σε , , ,

Η απελπισμένη προσπάθεια της Goody’s να κάνει ντόρο

Από πού να πιάσεις και πού να αφήσεις την «πιο απαίσια διαφήμιση του 2018»

Όταν είδα τη διαφήμιση αν και μ’ άρεσαν κάποιες εικόνες (και η μουσική) ένιωσα απέραντη αμηχανία. Ίσως και ντροπή, εκ μέρους της.

“ΕΜΠΑΙΝΕΣ;” by Goody’s Burger House

Τα Goody’s Burger House τολμούν να πουν αυτό που όλοι σκεφτόμαστε μπροστά σε ένα λαχταριστό burger. #empaines

 

Αν ήμουν 14χρονος μπορεί να εντυπωσιαζόμουν -αν και δυο-τρεις έφηβοι που μίλησα μου είπαν τα χειρότερα- αλλά βλέποντας τους μηχανισμούς από πίσω της, τις ραφές της, τη θεωρώ ως μια κωμικοτραγική προσπάθεια μιας εταιρίας που έχει ξεπέσει εντελώς να κάνει ντόρο μέσω της πρόκλησης.

chris kalesis on Twitter

και ναι αποκαλυφθηκε, η πιο απαισια διαφημιση για το 2018, αυτη των Goodys, νομιζω κρατησε και κανα 3λεπτο στο οποιο απλα επαναλμβανοταν η λεξη “εμπαινες”. τρομερα αποτυχημενη προσπαθεια να υιοθετησουν cool/νεανικο λεξιλογιο μπας και πουλησουν

Είναι σαν ο παππούς μου να προσπαθεί να χορέψει twerk πιστεύοντας ότι ενθουσιάσει τη νεολαία, όμως το να προσβληθεί ένας μεγάλος νομίζω είναι αστείο.

Κάτι νεοπουριτανοί εστίασαν στο σόκιν του θέματος -γι’ αυτούς σόκιν είναι τα εφηβικά ψευτοϋπονοούμενα τύπου «έμπαινες», ή ότι οι νέοι ντύνονται περίεργα ή ότι κάποιοι ενδεχομένως να είναι και (θεός φυλάξει!) γκέι που δεν κρύβονται.

Να ένας/μία θιγμένος/η, χαρακτηριστικό παράδειγμα όσων αναφέρω:

Screenshot 9 1

Μιλάμε βέβαια για μία drama-queen (ή king) που ξεπερνά σε γελοιότητα τη διαφήμιση και ζέχνει ρατσιστική και συνωμοσιολογική κακία που μπορεί να κάνει πολύ περισσότερη βλάβη σε εφήβους απ’ το να δουν μια τολμηρή, έστω και απαίσια διαφήμιση. Κατά τη γνώμη μου όμως εντοπίζει ξώφαλτσα το πρόβλημα, που δεν είναι στο “έμπαινα” ή στον “γκεηζμό”.

Τα λέει η Ειρήνη:

Eirini Giannaki on Twitter

Ψάχνω κι εγώ να δω τι σχολιάζει το τουίτερ για το “έμπαινες”. Δεύτερο σοκ εκεί. Νεοπουριτανοί ενοχλούνται από την ατάκα “έμπαινες” κι όλα τα άλλα καλά καμωμένα.

Eirini Giannaki on Twitter

Αν υπάρχει καποιος που είδε τη διαφημιση του “εμπαινες” και δεν πιστευει οτι προωθει τη βία, ας μου πει τι διαφορετικό λέει γιατι πραγματικα έμεινα με το στομα ανοιχτο.

Στην υπερπροσπάθειά της να γίνει edgy και δεξερωτιάλλο, κι ενώ αρχικά μοιάζει να θέλει να πολεμήσει το bullying, η διαφήμιση επιλέγει τη βία ως την cool απάντηση (οι ροπαλοφόρες κοπέλες γίνονται οι ηρωίδες, «μπες!» τούς προτρέπει η φωνή για να σπάσουν το αμάξι). Το ότι το 99% των αντιδράσεων αφορά στο σεξ -που δεν βλέπουμε καν να γίνεται, αποδεικνύει ότι ο πουριτανισμός των περισσότερων φτάνει μέχρι εκεί. Το σεξ και η ελεύθερη έκφραση στην εμφάνιση ή τη σεξουαλικότητα είναι κακά, κατά τα άλλα κάντε ό,τι γουστάρετε.

