σε

Το φάουλ του Μάστορα και του MAD που πέρασε στο ντούκου – Τα 11 της ημέρας

Χαμός στα βραβεία MAD, λύση για τους τράπερς, Ξαρχάκος, τραγική ειρωνεία με τους Rotting Christ, κ.α. / Ο Άρης Δημοκίδης σταχυολογεί την επικαιρότητα

Screenshot 2 6

1) Πίστεψαν τα ίδια τους τα παραμύθια

Οι Έλληνες τράπερς (αλλά και οι εμπορικοί ράπερς) μαϊμουδίζουν διάφορα απ’ το εξωτερικό, νιώθοντας ότι «το ζούνε». Σαν τον Ali G. ντύνονται όπως οι μαύροι, αντιγράφουν στίχους που μιλάνε για τα δήθεν γκέτο στα οποία δήθεν ζουν, ανεμίζουν τα πεντακοσάευρα στο instagram, το παίζουν κακά παιδιά.

FV49fcfWAAEj0dq
SNIK & FLY LO

Είναι ελαφρώς εξοργιστικοί και πολύ αξιογέλαστοι, σαν μίμοι μιας παρωδίας.

Αλλά είναι πολύ αγαπητοί στα παιδιά. Τους βλέπουν σαν υπερήρωες.

Κι οι τράπερς ξέρουν ότι κάθε σύλληψή τους -ειδικά για ναρκωτικά!- θεωρείται ένα παράσημο γι’ αυτούς, και κάθε πρόβλημα με το νόμο τους δυναμώνει κιόλας. (Πρώτος διδάξας στην Ελλάδα, ο τότε μισοάγνωστος Sin Boy που είχε αφήσει να εννοηθεί ότι συνελήφθη για κάνναβη, πράγμα που δεν είχε καν συμβεί.)

Οι trappers που πίστεψαν το παραμύθι τους

Ο ένας trapper όταν τον συνέλαβαν με όπλο έκανε βίντεο ότι «ευτυχώς δεν βρήκαν και το δεύτερο όπλο», κι ο άλλος έπινε αλκοόλ καθώς τον έγραφε η τροχαία…

FVonkfHWUAAZ9TC

Εντωμεταξύ ο πρώτος με τα όπλα (trannos), που τραγουδά για μια γυναίκα που τον θέλει αλήτη κι αυτή να είναι μαντάμ, γεμίζει στάδια με 40.000 παιδιά.

Xeftila on Twitter: “Μας αξίζει €15 η βενζίνη το λιτρο pic.twitter.com/FVsekcC3WS / Twitter”

Μας αξίζει €15 η βενζίνη το λιτρο pic.twitter.com/FVsekcC3WS

Και βέβαια όλοι κομπάζουν για τα λεφτά τους…

greektvsnaps 289075880 108166915213508 6136998611181001089 n

Είναι κακά πρότυπα, σαφώς. Και μπορεί εμείς οι «μεγάλοι» να βλέπουμε ξεκάθαρα το *ψέμα* και το μάρκετινγκ, ξεχνάμε πως αυτοί δεν απευθύνονται καν σε μας. Εξάλλου είτε αδιαφορούμε είτε τους αντιμετωπίζουμε σαν αλλόκοτο θέαμα, όπως δείχνουν και τα memes που έβαλα στα 45 Μικροπράγματα σήμερα…

287852557 1665100360537402 4858802738872526011 n 1

20220623121612 586584

2) Βία στα βραβεία του MAD

Τώρα ο Light και ο Snik μιμήθηκαν τη βιαιοπραγία του Γουίλ Σμιθ στα Βραβεία Όσκαρ, και το έκαναν στα Βραβεία Mad…

MAD VMA 2022: Ξύλο Light – Snik (Full Video)

Official Site: https://2future4u.gr/Twitter: https://twitter.com/2future4ugrFacebook: https://www.facebook.com/2future4umagInstagram: https://www.instagram.c…

Dimitri G 🎧 on Twitter: “ΦΑΠ https://t.co/aM76xkl8Vu / Twitter”

ΦΑΠ https://t.co/aM76xkl8Vu

Και μετά ξαναϋπήρξε βιαιοπραγία (δύο φορές διακόπηκαν τα γυρίσματα).

Athinais Nega on Twitter: “Το ότι πλακώθηκαν στο ξύλο “τράπερ” στα #MadVMA22 είναι θλιβερό αποτέλεσμα της γελοίας ονείρωξης που αυτά τα ανάγωγα ανθρωπάρια τρέφουν: πως είναι τάχα γκάνγκστερς βίαιοι που έχουν αντιπαλότητα στον παιδαριώδη για γέλια κόσμο τους. ντρέπεσαι για λογαριασμό τους / Twitter”

Το ότι πλακώθηκαν στο ξύλο “τράπερ” στα #MadVMA22 είναι θλιβερό αποτέλεσμα της γελοίας ονείρωξης που αυτά τα ανάγωγα ανθρωπάρια τρέφουν: πως είναι τάχα γκάνγκστερς βίαιοι που έχουν αντιπαλότητα στον παιδαριώδη για γέλια κόσμο τους. ντρέπεσαι για λογαριασμό τους

