σε , ,

Όταν το Mega έπαιξε λογοκριμένη ΑΥΤΗ τη σκηνή ταινίας του Ταραντίνο

Μετά τις αντιδράσεις είχαμε ψάξει και βρήκαμε την απάντηση…

Πρώτη δημοσίευση: 2015 (μεταφορά απ’ το παλιό, σβησμένο πλέον μπλογκ των Μικροπραγμάτων)

Το Django Unchained είναι, κατά τη γνώμη μου, μία απ’ τις πολύ πολύ καλές ταινίες του Ταραντίνο. Επίσης είναι εξαιρετικά βίαιη, με αληθοφανές σπλάτερ. Μιλάμε για πολύ αίμα.

Δεν ήταν αυτό που πείραξε όμως αυτούς που παρενέβησαν στην κόπια που έπαιξε το κανάλι:

ΜΕGA μαρμαρένιος κώλος:

11 Νοεμβρίου 2015, ώρα 22.00

Το Mega προβάλλει σε πρώτη μετάδοση το Django, την σχετικά πρόσφατη ταινιάρα του Ταραντίνο.

Πάει δώδεκα και κάτι ψιλά. Η σκηνή δείχνει τον μεγαλοτσιφλικά Λεονάρντο ΝτιΚάπριο στην έπαυλή του να αναλύει (γλαφυρά) ότι τα κρανία των “νέγρων” είναι διαφορετικά από των λευκών. Πίσω του ένα άγαλμα (ελληνικό; ρωμαϊκό; κάτι τέτοιο τέλος πάντων) όπου δύο γυμνοί άντρες παλεύουν.

Η σκηνή όπως είναι κανονικά:

Και η ίδια σκηνή όπως την έδειξε το Mega:

Θα μπορούσε να γραφτεί ένα βαθύ άρθρο για την υποκρισία της τηλεόρασης, την μεσαιωνικού τύπου και ανυπέρβλητης ηλιθιότητας λογοκρισία και τη χυδαία παρέμβαση στο καλλιτεχνικό έργο. Αλλά τελικά, αυτοί οι μικροί θεούληδες του μοντάζ, αυτά τα φωτισμένα μυαλά που θα έκαναν μεγάλη καριέρα στο Ιράν και στη Σαουδική Αραβία κατάφεραν να κάνουν κάθε σχολιασμό περιττό.

                                    ***

Τα παραπάνω διάβασα στο Messy Salad και επικοινώνησα με το Mega για να πάρω την άποψή τους. Υποψιαζόμουν ότι δεν έκανε το ίδιο το κανάλι τη λογοκρισία, αλλά έτσι ήταν η κόπια που αγόρασε για προβολή.

No Title

Πώς το MEGA λογόκρινε ακόμα και τον Ταραντίνο! (ΦΩΤΟ)https://t.co/p9NiBnHZlb

Εγώ το αξιολογώ ως παρανοϊκό. Δεν πρόκειται καν για ανθρώπινο κώλο! Είναι ένας κώλος αγάλματος, ενός έργου τέχνης. Είναι μετά τα μεσάνυχτα, η ταινία ήταν έτσι κι αλλιώς ακατάλληλη για παιδιά, πού είναι η λογική σ’ όλο αυτό;

Πάντως ΔΕΝ ήταν το Mega αυτό που πείραξε την ταινία. Στην επικοινωνία μου με το κανάλι επιβεβαιώθηκε η υποψία μου: Η κόπια ήρθε έτσι έτσι από την Sony.

Κάποιος (όχι Έλληνας φαντάζομαι) λογοκριτής σκέφτηκε, «δεν πειράζουν οι τόνοι αίματος και οι δολοφονίες, ας θολώσω το άγαλμα που είναι στο φόντο μην τυχόν ταραχτεί κάποια αθώα ψυχή!»; Είναι αστείο να έχουμε πρόβλημα με τα γυμνά αγάλματα στη χώρα που τα έφτιαξε και που δοξάζεται γι’ αυτά.

[+] 

Το πιο αστείο πράγμα που φτιάχτηκε για τη λογοκρισία του γυμνού

None of That – Official

None of That A Film by: Anna Hinds Paddock Isabela Littger de Pinho Kriti Kaur Music by: Corey Wallace Running Time: 04:10 Produced at Ringling College of Art + Design

Ακολουθήστε τα Μικροπραγματα στο Google News, για άρθρα και κουίζ που θα σας φτιάχνουν τη μερα.

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ?

0 points
Upvote Downvote

2
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Παρακαλούμε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε
νεότερα παλαιότερα δημοφιλέστερα
Γράφων
Μέλος
Γράφων

Για να μην ψάχνεσαι μεταξύ Sony και mega κοίτα οποιαδήποτε ταινία σε μια κλασική και επαναλαμβανόμενη σκηνή. Το ζευγάρι μόλις έχει κάνει σεξ και κάθεται ανέμελα στο κρεβάτι (στις παλιότερες ταινίες καπνίζανε). Η γυναίκα σφίγγει σφιχτά το σεντόνι γύρω από το στήθος της μήπως και φανεί τίποτα. Στο δωμάτιο υποτίθεται ότι βρίσκεται μόνο ο άντρας με τον οποίο μόλις έκανε το σεξ… Άλλη περίπτωση. Γυναίκα μόνη κάνει ντους. Μόλις τελειώνει τυλίγεται με την πετσέτα σαν να μην υπάρχει αύριο. Δεν σκουπίζεται με την πετσέτα όπως κάνουν όοοολοι οι άλλοι άνθρωποι και μετά να τυλιχτεί. Τα παραπάνω είναι κοινός τόπος σε… Διαβάστε περισσότερα »

Γράφων
Μέλος
Γράφων

Και συνήθως οι απαντήσεις είναι απλούστερες αυτών που νομίζουμε.

Όταν ξεσηκώθηκε σάλος γιατί ο Αχιλλέας ήταν μαύρος σε σειρά του netflix με θέμα από την Ιλιάδα η απάντηση ήταν η προφανής: αφού ήταν νοτιοαφρικάνικη παραγωγή. Θέλαν να ικανοποιήσουν το οικείο κοινό. Ελληνόψυχοι και ελληνομάχοι ήταν μακρυά ξημερωμένοι. Ακολούθησε τα $$$ και σχεδόν πάντα θα έχεις τις απαντήσεις. Τι και γιατί είναι της μόδας.

Μήπως η Sony που κάνει διανομή στην Ελλάδα είναι στο branch Μέσης Ανατολής ή ανατολικής Ευρώπης; Και η λογοκρισία έλαβε χώρα προκειμένου να ικανοποιήσει το κοινό στο οποίο απευθύνονταν οι κόπιες κατά πλειοψηφία;