Κατά τα άλλα ελπίζω να μη χρειαστεί να ξαναδώ αυτή τη διαφήμιση, μ’ αυτή την εκνευριστική ψευτομάγκικη φωνή και τα μαζεμένα κλισέ της, ούτε για πλάκα…

Lazuli (ラズリ) on Twitter

Βλεποντας τη νεα διαφημιση των #Goodys #εμπαινες #survivorGR

Ακολουθήστε τα Μικροπράγματα στο Google News, για άρθρα και κουίζ που θα σας φτιάχνουν τη μερα.
22 Comments
παλαιότερα
νεότερα δημοφιλέστερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Lias81
Lias81
6 χρόνια πριν

τραγική!!!! χωρίς αρχή μέση και τέλος. Υπερβολικά επιθετική και κρίμα που είναι από μία ελληνική εταιρεία που υποτίθεται έχει μία αντίληψη της ελληνικής πραγματικότητας ( πείτε το συντηρητικό ) αλλά τα παιδιά έχουν αρκετές επιρροές από τα δικά τους “κανάλια” δεν χρειάζεται και prime time βομβαρδισμός

Ο,τι να ναι
Ο,τι να ναι
6 χρόνια πριν

Την είδα… μια ατελείωτη αμηχανία με έπιασε από την αρχή έως το τέλος. Ειδικά όμως στο σημείο που για τους γκει λέει: εκεί μπες άφοβα , ένιωσα ντροπή.
Το χειρότερο είναι ότι σίγουρα θα την είδαν πολλοί πριν εγκριθεί, και αυτή η διαφήμιση εγκρίθηκε.

βασιλης
βασιλης
6 χρόνια πριν

τωρα ο ψωμιαδης ειναι καλος,ε;

Πάνος
Πάνος
6 χρόνια πριν
Απάντηση σε  βασιλης

Μπα όχι. Δεν είναι

Τάκης
Τάκης
6 χρόνια πριν

Το μήνυμα της διαφήμισης είναι ασαφές και θολό. Προσωπικά δε μπορώ να την κατανοήσω, αν και θέλω να πιστεύω ότι δεν είμαι τόσο εκτός πραγματικότητας και δε μπορώ να κατανοήσω τη γλώσσα των νέων… ανόητα προκλητικό, χωρίς ουσία, λέει κάτι μόνο και μόνο για να το πει, χωρίς συγκεκριμένο στόχο, χωρίς νόημα….

marirari
marirari
6 χρόνια πριν

Για μένα ειναι μια καλοπροαιρετη προσπάθεια gone wrong, “του θειου που θα κατσει εδω, με τη νεολαια”. Και σα να μπερδεψαν τη φραση “εμπαινες” με το “μου τη μπηκε”. Οπως και να χει… awkard!!

ΚΚΤ
ΚΚΤ
6 χρόνια πριν

Κουραστική……
ΚΚΤ

ubrdooz
ubrdooz
6 χρόνια πριν

Η διαφημιση στοχευει στα trends της τελευταιας τριετιας, της γενιας του tumblr και των aesthetics, μεσα απο ενα καλο αισθητικα 80s οπτικοακουστικο περιβαλλον . Απο την αλλη, το μηνυμα της διαφημισης κρινεται αρκετα ατοπο ( ρε παιδια μπεργκερ, ψημενο κρεας πουλατε, οχι ρουχα ή οτιδηποτε αλλο) Οσον αφορα την ατακα ”εμπαινες” κουραζει πολυ οταν ακουω φρασεις-καραμελες για το τι θα πουν τα μικρα παιδια ή οτι ειναι σεξιστικο (που το ειδατε ωρε;) Μην ειστε σαν κακο-ψοφο-να-χετε. Αν δεν σας αρεσει μεινετε σε αυτο και μην ξεκινατε ”πολεμο” του πληκτρολογιου με ατακες προκατ.