3) Μπράβο κι από μας στην κα Παπαρίζου

𝑀𝑜𝑛𝑘𝑒𝑦 𝐷. 𝐾𝑜𝑚𝑖 🐵 on Twitter: “Η Έλενα Παπαριζου μετά το αποψινό τσίρκο στα #madvma22 σηκώθηκε και έφυγε Δεν έγιναν τα acts της Τα κορίτσια που θα έκανε collab βγήκαν μονα τους στην σκηνή ΔΟΞΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΝΑ ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ #madvma #Cancel_trappers pic.twitter.com/2Mb0nxt4FB / Twitter”

Η Έλενα Παπαριζου μετά το αποψινό τσίρκο στα #madvma22 σηκώθηκε και έφυγε Δεν έγιναν τα acts της Τα κορίτσια που θα έκανε collab βγήκαν μονα τους στην σκηνή ΔΟΞΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΝΑ ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ #madvma #Cancel_trappers pic.twitter.com/2Mb0nxt4FB

helenapaparizoufanclub on Twitter: “Και εδώ βλέπουμε την #ΕλεναΠαπαριζου να αποδεικνύει για ακόμη μια φορά την αξία της : μετά περιστατικό βίας που έζησε, ενώ θα μπορούσε να φύγει αμέσως μέσα στον πανικό της , δεν έφυγε χωρις να πάρει από το χέρι την #Ιωαννα_Παλιοσπυρου 🙌🏼 #MADVMA2022 #MadVMA22 pic.twitter.com/D5UHEOsDSv / Twitter”

Και εδώ βλέπουμε την #ΕλεναΠαπαριζου να αποδεικνύει για ακόμη μια φορά την αξία της : μετά περιστατικό βίας που έζησε, ενώ θα μπορούσε να φύγει αμέσως μέσα στον πανικό της , δεν έφυγε χωρις να πάρει από το χέρι την #Ιωαννα_Παλιοσπυρου 🙌🏼 #MADVMA2022 #MadVMA22 pic.twitter.com/D5UHEOsDSv

K on Twitter: “Η Έλενα ήδη από τα 14 της, πριν γίνει διάσημη, ήταν τραγουδίστρια σε Hip Hop/R&B συγκρότημα με εμιγκρέδες. Την κουλτούρα (και δη σε περίοδο ακμής της με NWA, PE, 2Pac κ.α.) που μαιμουδίζουν τα τσογλάνια της σημερινής τραπ τη γνώρισε όταν αυτούς τους ξεσκάτιζε ακόμη η μαμά τους… https://t.co/bfztxcyoxf / Twitter”

Η Έλενα ήδη από τα 14 της, πριν γίνει διάσημη, ήταν τραγουδίστρια σε Hip Hop/R&B συγκρότημα με εμιγκρέδες. Την κουλτούρα (και δη σε περίοδο ακμής της με NWA, PE, 2Pac κ.α.) που μαιμουδίζουν τα τσογλάνια της σημερινής τραπ τη γνώρισε όταν αυτούς τους ξεσκάτιζε ακόμη η μαμά τους… https://t.co/bfztxcyoxf

4) Πολλά ενδιαφέροντα πράγματα γράφτηκαν έκτότε

Η Μαίρη Βαρσάμη που ήταν παρούσα σχολίασε:

Mary Varsami on Twitter: “Έζησα από κοντά την ξεφτίλα των #MadVMA22. Βία μπροστά σε χιλιάδες παιδιά και εφήβους. Χειρότερο από την ίδια τη βία είναι η ανοχή σε αυτήν. Οι συγκεκριμένοι “καλλιτέχνες” τραγούδησαν κανονικά στη σκηνή, αντί να τους πετάξουν έξω. Δόξα στην Παπαρίζου που ήταν η μόνη που αποχώρησε / Twitter”

Έζησα από κοντά την ξεφτίλα των #MadVMA22. Βία μπροστά σε χιλιάδες παιδιά και εφήβους. Χειρότερο από την ίδια τη βία είναι η ανοχή σε αυτήν. Οι συγκεκριμένοι “καλλιτέχνες” τραγούδησαν κανονικά στη σκηνή, αντί να τους πετάξουν έξω. Δόξα στην Παπαρίζου που ήταν η μόνη που αποχώρησε

Η Καίτη Γαρμπή έγραψε

Screenshot 5 3

Η Μαίρη Συνατσάκη (που υπήρξε απ’ τις δημοφιλέστερες παρουσιάστριες του MAD) τα είπε εξαιρετικά:

«Έχω ζήσει τα Mad Awards από το 2005. Ήμουν εκεί στα 16 από τα 19 χρόνια που γίνονται. Η μεγαλύτερη επιτυχία τους ήταν που μπορούσαν να φέρουν κοντά καλλιτέχνες ετερόκλητους και που ήταν όλοι ανοιχτοί να συνεργαστούν για μια βραδιά και να γιορτάσουν το ότι ‘είναι ωραία η μουσική ρε παιδιά!’. Και μετά ήρθαν οι τράπερς.

