σε , ,

«Το πρωί πήρα το 402 από το σταθμό Κατεχάκη…» – Η καταγγελία μιας 22χρονης Αθηναίας

Προβλήματα με τα λεωφορεία (και τους οδηγούς) του ΟΑΣΑ

Φωτο: Eurokinissi

Λάβαμε και δημοσιεύαμε την παρακάτω επώνυμη καταγγελία

Καλησπέρα σας.

Ελπίζω να δώσετε έμφαση σε αυτό που σας γράφω γιατί η κατάσταση είναι τραγική και υπάρχει τρομερή λογοκρισία επί του θέματος.

Το πρωί της 7 Ιουλίου στις 8:55 πήρα το 402 από το σταθμό Κατεχάκη. Καθώς έφτανα στο Πολύδροσο, μια κυρία πάτησε το κουμπί για να κατέβει αλλά τελικά δεν ήθελε να κατέβει, – είχε κάνει λάθος τη στάση.

Ο οδηγός φώναξε: «Είστε όλοι τρελοί εδώ μέσα; Θα με τρελάνετε; Άι στο διάολο!». Η κυρία ζήτησε συγγνώμη και αναγκάστηκε να κατέβει στη λάθος στάση.

Όταν πήγα να κατέβω, πήγα δίπλα στον οδηγό και του είπα ότι η συμπεριφορά του είναι απαράδεκτη μιλώντας με ευγένεια πρωτίστως. Παρά την ευγένεια μου, μου είπε χαρακτηριστικά «Άντε κατέβα κάτω μωρή!»

Φωτο: Eurokinissi

Η κατάσταση είναι ειλικρινά απελπιστική με τους οδηγούς. Κανένας σεβασμός και απαξίωση προς τους επιβάτες. Και δεν είναι δυστυχώς το μόνο περιστατικό που μου έχει συμβεί.

Όντας ένα άτομο που πληρώνει τη μηνιαία κάρτα του και χρησιμοποιώντας καθημερινά τα μμ, είναι ειλικρινά απογοητευτικό να υφίσταμαι τέτοια συμπεριφορά από κάποιον που η δουλειά του είναι να ΣΕΒΕΤΑΙ τον επιβάτη και να εξυπηρετεί το κοινό όντας ακριβής και στην ώρα του! Εν ώρα εργασίας ο καθένας μας θα έπρεπε να σέβεται.

Έχω προχωρήσει σε καταγγελία του οδηγού και έχω στείλω στον ΟΑΣΑ μέιλ, αλλά αμφιβάλλω αν θα κάνει κάτι!

Παρακαλώ θα ήθελα να δημοσιευτεί το συγκεκριμένο περιστατικό για να πάρει έκταση μπας και διορθωθεί κάτι από το μπάχαλο που ζούμε. Και αυτό που με θλίβει περισσότερο είναι ότι κανένας πέρα από εμένα δεν αντέδρασε. Εγώ, ένα μικρό 22χρονο βρήκα το θάρρος μέσα σε 15 άτομα να μιλήσω και να επαναστατήσω ενάντια στην αγένεια και τη μιζέρια του οδηγού και εν συνεχεία του ΟΑΣΑ που έχει καταντήσει ένας οργανισμός για κλάματα.

Επειδή έχω επισκεφτεί αρκετές χώρες του εξωτερικού, αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα είναι πρωτοφανή και ανεπανάληπτα. Απλά αντί να φιμωθώ και γω όπως οι περισσότεροι προτιμώ να αντιδρώ σε όλο αυτό το σύστημα που μας πασάρουν και αν μας αρέσει.

Αντιγόνη Δ. 

(τα πλήρη στοιχεία της είναι στη διάθεση μας)

*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

«Θα μπορούσα να είμαι μάνα σου!» – Μια μεγάλη γυναίκα περιγράφει την αντίδραση οδηγού του λεωφορείου Α7

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ?

136 points
Upvote Downvote

Total votes: 188

Upvotes: 162

Upvotes percentage: 86.170213%

Downvotes: 26

Downvotes percentage: 13.829787%

5 Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση
  1. Εκείνη την ώρα λες ε ρε και να ήμουν ο σουπερμαν, να τον πιάσω από το αυτί και να τον σηκώσω ψηλά μέχρι να ζητήσει συγνώμη κλαίγοντας. Καταλαβαίνω ότι αυτός ο οδηγός μπορεί να έχει σοβαρά προβλήματα, να δουλεύει πολλές ώρες, αλλά δεν υπάρχει δικαιολογία για αυτή τη συμπεριφορά. Δεν είναι στα όρια της αγένειας, δεν είναι απαξίωση όπως αναφέρεται, είναι βία. Δε μπορεί άνθρωποι που έχουν τέτοια ξεσπάσματα να οδηγούν λεωφορείο. Περίεργη είμαι πραγματικά να δω τι θα απαντήσει ο ΟΑΣΑ.