J__F
J__F
6 χρόνια πριν

Πέρα από ορισμένα flaws που έχει και μια αίσθηση ξεπατηκώματος, εγώ χάρηκα που είδα τέτοιες εικόνες να περνάνε μεταξύ άδιάφορων εώς τραγικών διαφημίσεων. Όλοι οι επικριτές ερμηνεύουν κυριολεκτικά αυτές τις εικόνες. Οι κοπέλες με τα ρόπαλα είναι οκ εικόνα για ένα βίντεοκλιπ π.χ., αλλά κάτι κακό σε μια διαφήμιση; Μήπως μπαίνουμε σε λογικές τύπου “τα τάδε βιντεοπαιχνίδια/τραγούδια/ταινίες προκαλούν βία”; Sorry, αλλά τα παρκαρισμένα οχήματα σε σημείο που να εμποδίζουν την πρόσβαση σε πεζούς (καθημερινό φαινόμενο) εμένα μου προκαλούν αυτή την στιγμιαία φαντασίωση πως τα καταστρέφω με το jedi φωτόσπαθό μου – φυσικά ποτέ δεν προκαλώ κάποια καταστροφή γιατί δεν είμαι… Διαβάστε περισσότερα »

Lumidy
Lumidy
6 χρόνια πριν

Ναι γιατί αν δεν υπήρχε αυτή η διαφήμιση δεν θα το λέγανε οι έφηβοι. Όπου και να συναντήσεις έφηβους το λένε και το λέγανε και πριν την διαφήμιση. So what? Τέτοια “Σοκ” και καταδίκες ενισχύουν τέτοιες καταστάσεις.

Έμπαινα
Έμπαινα
6 χρόνια πριν

Εκεί που λέει “μη σκε΄φτεσαι το σ(μπιπ), σκέψου μόνο την αγάπη”, το μπιπ ποιος το έβαλε για να μην ακουστεί η λέξη σεξ; Η λέξη σεξ είναι “σόκιν”; Είναι ακατάλληλη ή αισχρή; Είναι απαγορευμένη μήπως; Μήπως δεν πρέπει οι έφηβοι να ακούσουν τη λέξη “σεξ”; Δεν έχω δει τη διαφήμιση και δεν ξέρω αν το μπιπ το έχει επάνω όταν μεταδίδεται στην τηλεόραση ή μόνο στο YouTube, φαντάζομαι το πρώτο. Αλλά όποιος το έβαλε εδώ έχει κάνει κάτι γελοίο και γλοιώδες. Αν την έχει βάλει η ίδια η Goody’s, συγχαρητήρια. Κάνει και καλά κουλ διαφήμιση για τους νέους αλλά είναι… Διαβάστε περισσότερα »

stam
stam
6 χρόνια πριν

Μια χαρά είναι η διαφήμιση, μέσα στο ρυθμό μιας μεγάλης μερίδας σημερινών νέων χωρίς να εθελοτυφλεί και να εξιδεάζει. Έλεος με τη νεο-πουριτανίλα που θέλει να κυκλοφορεί με μπεζ ζακέτα εν έτει 2018! (Τα Goody’s βέβαια δεν τρώγονται, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα)

aSMiLoN
aSMiLoN
6 χρόνια πριν

Διαβαζοντας τον τιτλο, φανταστηκα πως θα ηταν ενα λεκτικο παιχνιδι του εμπαινες που θα ειχε ως επιπλεον επιπεδο το εμπαινες στα Goody’s. Τελικα μαλλον πορωθηκαν τοσο απο την λεξη που ξεχαστηκαν και το επιπεδο εμεινε στο μηδεν. Απλα κακη και αστοχη διαφημιση.

Πανος
Πανος
6 χρόνια πριν

Κατι σημαντικό εχει διαφύγει των διαφημιστών. Έχουν διαλέξει την τηλεόραση για να απευθυνθούν στους 14 ?? Lol …. οι 14 δεν βλέπουν τηλεόραση….αλλα ακομα και αν έβλεπαν σαν γενιά generation x Οι κώδικες τους μόλις γίνουν mainstream πάνε παρακάτω ….