Δεν πέφτω από τα σύννεφα που πλακώθηκαν σαν τα ζώα εχθές στα βραβεία. Όπως δήλωσε και ο Light με περίσσιο ύφος ‘Αυτά λέμε εμείς στα τραγούδια μας. Άμα θέλετε ακούτε Γαρμπή’. Συμπλήρωσαν δε διάφοροι συνάδελφοι του ότι όσοι κρίνουν το περιεχόμενο των στίχων που θεοποιεί την βία, την οπλοκατοχή, τον σεξισμό, τα ναρκωτικά, μάλλον μένουν στην Εκάλη και δεν ξέρουν τι γίνεται στις άλλες γειτονιές.

Ρε μάγκες μου… Σε μια γειτονιά τον σκότωσαν τον Άλκη στο ξύλο. Μιλάμε για την βία, για το bullying, για τις δολοφονίες με στόχο να βρούμε την πηγή, να την θεραπεύσουμε όσο μπορούμε από την κοινωνία κι εσείς κρατάτε τον πήχη του ψευτοπαλικαρά που την έχει πιο μεγάλη και θα στο αποδείξει με μπουνιές, όσο πιο ψηλά μπορείτε. Έχετε τόσο κόσμο να σας ακούει και επιλέγετε να πείτε αυτό.

Να έχεις τόση απήχηση και να πηγαίνεις στο εύκολο, στο παλιό, στο επικίνδυνο. Δεν έχετε ευθύνη ως πρότυπα. Χειρότερα. Έχετε ευθύνη ως καλλιτέχνες. Όταν μπορείς να κάνεις καλό, αλλά επιλέγεις συνειδητά να μην το κάνεις, πώς λέγεται; Πιστεύω λέγεται κρίμα (στον λαιμό σας).

Όσοι θρέφουν και ανατρέφουν αυτό το κομμάτι της μουσικής δεν είναι άμοιροι ευθυνών.

Ενώ ξέρω πολύ καλά από εμπειρία τον πανικό με τον οποίο τρέχει η ροή των βραβείων (άπαξ και ξεκινήσουν, υπάρχει ένας τεράστιος όγκος ανθρώπων προγραμματισμένος στο δευτερόλεπτο να εκτελέσει την σκαλέτα της βραδιάς), θα ήθελα πιο γρήγορα αντανακλαστικά από το Mad.

Δόξα και τιμή στην Έλενα Παπαρίζου για όλα της.

Πάω να ακούσω την πρωινή Γαρμπή μου.»

5) Business as usual?

Αν πάντως η Παπαρίζου έφυγε και αρνήθηκε να τραγουδήσει, εντύπωση προκάλεσαν οι Μέλισσες που τραγούδησαν, μετά το περιστατικό, με έναν απ’ τους δύο πρωταγωνιστές της βιαιοπραγίας!

Aliki on Twitter: “Μπράβο στην Παπαρίζου και στον Nivo που αποχώρησαν.Τη βία πρέπει να την καταδικάζεις με πράξεις και όχι μόνο με λόγια.Μεγάλη εντύπωση μου προκαλεί η στάση που κράτησαν ο Μάστορας και οι Μέλισσες που τραγούδησαν κανονικά με τον Light…. #MadVMA22 / Twitter”

Μπράβο στην Παπαρίζου και στον Nivo που αποχώρησαν.Τη βία πρέπει να την καταδικάζεις με πράξεις και όχι μόνο με λόγια.Μεγάλη εντύπωση μου προκαλεί η στάση που κράτησαν ο Μάστορας και οι Μέλισσες που τραγούδησαν κανονικά με τον Light…. #MadVMA22

Τανιωωω♐ on Twitter: “Εγώ αν ήμουν στη θέση του Μάστορα δε θα δεχόμουν να βγω να τραγουδήσω με το Light όλα έχουν και όριο #MADVMA2022 pic.twitter.com/VafvR82bQs / Twitter”

Εγώ αν ήμουν στη θέση του Μάστορα δε θα δεχόμουν να βγω να τραγουδήσω με το Light όλα έχουν και όριο #MADVMA2022 pic.twitter.com/VafvR82bQs

ΕναΟνομαΜιαΙστορια on Twitter: “Mπραβο στο κοινο που γιουχαρε Light(εντελως καμμενο,σηκωνε μετα τα χερια σαν μποξερ μετα απο αγωνα) & SnikΞεφτιλα αλλη μια φορα ο Μαστορας απ τις υπερτιμημενες Μελισσες που τον σιγονταρε στη σκηνη οταν ο Light ελεγε το παραμυθακι της “συγγνωμης” του.#MADVMA2022 #Cancel_trappers / Twitter”

Mπραβο στο κοινο που γιουχαρε Light(εντελως καμμενο,σηκωνε μετα τα χερια σαν μποξερ μετα απο αγωνα) & SnikΞεφτιλα αλλη μια φορα ο Μαστορας απ τις υπερτιμημενες Μελισσες που τον σιγονταρε στη σκηνη οταν ο Light ελεγε το παραμυθακι της “συγγνωμης” του.#MADVMA2022 #Cancel_trappers

H εν λόγω «συγγνώμη» εν μέσω γιουχαϊσμάτων

ΜΑD VMA 2022: Ο LIGHT ΖΗΤΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ

No Description

🧚🏻‍♀️ on Twitter: “Συγγνώμη ο Μάστορας μετά από όσα έγιναν δέχτηκε όντως να τραγουδήσει με τον Light; Σοβαρά τώρα; Τόσο σοβαρός τραγουδιστής μαζί με την μπάντα τόσα χρόνια και το επέτρεψαν αυτό; Τραγούδησε κανονικά και ο Snik; Πάμε καλά; Κατάντια & ξεφτίλα. #MadVMA22 / Twitter”

