σε

Το λάθος του κ. Κούγια για τον Φοίβο Δεληβοριά – Τα 11 της ημέρας

Ο «πόλεμος» δηλώσεων του δικηγόρου και του τραγουδοποιού για τον Μάνο Χατζιδάκι, ο αδιόρθωτος Σεφερλής, η απαγόρευση της Σεμίνας Διγενή // Ο Άρης Δημοκίδης σταχυολογεί την επικαιρότητα

photomix image 1 7

1) Ο κ. Κούγιας νιώθει δικαιωμένος από δηλώσεις πως δείχνουν ότι είχε άδικο

Ο τραγουδοποιός Φοίβος Δεληβοριάς μιλώντας στο Docville και τον Αντώνη Μποσκοΐτη αναφέρθηκε στις πρόσφατες δηλώσεις που έκανε ο Αλέξης Κούγιας αναφερόμενος στο Μάνο Χατζιδάκι. [Ο γνωστός ποινικολόγος είχε πει ότι «η παρέα του του Χατζιδάκι ήταν παιδιά 15, 16, 17, 18 χρόνων». Στη συνέχεια απείλησε με δικαστήρια τον Σταμάτη Κραουνάκη, τον Σπύρο Μπιμπίλα και τον Γιώργο Χατζιδάκι.]

Ο Μάνος Χατζιδάκις έχει ιδιαίτερη αξία για τον Φοίβο Δεληβοριά αφού είναι ο άνθρωπος που αναγνώρισε πρώτος το ταλέντο του. Τι θα έλεγε λοιπόν στον Αλέξη Κούγια αν ήταν απέναντί του;

Ο Δεληβοριάς απάντησε: «Μου δίνετε μια ωραία ευκαιρία να μιλήσω γι’ αυτό το ασύλληπτο πράγμα! Εγώ πήγα στον Χατζιδάκι με μία κασέτα μου όταν ήμουν 16 ετών. Είχε απόλυτη συνείδηση ότι ήμουν ένα παιδάκι. Δεν έκανε παρέα μαζί μου, όπως δεν έκανε και μ’ άλλα μικρά παιδιά», περιγράφει ο τραγουδοποιός.

«Οι φίλοι του και, πάνω απ’ όλα, συνεργάτες του, ήταν παιδιά 23 και 25 ετών, ενήλικες άνθρωποι, διαμορφωμένοι, με κάποια ταλέντα και ευαισθησίες. Τον γνώρισα με μουσική αφορμή και με προστάτευε με απολύτως αρχοντικό τρόπο, και από το ισοπεδωτικό της προσωπικότητας του, αλλά και από οτιδήποτε θα’ ταν επικίνδυνο για μένα».

«Είναι απολύτως χυδαίο αυτό που τόλμησε να υπαινιχθεί ο Κούγιας κι είναι τρομερά ντροπιαστικό για έναν άνθρωπο, που αν μη τι άλλο ήθελε στη ζωή του να αυτοαποκαλείται καλλιτέχνης – για τον Λιγνάδη λέω-, να δέχεται μια τέτοια υπερασπιστική γραμμή, τόσο αντιπνευματική και τόσο κατινίστικη σκανδαλοθηρικού τύπου», συμπλήρωσε ο Φοίβος Δεληβοριάς.

Όταν ο Αντώνης Μποσκοϊτης του τόνισε ότι μπορεί να βγει πάλι ο Αλέξης Κούγιας και να πάρει η μπάλα και τον ίδιο, απάντησε: «Τι να κάνει; Μήνυση; Ας κάνει! Εδώ είμαστε, θα το αντιμετωπίσουμε κι αυτό».

Ο κ. Κούγιας απάντησε λοιπόν σήμερα…

“Δεν τον γνωρίζω [τον Φοίβο Δεληβοριά]. Έχω ακούσει το όνομά του. Εγώ είμαι άλλης μουσικής κουλτούρας, μου είπαν ότι είπε ότι σε ηλικία 16 ετών γνώρισε τον Χατζιδάκι και μόλις διάβασα ολοκληρωμένη την τοποθέτησή του, λέω πόσο δικαιώνομαι κάθε μέρα. Εγώ δεν είπα ποτέ ότι αυτά τα 16χρονα του Χατζιδάκι, του Κατσέλη, του Κουν ήταν ερωτικοί σύντροφοι, κάποιοι θέλησαν να το εκμεταλλευτούν και το διαστρέβλωσαν. Δεν με ενδιαφέρει και πολύ η γνώμη του Φοίβου Δεληβοριά.

Η ερώτηση που του υπεβλήθη [από τον Μποσκοϊτη] ήταν συκοφαντική. Οι απαντήσεις μου έχω πει ότι είναι μέσω της δικαιοσύνης και μάλιστα διάβασα ότι ο κ. Δεληβοριάς είπε ότι δεν τον νοιάζει πολύ αν θα πάει στη δικαιοσύνη, δεν ξέρω ποιο είναι το ποινικό του μητρώο, αλλά δεν περίμενα από αυτόν μία τέτοια απάντηση”, είπε χαρακτηριστικά ο Αλέξης Κούγιας.

