σε , ,

16 μικροπράγματα που γνωρίζουμε στα σίγουρα για το μετρό Θεσσαλονίκης (πέρα απ’ το ότι δεν υπάρχει)

Τελικές ημερομηνίες, επεκτάσεις, τρόποι λειτουργίας και δρομολόγια. Αυτά είναι όσα σίγουρα γνωρίζουμε.

21 23 20170405 kt 5570 copy sooc1491397490
Konstantinos Tsakalidis / SOOC

Στην τελική ευθεία, όπως όλα δείχνουν, έχει μπει το πολύπαθο μετρό της Θεσσαλονίκης, αφού τα δύο τελευταία χρόνια η υλοποίηση των έργων στη βασική γραμμή έφτασε στο 60%, Ένα έργο του οποίου η πρώτη απόπειρα κατασκευής του είχε ξεκίνησε την τριετία 1986-1989, επί δημαρχίας Σωτήρη Κούβελα και ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί.

Παρακάτω συγκεντρώσαμε 16 μικροπράγματα που γνωρίζουμε σίγουρα για το μετρό της Θεσσαλονίκης και τα οποία προκύπτουν μετά από δηλώσεις των υπευθύνων.

1. Οι εργαζόμενοι δουλεύουν σε δύο 10ωρες βάρδιες, υπερωριακά, ώστε να επιταχυνθούν οι ρυθμοί υλοποίησης του έργου.

2. Το 2019 το Μετρό Θεσσαλονίκης θα λειτουργήσει δοκιμαστικά και το 2020 κανονικά με άμεση σύνδεση με την Γραμμή του Μετρό Καλαμαριάς.

3. Μέχρι το 2021 θα έχει ολοκληρωθεί ο σταθμός Βενιζέλος.

4. Βρίσκονται σε εξέλιξη μελέτες για τις επεκτάσεις του Μετρό Θεσσαλονίκης προς το Αεροδρόμιο «Μακεδονία», τη Δυτική Θεσσαλονίκη και τη Σίνδο και το Νοσοκομείο «Παπαγεωργίου».

Μετρο Θεσσαλονικης

Uploaded by Lampros Lampiris on 2013-08-26.

6. Θα είναι το πιο σύγχρονο της Ευρώπης.

7. Η επέκταση προς το Αεροδρόμιο θα έχει απόσταση 5,5 χιλιομέτρων και θα αποτελείται από 4 σταθμούς. 

8. Τα χρώματα των γραμμών θα είναι τα: Κόκκινο (Βασική Γραμμή 1), Μπλε (Βασική Γραμμή 2), Πράσινο (Επέκταση προς Ευκαρπία Παπαγεωργίου), Πορτοκαλί (Επέκταση προς Αμπελόκηπους Εύοσμο)

Σταθμός «Πανεπιστημίου»

21 30 20160321 kt 0438 copy sooc1458574026
Konstantinos Tsakalidis / SOOC

9. Η επέκταση προς το Αεροδρόμιο θα αποτελεί συνέχεια της γραμμής από το σταθμό Μίκρα προς τα νότια, με υπέργεια (εναέρια) γραμμή στη λεωφόρο Γεωργικής Σχολής.

10. Το δίκτυο του μετρό της Θεσσαλονίκης θα είναι παρόμοιο με το Μετρό της Κοπεγχάγης και τη γραμμή Docklands του μετρό του Λονδίνου.

11. Το Μετρό Θεσσαλονίκης θα χρησιμοποιεί αυτόματες τετράδυμες αυτοκινητάμαξες τεσσάρων βαγονιών μήκους 51 μέτρων, χωρίς οδηγό.

Χαμός στο πρώτο βαγόνι του Μετρό Θεσσαλονίκης – Βγάζουν φωτογραφίες για να το… θυμούνται

Το πρώτο original βαγόνι του μετρό Θεσσαλονίκης παρουσιάστηκε στην ΔΕΘ και πλήθος κόσμου έσπευσαν να το επισκευθούν και να βγάλουν φωτογραφίες για να έχουν να… θυμούνται. Μετρό μπορεί να μην υπάρχει στη Θεσσαλονίκη, αλλά τα βαγόνια του είναι έτοιμα και πρόκειται για βαγόνια υπερσύγχρονης τεχνολογίας, χωρίς οδηγό.

12. Οι αυτοκινητάμαξες θα τροφοδοτούνται από επίγεια γραμμή με συνεχές ρεύμα 750 V. Ο κάθε συρμός θα έχει χωρητικότητα 450 επιβατών.

13. Θα αποτελείται από δυο ανεξάρτητες σήραγγες μονής τροχιάς και θα διαθέτει σταθμούς με κεντρική αποβάθρα, με συστήματα αυτόματων θυρών στις αποβάθρες.

14. Στα τέλη του 2020, με βάση τον προγραμματισμό της δημόσιας εταιρείας «Αττικό Μετρό» που έχει την ευθύνη του έργου, θα δοθεί στην κυκλοφορία το πρώτο τμήμα της βασικής γραμμής από τον σταθμό ΔΕΘ-Σιντριβάνι ώς τη Νέα Ελβετία και στις αρχές της επόμενης χρονιάς θα ακολουθήσει ολόκληρη η επέκταση ώς τη Μίκρα.

15. Τα δοκιμαστικά δρομολόγια θα διαρκέσουν έναν χρόνο.

16. Στο τέλος του 2018 θα έχει ολοκληρωθεί το αμαξοστάσιο στη Νέα Ελβετία, που κατασκευάζεται σε οικόπεδο 50 στρεμμάτων.

Ακολουθήστε τα Μικροπράγματα στο Google News, για άρθρα και κουίζ που θα σας φτιάχνουν τη μερα.
0 Comments
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Τα Μικροπράγματα στο inbox σου!