Συγγνώμη ο Μάστορας μετά από όσα έγιναν δέχτηκε όντως να τραγουδήσει με τον Light; Σοβαρά τώρα; Τόσο σοβαρός τραγουδιστής μαζί με την μπάντα τόσα χρόνια και το επέτρεψαν αυτό; Τραγούδησε κανονικά και ο Snik; Πάμε καλά; Κατάντια & ξεφτίλα. #MadVMA22

Zωζώ Σαπουjunkie on Twitter: “Καλα ο Χρήστος Μάστορας και οι Μέλισσες είναι εντέλως ηλίθιοι; Έκαναν ντουετο μετά το περιστατικό με τον ένα τραμπούκο; / Twitter”

Καλα ο Χρήστος Μάστορας και οι Μέλισσες είναι εντέλως ηλίθιοι; Έκαναν ντουετο μετά το περιστατικό με τον ένα τραμπούκο;

Φυσικά η εμφάνιση αυτή δεν θα προβληθεί, οπότε τζάμπα απαξίωσε έτσι τον εαυτό του ο κ. Μάστορας

Mad TV on Twitter: “pic.twitter.com/CN9P63pecX / Twitter”

pic.twitter.com/CN9P63pecX

Όμως εμένα περισσότερη εντύπωση μου έκανε ότι δεν έδιωξαν οι σεκιούριτι τους τράπερς απ’ το χώρο, αλλά ότι τα MAD τους ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔHΣΟΥΝ κιόλας μετά.

Ο κ. Μάστορας είναι καλλιτέχνης που είχε ένα πρόγραμμα να εκτελέσει. Αυτοί που άφησαν όμως τον Light μετά τη βιαιοπραγία του όχι μόνο μέσα στο χώρο, αλλά και πάνω στη σκηνή, πραγματικά αστόχησαν. (Βέβαια εδώ κοτζάμ Όσκαρ, άφησαν τον Γουίλ Σμιθ μέσα, και μετά ανέβηκε και πήρε και βραβείο…! Όμως ακριβώς επειδή υπήρχε πρόσφατο προηγούμενο, έπρεπε να ήταν προετοιμασμένοι για να δράσουν αλλιώς.)

Προσπάθησαν βέβαια να ηρεμήσουν τα πνεύματα, κάπως έτσι…

Φαρμακοτsίφτισσα on Twitter: “ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΡΕ ΜΛΚΑ pic.twitter.com/YozXrAbMjA / Twitter”

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΡΕ ΜΛΚΑ pic.twitter.com/YozXrAbMjA

6) Ποια είναι η λύση;

Travis Bickle on Twitter: “Κλήσεις για cancel και ηθικολογίες περί ποιότητας και παιδείας και καλλιέργειας πάνε άπατες διαρκώς, όπως πολύ εύστοχα γράφει ο @tasS_O_S στο τουητ του. https://t.co/iLRZ0khRl3 / Twitter”

Κλήσεις για cancel και ηθικολογίες περί ποιότητας και παιδείας και καλλιέργειας πάνε άπατες διαρκώς, όπως πολύ εύστοχα γράφει ο @tasS_O_S στο τουητ του. https://t.co/iLRZ0khRl3

Μια προσωπική εμπειρία

Πριν μερικά χρόνια είχα δει ένα βιντεάκι των ανιψιών μου στο insta τους (δυο κορίτσια ηλικίας 12 ετών) που μαζί με συνομήλικες φίλες τους έκαναν ότι οδηγούσαν ένα αμάξι, κι η μουσική έπαιζε δυνατά ένα άγνωστό μου κομμάτι ενός ράπερ ή τράπερ, που έλεγε πράγματα του στυλ

«οι γυναίκες είναι όλες σκάρτες και σκύλες / ποτέ μην εμπιστεύεσαι γυναίκα».

Το τραγουδούσαν όλες εκστασιασμένες, ήξεραν τον κάθε στίχο απέξω.

Είχε βέβαια και βρισιές το τραγούδι αλλά δεν μπορώ να πω ότι με πείραξαν αυτές. Αντίθετα το ότι τα κοριτσάκια ξετρελαίνονταν με τους μισογυνικούς στίχους με έκανε να νιώσω άβολα – γι’ αυτές κυρίως.

Πίστευαν τους στίχους; Τους επηρέαζαν έστω και υποσυνείδητα;

Το είχα πει τότε στην αδερφή μου, και μου είπε ότι θα τους μιλούσε. Το έκανε και αν θυμάμαι καλά η αντίδραση των κοριτσιών ήταν «Τι λέει;; Ίουυυ». Δεν είχαν καν σκεφτεί στα σοβαρά τους στίχους και διαφωνούσαν τελείως μαζί τους, πόσο μάλλον που ήταν σε ηλικία που τα κορίτσια είχαν «άτυπη κόντρα» με τα αγόρια.

Και σύντομα ξενέρωσαν με τα ανάλογα τραγούδια.

