σε , , ,

«Δεν με νοιάζει, ας μου κάνει καταγγελία, χαχα!» – Καταγγελία για ρατσιστική συμπεριφορά οδηγού ΟΑΣΑ

Μια επιβάτης μεταφέρει όσα έζησε και όσα έκανε

101505 08qG0HtebtCHrCaL4TWaTqf Nzj iKApFhA77GMYvDk
Φωτο: foursquare

ΑΠΟ ΤΗΝ Σ.Π.

Καλησπέρα σας,

Θα ήθελα να μοιραστώ περιστατικό του οποίου έγινα μάρτυρας σήμερα [23/11] κατά την επιβίβαση μου σε λεωφορείου του ΟΑΣΑ. 

Καθημερινά παίρνω την γραμμή 813 από Αμπελόκηπους προς Αιγάλεω, η οποία διέρχεται από Ομόνοια και Βοτανικό. 

Για την ορθή καταγραφή των γεγονότων να αναφέρω ότι ο οδηγός του λεωφορείου επέτρεπε την επιβίβαση από όλες τις πόρτες και όχι μόνο τη μπροστινή, ενώ δεν ζητούσε εισιτήριο κατά την επιβίβαση. 

Στη στάση ΜΕΝΑΝΔΡΟΥ λοιπόν, ξεκινάει η επιβίβαση και βλέπω έναν αλλοδαπό που τρέχει να προλάβει να μπει στο λεωφορείο. Πράγματι τα καταφέρνει, αφού δεν είχαν προλάβει να μπουν όλοι και μόλις έχει ανέβει ο μισός, ο οδηγός κλείνει τις πόρτες με αποτέλεσμα να τον χτυπήσει, αφού ο άνθρωπος ήταν μισός μέσα και μισός έξω!

Σαν να μην έφτανε αυτό όχι απλά δεν σταμάτησε να ανοίξει την μπροστινή πόρτα, όπως οφείλει αφού ήμασταν σταματημένοι σε στάση, αλλά επιδεικτικά ξεκίνησε με μεγάλη ταχύτητα.

Εν συνεχεία στη στάση ΔΗΜΑΡΑΚΗ αρνήθηκε την επιβίβαση σε αλλοδαπό ζητώντας του εισιτήριο κατά την επιβίβαση, πράγμα που δεν έκανε σε άλλο επιβάτη καθ’όλη την διάρκεια της διαδρομής!

Κατόπιν τον ρώτησα γιατί αρνήθηκε την επιβίβαση και γιατί έκλεισε την πόρτα στον επιβάτη στη ΜΕΝΑΝΔΡΟΥ.

Ο διάλογος που ακολούθησε ήταν ο εξής:

– Γιατί δεν αφήσατε τον άνθρωπο να μπει;

– Ποίον άνθρωπο; (με το τσιγάρο στο στόμα)

– Στην Ομόνοια;

– Χαχαχα, δεν τον είδες, αφού πήγε να μπει από πίσω ας ερχόταν από μπροστά αν ήθελε.

– Πώς να έρθει, αφού του κλείσατε την πόρτα πάνω του και φύγατε απευθείας;

– Δεν με αφορά!

– Μπορεί να τον τραυματίσατε όμως!!

– Δεν με νοιάζει ας μου κάνει καταγγελία, χαχα!

– Θα σας κάνω εγώ καταγγελία.

– Εσένα τι σε νοιάζει, αφού εσύ μπήκες κυρία.

– Με νοιάζει γιατί είναι συνάνθρωπος.

– Τι είναι αυτοί; (με το αντίστοιχο νεύμα)

Κατόπιν της συνομιλίας μας, η οποία ήταν πολύ πιο έντονη με χαρακτηρισμούς που δεν μπορώ να μεταφέρω, αποβιβάστηκα και κατήγγειλα το συγκεκριμένο ζήτημα στον αρμόδιο οργανισμό.

Καθώς όμως ο συγκεκριμένος οργανισμός είναι καθ’όλα ανοργάνωτος και αμέτοχος, με κύριο μέλημά του το κέρδος, δίνοντας βάσει στους κανονισμούς μεροληπτικά και πάντα κατά των επιβατών, θα ήθελα όποιος έχει περαιτέρω γνώσεις να μας ενημερώσει σχετικά με τα δικαιώματά μας ως επιβάτες, αλλά κυρίως ως συνεπιβάτες.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και ελπίζω να κοινοποιήσετε το παρών ζήτημα καθώς είναι ανεπίτρεπτο σε μια πολιτισμένη κοινωνία, τέτοιου είδους άτομα να εκπροσωπούν την κοινωνία μας, απροκάλυπτα να διατηρούν αυτού του είδους συμπεριφορές χωρίς καμία κύρωση!

*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

«Θα μπορούσα να είμαι μάνα σου!» – Μια μεγάλη γυναίκα περιγράφει την αντίδραση οδηγού του λεωφορείου Α7

Ακολουθήστε τα Μικροπράγματα στο Google News, για άρθρα και κουίζ που θα σας φτιάχνουν τη μερα.
0 Comments
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Τα Μικροπράγματα στο inbox σου!