  2. Πήρα τις προάλλες το 703 από Πειραιά και είχα μαζί μου ένα μικρό παράθυρο που μου έστειλαν. Μπαίνω από την μπροστινή πόρτα και μου λέει ο οδηγός με ύφος «Που το πας αυτό ρε αδερφέ; Σοβαρά τώρα;». Την ώρα που χτυπάω την ΜΗΝΙΑΙΑ κάρτα μου, του λέω όσο ευγενικά μπορούσα «Μέσα πάω και θα το βάλω σε μια άκρη». Δυσανασχέτησε αλλά δεν τον μπορούσε να πει κάτι γιατί ήξερε πως δεν υπήρχε λόγος.

    Οι οδηγοί είναι αντιεπαγγελματίες, μια απομίμηση των ταξιτζήδων, ενίοτε καλύτερη, ενίοτε χειρότερη. Παρόλα αυτά θέλουν να τους συμπαρασταθούμε σε τυχόν απεργίες και να κατανοήσουμε τον αγώνα που δίνουν, ταλαιπωρώντας εμάς και όχι τους υπαίτιους.

  3. Καλό θα ήταν να μην βάζουμε όλους τους οδηγούς λεωφορείων στο ίδιο καζάνι.
    Τις προάλλες έκανα την διαδρομή 411 για Χαλάνδρι. Καθώς περίμενα το λεωφορείο ανοίγω την εφαρμογή του ΟΑΣΑ για να δω σε πόση ώρα θα φτάσει στη στάση καθώς δεν υπήρχε ηλεκτρονικός πίνακας τηλεματικής (στη στάση). Ενώ η εφαρμογή έλεγε 30 λεπτά, το λεωφορείο έφτασε πολύ πιο νωρίς. Καθώς ήμουν σίγουρη ότι το λεωφορείο θα αργήσει, έβαλα να ακούσω μουσική χωρίς να έχω το νου μου τόσο στο δρόμο αλλά στην ώρα. Δεν είχε περάσει πολύς χρόνος και ακούω από πίσω μου στο δρόμο κάποιον να κορνάρει.
    Προς έκπληξη μου διαπιστώνω ότι ο οδηγός του λεωφορείου μου κόρναρε. Σταματάει και με το που επιβιβάζομαι πηγαινω μπροστά και του λέω «Στην τηλεματική έλεγε ότι θα ερχόσασταν σε 20 λεπτά». Και μου λέει ευγενικά «Κορίτσι μου μην το εμπιστεύεσαι καθόλου αυτό.» Του λέω ευχαριστώ που σταμάτησε και τον ρώτησα περαιτέρω για την διαδρομή μου όπου και εκεί με βοήθησε και μου είπε που να κατέβω.
    Προφανώς δεν είναι όλοι οι οδηγοί έτσι, αλλά καλό θα ήταν να μην τους καταδικάζουμε όλους επειδή μερικοί δεν θα έπρεπε να κάνουν καν αυτη την δουλειά (λόγω χαρακτήρα, κακής αντιμετώπισης καθημερινής κούρασης και πίεσης και δεν ξέρω τι άλλο). Υπάρχουν εκεί έξω ακόμα ανθρώποι που θέλουν να βοηθήσουν και έχουν την διάθεση να το κάνουν.

  4. Το συγκεκριμένο λεωφορείο είναι απαράδεκτο όπως επίσης και ο ΟΑΣΑ. Έχω κάνει πολλές φορές καταγγελία. Την πρώτη φορά προσπέρασαν 2 δρομολόγια και όταν ευγενικά ρώτησα τον οδηγό για την αργοπορία μου απάντησε «να κάνεις καταγγελία». Τη δεύτερη φορά είχε συμβεί ακριβώς το ίδιο με τα δρομολόγια, απευθύνθηκα πάλι στον οδηγό με ευγενικό (το τονίζω) τρόπο κι αυτός σταμάτησε το λεωφορείο και με απείλησε ότι θα μου φέρει την αστυνομία. Γι’ αυτά τα δύο περιστατικά έκανα καταγγελία στον ΟΑΣΑ (και τηλεφωνική και γραπτή) και η απάντηση είναι ακριβώς η ίδια φόρμα με διαφορετικές ημερομηνίες (!) που την στέλνουν περίπου 1 μήνα μετά και αναγράφει οτι εκείνη τη μέρα υπήρχε πρόβλημα σε κάποιο λεωφορείο.

    Μου έχει συμβεί επίσης να σταματά ο οδηγός το λεωφορείο ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ και να με απειλήσει οτι θα με κατεβάσει κάτω επειδή τον ενοχλούσα που μιλούσα με έναν συνεπιβάτη. Απόρησα και μία κυρία μου είπε οτι αυτός είναι τρελός και κάνει πολλά τέτοια!
    Αυτά είναι μερικά από τα περιστατικά που έχουν συμβεί και θα μπορούσα να παραθέσω πολλά ακόμη.

    Ερωτώ λοιπόν εγώ για ποιο λόγο πρέπει να ανεχόμαστε τέτοια περιστατικά; Για ποιο λόγο δεν αξιολογούνται και οι οδηγοί για την συμπεριφορά τους και τις υπηρεσίες που προσφέρουν;

Αφήστε μια απάντηση