Αυτό μου λέει δύο πράγματα:

1) Ότι είναι όντως μια λύση να κάνουν μια μικροσυζήτηση οι γονείς και να τονίσουν ότι οι στίχοι αυτοί είναι σαν τα παραμύθια, δεν ισχύουν δηλαδή στην αληθινή ζωή

και

2) Ότι αυτό που τρομάζει πολύ τους ενήλικες -ότι δηλαδή τα παιδιά επηρεάζονται και διαμορφώνουν το χαρακτήρα τους μέσα απ’ την τραπ- μάλλον δεν ισχύει στο βαθμό που φοβόμαστε. Πολλά παιδιά δεν έχουν προσέξει ιδιαίτερα τους στίχους και η συντριπτική πλειοψηφία δεν τους υιοθετεί στην καθημερινότητά της.

Και έπειτα μόλις μπουν στην ύστερη εφηβεία, τα μουσικά τους γούστα θα αλλάξουν κι όλοι οι στίχοι για τα πιστολίδια, τις σκύλες και τα λεφτά θα ξεχαστούν.

Στάθης Δρογώσης on Twitter: “Όταν ήμουν 16 έβγαιναν τα ξύλινα σπαθιά.Και με άλλους 16ρηδες γεμίζαμε τα γήπεδα και τα θέατρα να τους δούμε.Το ίδιο κάνουν και οι σημερινοί νέοι με χιπ χοπ καλλιτέχνες όπως ο Λεξ και άλλοι.Η τραπ είναι για κάτω των 15.Ακούγομαι μπουμερ αλλά νομίζω έτσι είναι. / Twitter”

Όταν ήμουν 16 έβγαιναν τα ξύλινα σπαθιά.Και με άλλους 16ρηδες γεμίζαμε τα γήπεδα και τα θέατρα να τους δούμε.Το ίδιο κάνουν και οι σημερινοί νέοι με χιπ χοπ καλλιτέχνες όπως ο Λεξ και άλλοι.Η τραπ είναι για κάτω των 15.Ακούγομαι μπουμερ αλλά νομίζω έτσι είναι.

Ουσιαστικά η τραπ θα πέρασε, αλλά ποτέ δεν θα ακούμπησε.

Βέβαια θα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις, και γι’ αυτές αξίζει να παλέψει κανείς. Γι’ αυτό και πιστεύω πως η λύση δεν είναι τα κάνσελ και οι δαιμονοποιήσεις, καθώς οι υπερβολές και οι απαγορεύσεις λειτουργούν τελείως αντίστροφα -και, ουσιαστικά, διαφημιστικά- στα παιδιά και τους εφήβους.

Η λύση είναι η ψύχραιμη συζήτηση

Ariadne Papillon on Twitter: “Ο 11χρόνος γιος μου και οι φίλοι του παπαγαλιζουν τραπ. Ακούω υπομονετικά. Τους λέω, ελάτε να αναλύσουμε τι λένε οι στίχοι. Αυτό, αυτό κι αυτό. Τα χαζογελακια κόπηκαν. Μιλήστε στα παιδιά. #Cancel_trappers #cancel_trap / Twitter”

Ο 11χρόνος γιος μου και οι φίλοι του παπαγαλιζουν τραπ. Ακούω υπομονετικά. Τους λέω, ελάτε να αναλύσουμε τι λένε οι στίχοι. Αυτό, αυτό κι αυτό. Τα χαζογελακια κόπηκαν. Μιλήστε στα παιδιά. #Cancel_trappers #cancel_trap

Ariadne Papillon on Twitter: “Οχι, δεν ήταν άβολο, απλώς δυσάρεστο να αναγκάζομαι με αφορμή “τραγούδια” να εξηγήσω σε αθώα ακόμα πλάσματα τι είναι ναρκωτικά, γυναίκες-αντικείμενα, εύκολος πλουτισμός με παράνομη δράση, γιατί δεν χρειάζεται να οπλοφορείς για να γίνεις άντρας, κλπ. / Twitter”

Οχι, δεν ήταν άβολο, απλώς δυσάρεστο να αναγκάζομαι με αφορμή “τραγούδια” να εξηγήσω σε αθώα ακόμα πλάσματα τι είναι ναρκωτικά, γυναίκες-αντικείμενα, εύκολος πλουτισμός με παράνομη δράση, γιατί δεν χρειάζεται να οπλοφορείς για να γίνεις άντρας, κλπ.

VICTORIA ASLANIS on Twitter: “Εγώ κάθισα και έγραψα μαζί τους στοίχους (με διάφορες βλακείες ) για να απομυθοποιήσουν τον τραπερ και μετά γελάγαμε όλοι μαζί. 🤣🤣🤣υπομονή θέλει.Όχι απαγόρευση. / Twitter”

Εγώ κάθισα και έγραψα μαζί τους στοίχους (με διάφορες βλακείες ) για να απομυθοποιήσουν τον τραπερ και μετά γελάγαμε όλοι μαζί. 🤣🤣🤣υπομονή θέλει.Όχι απαγόρευση.

Hisilomiel on Twitter: “Το έκανα με μαθητές μου,6η δημοτικού.Ειχαν μείνει να με κοιτάνε, πραγματικά.Δε νομίζω ότι συνειδητοποιούν τι λέει αυτό που ακούνε, πραγματικά. / Twitter”

Το έκανα με μαθητές μου,6η δημοτικού.Ειχαν μείνει να με κοιτάνε, πραγματικά.Δε νομίζω ότι συνειδητοποιούν τι λέει αυτό που ακούνε, πραγματικά.