Λάο.
Λάο.
6 χρόνια πριν

Αισχος η διαφημιση, ειδικα επειδη ξεκαθαρα προωθει τη βια χωρις λυτρωση ως κουλ λυση.
Επισης
Έφαγα μια μακαρονάδα στο κατάστημα Μιχαλακόπουλου, ότι πιο αισχρό και προκάτ έχω φάει ποτέ. Μαγειρική φούρνου μικροκυμάτων κυριολεκτικά. Το σέρβις εντελώς διεκπεραιωτικό, με σερβιτόρους που διεκδικούσαν το βραβείο κουφαμάρας, λοβοτομης και γραψαρχιδισμου.

αντιmcdonalds
αντιmcdonalds
6 χρόνια πριν

δε ξερω ποιο ειναι πχχχιο τραγικο… τα Goody’s η οι αμερικανιες που προωθεις…. αυτο δε ξερω…..

Κύρος
Κύρος
6 χρόνια πριν

Αποτελεσματικές διαφημίσεις είναι είτε οι πολύ καλές είτε οι πολύ κακές…

ΚΑΤ
ΚΑΤ
6 χρόνια πριν

ΟΤΙ ΠΙΟ ΑΣΧΗΜΟ , ΑΝΟΥΣΙΟ , ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΟ, ΞΕΠΕΣΜΕΝΟ ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΕΞΥΠΝΑΔΑΣ Η ΥΠΑΡΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ (BURGER ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙΣ!!!!!! ) ΕΧΩ ΔΕΙ
,ΒΕΒΑΙΑ ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΗΛΙΚΙΑΣ (ΔΥΣΤΥΧΩΣ) ΕΡΜΑΙΟ ΟΛΑ ΤΟΥ ΦΑΙΝΕΣΘΑΙ……..ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ……

Εκλεισε_το_φρειδερικο
Εκλεισε_το_φρειδερικο
6 χρόνια πριν
Απάντηση σε  ΚΑΤ

ωχου μωρε, κουραζεις ομως..

Konstantin
Konstantin
6 χρόνια πριν

Βγαλε το εμπαινες και ασε εικονα και ηχο. οπτικα και ηχητικά είναι αρτιότατη. Video art.

Ο Νοών... Νοείτω...
Ο Νοών... Νοείτω...
6 χρόνια πριν

Μου λείπει εκείνο το “Salad Bar”. Το θυμόσαστε;

Στα (τότε) “Goody’s”, έτρωγες 2,3 cheeseburger (ή άλλα burgers), πατατούλες, μία coca light και τέλος μία σαλατούλα (την οποία της συνέθετες μόνος από τα υλικά του Salad Bar) και έμενες με την εντύπωση πως έφαγες υγιεινά…

Μπείτε άφοβα
Μπείτε άφοβα
6 χρόνια πριν

Αρχικά μία άλλη οπτική https://www.google.gr/amp/m.sport24.gr/genika/ta-goody-s-burger-house-dinoyn-allo-nohma-sto-empaines.5067940.amp.html Εν συνεχεία δεν θα ασχοληθώ με πουριτανισμους και απλά θα ρωτήσω τον αρθρογράφο. .. ποιο είναι το point σου γιατί δεν το κατάλαβα. ..ή μάλλον το κατάλαβα απλά δεν βρίσκω το λόγο να γράψεις ένα τέτοιο άρθρο που ουσιαστικά πουθενά δεν αιτιολογεί γιατί σε πειράζει τόσο αυτή η διαφήμιση. Δεν μπορώ να βρω άλλο λόγο πέρα από ασυνείδητο πουριτανισμο και πατριαρχικα ένστικτα. Δεν βρίσκω τίποτα προσβλητικό στη διαφήμιση προσωπικά, μάλλον επειδή έχει ανοίξει το μάτι μου εκτός του ελλαδισταν κι εκτός ΜΜΕ. Οι γυναίκες με τα ρόπαλα, αν προσέξατε, δεν πάνε απλά να σπάσουν αυτοκίνητα,… Διαβάστε περισσότερα »

Τα Μικροπράγματα στο inbox σου!