σε , ,

H άψογη καμπάνια του φιλμ μικρού μήκους Yawth για να κερδίσει υποψηφιότητα στα βραβεία της Ελληνικής Ακαδημίας

“For your consideration” αλά ελληνικά

yawth 2 607

Πέρσι, όταν την επέλεξα ως μία απ’ τις 11 απ’ τις ταινίες που μου άρεσαν πολύ στο Φεστιβάλ Μικρού Μήκους της Δράμας, είχα γράψει:

«Η εμμονή με το Instagram, ο τρόπος που τα παιδιά τώρα κανονίζουν συναντήσεις, οι απανωτές συνεννοήσεις μέσω messenger – όλα μοιάζουν διαφορετικά απ’ ό,τι πριν από μερικά χρόνια (πόσο μάλλον απ’ ό,τι πριν μερικές δεκαετίες). Οι δυο υπέρταλαντούχοι νεαροί δημιουργοί τα παρουσιάζουν σπιντάτα, πολύχρωμα και σούπερ ρεαλιστικά, χωρίς να σ’ αφήσουν να πάρεις ανάσα.
Παρότι όμως οι τρόποι επικοινωνίας έχουν αλλάξει, τα συναισθήματα είναι πάνω-κάτω όπως τα θυμόμασταν, και το Yawth κερδίζει το στοίχημα επειδή, ευτυχώς, δε μένει μόνο στην επιφάνεια.»

Τώρα το Yawth, έχοντας ήδη 21 φεστιβάλ και 2 βραβεία στην πλάτη του, συνεχίζει τη φεστιβαλική του πορεία και ο επόμενος στόχος της κινηματογραφικής ομάδας που κρύβεται πίσω από την ιστορία της γενιάς των social media είναι τα βραβεία της Ελληνικής Ακαδημίας. Η ομάδα, έχοντας μόλις τελειώσει τα γυρίσματα της επόμενης μικρού μήκους ταινίας τους με τίτλο «Sad Girl Weekend» με τις Έλσα Λεκάκου, Τζωρτζίνα Λιώση και Νατάσα Εξηνταβελώνη, στοχεύει στο να γνωστοποιήσει στα μέλη της ακαδημίας ότι το Yawth έχει τη δυναμική να κερδίσει μια υποψηφιότητα για τα φετινά ΙΡΙΣ.

Το Trailer της ταινίας:

Yawth (Short Film) – Trailer

Yawth is a story about the social media generation. A teenage short observational film of 2k18 youth who overuse the hashtag and emoji dialect. Cast: Georgina Liossi, Romanna Lobach, George Letzas, Pandelis Sarris, Danis Karamichailidis, Anastasis Roilos, Viky Maidanoglou, Christina Bakola, Dimitris Chatzigeorgiou, Nikos Quadri, Georgia Mpezati, Ioanna Digenaki.

Η ταινία διαδραματίζεται σ’ ένα συνηθισμένο βράδυ Παρασκευής και ακολουθούμε τη Βίκυ η οποία θέλει να πάει σε ένα πάρτι, αλλά η νύχτα δεν εξελίσσεται όπως έχει προγραμματίσει. Μια βραδιά στη ζωή των παιδιών που ανήκουν στη γενιά των social media.

Μέσω από μια σειρά αστείων stills, εμπνευσμένα από τα άδυτα της pop κουλτούρας και του Instagram, η ομάδα τονίζει στο κοινό να στηρίξουν το outsider να γίνει φαβορί (Ή όπως προτείνουν οι ίδιοι «let the underdog be a dog»). Η ιδέα πίσω από την καμπάνια, όπως τονίζουν οι δημιουργοί, έρχεται από το γεγονός ότι και οι ίδιοι κάθε χρόνο, σε κάθε award season, ανυπομονούν να δουν πώς προωθείται κάθε ταινία που στοχεύει να πάρει υποψηφιότητα για τα βραβεία της Αμερικάνικης Ακαδημίας.

Να τα 5 stills:

1.

5 1

2.

2 4

3.

3 1

4.

4 1

5.

1 1

Ακολουθήστε τα Μικροπράγματα στο Google News, για άρθρα και κουίζ που θα σας φτιάχνουν τη μερα.
0 Comments
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Τα Μικροπράγματα στο inbox σου!