7) Η τραγική ειρωνεία

Μπορεί η μέταλ να θεωρείται απ’ τους γονείς «κακή κι επικίνδυνη επιρροή», όμως…

Βελζεβουληs on Twitter: “Δίπλα ακριβώς απτα #MadVMA22 παίζανε οι manowar με τους rotting christ. Γονείς με τα παιδάκια τους το έζησαν μαζί με 10.000 μεταλαδες χωρίς να ανοίξει ρουθούνι. Αυτά. pic.twitter.com/KYYwkxhd2f / Twitter”

Δίπλα ακριβώς απτα #MadVMA22 παίζανε οι manowar με τους rotting christ. Γονείς με τα παιδάκια τους το έζησαν μαζί με 10.000 μεταλαδες χωρίς να ανοίξει ρουθούνι. Αυτά. pic.twitter.com/KYYwkxhd2f

«Φαντάσου την ξενέρα όταν βγαίνεις από συναυλία metal και διαπιστώνεις ότι η αστυνομία απέξω είναι για τα διπλανά mad βραβεία…» σχολίασε αναγνώστης μας. «Άλλαξε ο κόσμος.»

8) Η αόρατη κονσόλα

Η βία ήταν ό,τι χειρότερο, αλλά κι η αόρατη κονσόλα ήταν επίσης εξωφρενική…

Βάλτε ήχο:

Zozefinos on Twitter: “ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΤΕ, ΤΟ MAD ΑΠΟΨΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΕΝΑΝ ΚΑΥΓΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΟΡΑΤΗ ΚΟΝΣΟΛΑ😂😂😂😂😂😂 ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΑΑ 😂😂😂😂 #madvma22 pic.twitter.com/vvt6iGnxtQ / Twitter”

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΤΕ, ΤΟ MAD ΑΠΟΨΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΕΝΑΝ ΚΑΥΓΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΟΡΑΤΗ ΚΟΝΣΟΛΑ😂😂😂😂😂😂 ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΑΑ 😂😂😂😂 #madvma22 pic.twitter.com/vvt6iGnxtQ

Ήταν μια άλφα αλληγορία…

Annita Apostolaki on Twitter: “Ο DJ Valentino που έπαιζε χθες μουσική στα #MadVMA22 χωρίς κονσόλα για να διασκεδάσει το πλήθος που δεν είχε ιδέα τι γινόταν νομίζω ότι είναι μια εξαιρετική αλληγορία για την ιστορία του σύγχρονου ελληνικού κράτους. / Twitter”

Ο DJ Valentino που έπαιζε χθες μουσική στα #MadVMA22 χωρίς κονσόλα για να διασκεδάσει το πλήθος που δεν είχε ιδέα τι γινόταν νομίζω ότι είναι μια εξαιρετική αλληγορία για την ιστορία του σύγχρονου ελληνικού κράτους.

Marinos Kostantinos on Twitter: “Δηλαδή η ΔΕΗ χρηματοδότησε ένα ιβεντ στο οποίο ο άλλος παρίστανε σε ζωντανή μετάδοση τον Ντι Τζέι; #MADVMA2022 / Twitter”

Δηλαδή η ΔΕΗ χρηματοδότησε ένα ιβεντ στο οποίο ο άλλος παρίστανε σε ζωντανή μετάδοση τον Ντι Τζέι; #MADVMA2022

beatBukowski on Twitter: “εν τω μεταξυ πάντα είχα την αισθηση οτι αυτο που κανει ο τυπος με την αορατη κονσόλα, το κάνουν ακόμα και αν την εχουν μπροστά τους / Twitter”

εν τω μεταξυ πάντα είχα την αισθηση οτι αυτο που κανει ο τυπος με την αορατη κονσόλα, το κάνουν ακόμα και αν την εχουν μπροστά τους

isminouta on Twitter: “Κανονικά με αόρατη κονσόλα ο Βαλεντινο έπρεπε να παίζει Μίλι Βανίλι / Twitter”

Κανονικά με αόρατη κονσόλα ο Βαλεντινο έπρεπε να παίζει Μίλι Βανίλι

Ενέπνευσε και διαφήμιση!

Plaisio on Twitter: “Δε χρειάζεται να προσποιείσαι…#plaisio #MADVMA2022 pic.twitter.com/uSDFfK9DNr / Twitter”

Δε χρειάζεται να προσποιείσαι…#plaisio #MADVMA2022 pic.twitter.com/uSDFfK9DNr

Του χρόνου:

288922363 1665125410534897 3751325378529935364 n

Η απάντηση του DJ Valentino, σε άπταιστα greeklish

FV8IdjdWAAE5c I

9) Την ίδια στιγμή, μια άλλη Ελλάδα, μια άλλη μουσική, και άλλα πιτσιρίκια

Giannis Giannoulas on Twitter: “Υπέροχος Σταύρος Ξαρχάκος στη Σύρο! Φοβερό πάθος! Τι έζησαν οι πιτσιρικάδες! #Συρος pic.twitter.com/sygFo9Y4vz / Twitter”

Υπέροχος Σταύρος Ξαρχάκος στη Σύρο! Φοβερό πάθος! Τι έζησαν οι πιτσιρικάδες! #Συρος pic.twitter.com/sygFo9Y4vz

Thanassis on Twitter: “Πέρα από το video που έγινε viral σήμερα, έχουμε και μια κλεφτή ματιά στην προετοιμασία. Ανατριχίλα όταν ο Σταύρος Ξαρχάκος “διδάσκει” και διευθύνει τους πιτσιρικάδες σε ταβέρνα της Σύρου για να παίξουν όλοι μαζί τη Φραγκοσυριανή. 🎥Επίσημη σελίδα Σταύρου Ξαρχάκου στο Facebook pic.twitter.com/762bFh6yP3 / Twitter”

Πέρα από το video που έγινε viral σήμερα, έχουμε και μια κλεφτή ματιά στην προετοιμασία. Ανατριχίλα όταν ο Σταύρος Ξαρχάκος “διδάσκει” και διευθύνει τους πιτσιρικάδες σε ταβέρνα της Σύρου για να παίξουν όλοι μαζί τη Φραγκοσυριανή. 🎥Επίσημη σελίδα Σταύρου Ξαρχάκου στο Facebook pic.twitter.com/762bFh6yP3

10) H καλή, ελληνική είδηση της ημέρας

Ο χορογράφος Ιωάννης Μανταφούνης αναλαμβάνει για 5 χρόνια την καλλιτεχνική διεύθυνση της χορευτικής σκηνής Δρέσδης και Φρανκφούρτης!

Can I take you to the bridge beyond the scene | Ioannis Mandafounis

In reference to the ‘King of Soul’, we woke up at 5 am one morning in the midst of Swiss confinement to hit the consecutive bridges of Geneva with some revis…

Με ενημέρωσε η φίλη μου η Ελένη γράφοντας:

«Έφριξα με τα νέα: Πισπιρίγκου σήριαλ, αυτοκτονία της 21 χρονης, τη μάνα που πέθανε κουβαλώντας τα ψώνια και άφησε μετά από 50 χρόνια φροντίδας την κόρη της.

Για αυτό ψάχνοντας κάτι ευχάριστο βρήκα αυτήν την αχτίδα φωτός και στη στέλνω.»

Ioannis Mandafounis leitet die Dresden Frankfurt Dance Company

ich freue mich sehr über die Chance und Herausforderung, die Künstlerische Leitung der Company zu übernehmen und bedanke mich bei der Findungskommission und dem Aufsichtsrat schon jetzt für Ihr Vertrauen. Es beginnt damit ein Abenteuer für uns alle.

Και το βιογραφικό του απ’ την Εθνική Λυρική σκηνή:

Γιάννης Μανταφούνης

Γιος του χορευτή/χορογράφου Χάρη Μανταφούνη. Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε χορό στη Γαλλία και αποφοίτησε από το Ανώτατο Εθνικό Ωδείο Μουσικής και Χορού του Παρισιού (1999). Στην πόλη αυτή ξεκίνησε και τη σταδιοδρομία του ως χορευτής. Συμμετείχε σε διεθνείς ομάδες χορού και έχει συνεργαστεί με την Όπερα του Γκέτεμποργκ (1999-2001), καθώς και με το Χοροθέατρο της Ολλανδίας (NDT, Nederlands Dance Theater, 2003-04), όπου παρουσίασε επίσης χορογραφία του.

Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, συνεργάστηκε με την Ομάδα Σύγχρονου Χορού του Χάρη Μανταφούνη και κέρδισε το βραβείο πρώτου χορευτή από το Υπουργείο Πολιτισμού (2002). Το 2004 συμμετείχε ως χορευτής στις τελετές έναρξης και λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, ερμηνεύοντας τον ρόλο του ιπτάμενου Έρωτα (2004). Από το 2004 δραστηριοποιείται ως χορογράφος. Από το 2005 είναι μέλος της ομάδας The Forsythe Company της Φρανκφούρτης. Είναι ιδρυτικό μέλος της ομάδας χορού Lemurius, για την οποία χορογράφησε τις Ανθρώπινες διαστάσεις και το Προβάλλοντας τη σκιά.

11) Το φιλμάκι της ημέρας

Το είδα χτες, και παρέμεινε εντός μου, να το σκέφτομαι όλη μέρα.

Η νέα, πολύ δυνατή, ταινία μικρού μήκους του Κονίλο, με τον ίδιο και τον Γιάννη Κατινάκη στους πρωταγωνιστικούς ρόλους. Εξαιρετική παραγωγή και σκηνοθεσία!

ΤΟ 2050 ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ!

Είμαστε στο 2050. Δεν έχουμε καθαρό νερό και φαγητόΤρώμε τις βιταμίνες που μας δίνει η κυβέρνηση και πίνουμε τα μπουκαλάκια νερό που μας φέρνειSubscribe: htt…

Ο Κονίλο και ο Γιάννης είναι δύο φίλοι και συγκάτοικοι οι οποίοι ζουν στο 2050 και βιώνουν μαζί μια αλλόκοτη πραγματικότητα, όπου το φαΐ και το νερό είναι πολυτέλεια και το να βγεις έξω από το σπίτι, αδύνατο, μιας και η ατμόσφαιρα είναι τόσο επιβαρυμένη πλέον, όπου ο άνθρωπος δεν μπορεί να αναπνεύσει χωρίς ειδική μάσκα οξυγόνου. Πώς τελικά όμως οι δύο φίλοι αυτοί βρέθηκαν σε αυτήν την επιστημονικής φαντασίας κατάσταση; Θα καταφέρουν να επιβιώσουν σ’ αυτή την τρέλα;

***

Τα 11 της ημέρας επιστρέφουν τη Δευτέρα, όμως το Σάββατο θα έχουμε νέο podcast…

Άρης Δημοκίδης on Twitter: “*Έρχεται το Σάββατο στο podcast Μικροπράγματα*Ένας χωρισμός που ξεκίνησε ως σαπουνόπερα και κατέληξε κοινωνικό πείραμα… >> https://t.co/GRxI4bko1X pic.twitter.com/YeNK2MsivO / Twitter”

Έρχεται το Σάββατο στο podcast Μικροπράγματα*Ένας χωρισμός που ξεκίνησε ως σαπουνόπερα και κατέληξε κοινωνικό πείραμα… >> https://t.co/GRxI4bko1X pic.twitter.com/YeNK2MsivO

Ακολουθήστε τα Μικροπράγματα στο Google News, για άρθρα και κουίζ που θα σας φτιάχνουν τη μερα.
4 Comments
παλαιότερα
νεότερα δημοφιλέστερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
stranger_than_things
stranger_than_things
1 χρόνος πριν

Ο φόβος ότι η ροκ-ποπ-χιπ χοπ μουσική «διαφθείρει τη νεολαία» είναι τόσο παλιός όσο οι δεινόσαυροι. Υπήρχαν άνθρωποι που κατηγορούσαν τον Marilyn Manson και τους Rammstein ότι υποκινούν περιστατικά βίας, όπως το Columbine, ή ότι μετατρέπουν τους νέους σε σατανιστές. Ειλικρινά, δεν νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση κάποιος άνθρωπος να γίνει εγκληματίας επειδή μιμήθηκε ένα τραγούδι που άκουσε στο ραδιόφωνο, εκτός κι αν έχει ο ίδιος βίαιη και εγκληματική ψυχοσύνθεση. Ούτε κάποιος γίνεται σεξιστής και μισογύνης επειδή ακούει τραγούδια με μισογυνιστικούς στίχους. Πρέπει να πάψουμε να αντιμετωπίζουμε τους ανθρώπους σαν μια άβουλη μάζα που επηρεάζεται τυφλά από τους ίνφλουενσερς, τους δημοφιλείς… Διαβάστε περισσότερα »

Φερόμενος
Φερόμενος
1 χρόνος πριν

Ούτε εγώ θέλω να φανώ μπουμερ, αλλά στα 15 -16 είχα προλάβει να χτυπηθώ με συναυλία Τρύπες στο Μαρούσι. Οι δε ημισκούμπρια μπροστά σε τούτους δώ τους τραμπούκους φαντάζουν άξιοι Νόμπελ ποίησης… Βέβαια, να πούμε και του στραβού το δίκιο αυτός εδώ πχ δεν ξέρω εάν θεωρείται τραπερ αλλά πάντως έχει άλλο θεματολογιο https://youtu.be/JV4y1cEDFPM
Ίσως το ταλέντο είναι αντιστρόφως ανάλογο των τατουάζ.. ξέρω γω;

Τελευταία επεξεργασία 1 χρόνος πριν από Φερόμενος
Απελπισμένος
Απελπισμένος
1 χρόνος πριν

Live and let live, δεν χρειάζεται να ανησυχούμε και να ασχολούμαστε με τα πάντα. Και προπάντων, μην κρίνουμε εξ ιδίων τα αλλότρια. Υπάρχει και αυτό που λέγεται γούστο και δεν δίνει λογαριασμό σε κανέναν.
Ναι πλακώθηκαν. So what? Ναι έχουν απαίσιους στοίχους. So what? Ναι τους ακούνε πιτσιρίκια. So what? Αλήθεια εν έτη 2022 φέρνουμε πάλι στην επιφάνεια το γεροξεκούτικο “η μουσική διαφθείρει του νέους”;

Γράφων
Γράφων
1 χρόνος πριν

Εμένα που δεν με νοιάζει αν θα φανώ μπούμερ, γιατί το chilling effect του ηλικιακού ρατσισμού το έχω γραμμένο, να πω ότι υπάρχει μια κουλτούρα υποστήριξης των νέων σε ό,τι μ@λ@κία τους έρθει. Οι νέοι έχουν πολλά δίκια και σε πολλά πρέπει να ακούγονται. Δεν έχουν δίκιο σε όλα και δεν είναι υποχρεωτικό να ακούγονται σε όλα. Για την ακρίβεια οι σημερινοί νέοι είναι βαθιά αμόρφωτοι και βαθιά συμπλεγματικοί γιατί ακριβώς έτσι τους μεγάλωσαν οι γονείς τους. Όσο οδεύουν προς την ενηλικίωση επωμίζονται το μερίδιο της ευθύνης που τους αναλογεί αλλά αυτή είναι η εποχή μας και πολύ δύσκολα οι… Διαβάστε περισσότερα »

Τα Μικροπράγματα στο inbox σου!