“Εμένα με νοιάζει πάντοτε η γνώμη του κοινωνικού ή επιστημονικού μου κύκλου. Ανεξάρτητα αν κάποιος μπορεί να το κακίζει, εμένα θα με ενδιέφερε η γνώμη αυτών που μου αρέσει να ακούω. Θα με ενδιέφερε η γνώμη του Μητροπάνου, του Πάριου, του Τερζή, του Σφακιανάκη ή ακόμα και του Μακρόπουλου και του Γονίδη. Ο Φοίβος Δεληβοριάς απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο ακροατήριο, στο οποίο επίσης απευθύνονται και όσοι προσπάθησαν να διαστρεβλώσουν τη δήλωσή μου, μεταξύ άλλων και για τον αείμνηστο Χατζιδάκι”.

2) Το μεγάλο «αλλά»

Καταρχάς είναι καλό πως ο κ. Κούγιας διευκρινίζει ξανά ότι ΔΕΝ εννοούσε ότι ο Χατζιδάκις είχε ερωτικές σχέσεις με παιδιά, όπως κατηγορείται ο πελάτης του κ. Λιγνάδης (κατηγορείται πως τα βίαζε, όχι απλά ότι είχε ερωτικές σχέσεις).

Ο Χατζιδάκις όντως ποτέ δεν είχε ερωτικές σχέσεις με ανήλικους. Το τονίζει και ο κ. Κούγιας, – πάει αυτό.

Αλλά:

Μου έκανε εντύπωση το «μόλις διάβασα ολοκληρωμένη την τοποθέτησή του [Φοίβου Δεληβοριά], λέω πόσο δικαιώνομαι κάθε μέρα. Εγώ δεν είπα ποτέ ότι αυτά τα 16χρονα του Χατζιδάκι […] ήταν ερωτικοί σύντροφοι». Κυρίως γιατί δεν συνεχίζει και δεν λέει *τι* είπε.

Στη δίκη τόνισε: «Έκρυψε ποτέ ο μεγαλύτερος Έλληνας συνθέτης, Μάνος Χατζιδάκις, ότι η παρέα του ήταν παιδιά 15, 16, 17, 18 χρόνων;».

Κι ενώ ο Δεληβοριάς τον διαψεύδει ξεκάθαρα («δεν έκανε παρέα με μικρά παιδιά», «οι φίλοι του ήταν 23 και 25 ετών, ενήλικες άνθρωποι»), ο κ. Κούγιας χρησιμοποίησε τις δηλώσεις Δεληβοριά για να ισχυριστεί ότι τον δικαιώνουν…

¯\_(ツ)_/¯

Εικάζω πως είναι απλώς ένα λάθος του κ. Κούγια -ενδεχομένως λόγω βιασύνης- στο διάβασμα των δηλώσεων του κ. Δεληβοριά.

3) Αδιόρθωτος ο κ. Σεφερλής

seferlis11 lifo

Αν τυχόν είχατε ακούσει το ηχητικό ντοκιμαντέρ μου για τον Μάρκο Σεφερλή θα είχατε ακούσει πως τον αναζητούσα μανιωδώς για να κάνουμε μια κουβέντα. Τον προσέγγισα με πολλή κατανόηση και πολύ καλοπροαίρετα. (Σε βαθμό που κάποιοι απογοητεύτηκαν ή θεώρησαν πως τον δικαιολόγησα.)

Είχα πει ότι ήλπιζα να άκουγε για μια φορά τη διαφορετική, καλοπροαίρετη άποψη και να μην την αντιμετώπιζε αμυντικά-επιθετικά ή να μη τη θεωρούσε κομμάτι μιας συνομωσίας που επιθυμούσε την εξόντωσή του.

Έκτοτε, δυστυχώς, τον έχω δει, διαβάσει και ακούσει πολλές φορές να ισχυρίζεται πως όσοι τον κριτικάρουν είναι επειδή «θέλουν να τον εξαφανίσουν απ’ την τηλεόραση» ή «θέλουν να τον καταστρέψουν».

Αντί να σκεφτεί «βρε παιδί μου, μήπως κάπου έχουν ένα μικρό δίκιο κι αυτοί;» και για να μην αποδεχτεί ούτε την πιθανότητα πως συγκεκριμένα κομμάτια του χιούμορ του έχουν πληγώσει πολύ κόσμο -αν ακούσετε το τέλος του ηχητικού ντοκιμαντέρ μου θα καταλάβετε *ακριβώς* τι εννοώ- προτιμά να βλέπει παντού εχθρούς.

Με αφορμή μια νέα αποψινή συνέντευξή του, ο δημοσιογράφος Βασίλης Θανόπουλος σχολίασε στο fb:

Στην εκπομπή Αυτός και ο Άλλος θα είναι απόψε καλεσμένος ο Μάρκος Σεφερλής, μιλώντας – μεταξύ άλλων- και για τα σχόλια που έχει δεχθεί για τα ομοφοβικά του αστεία.

Για να μην έχετε αγωνία (?!) θα ακούσουμε τον κωμικό ηθοποιό να ακυρώνει όλα αυτά τα σχόλια, τα οποία μάλιστα δεν τον στεναχωρούν αφού – όπως λέει -δεν αισθάνεται ότι κάνει κακό και ότι κατηγορείται άδικα, «προσπαθώντας κάποιοι να δημιουργήσουν μια άποψη για τον Σεφερλή».

Θα στηρίξει μάλιστα την άποψή του με το παρακάτω επιχείρημα – σύμφωνα με το σχετικό απόσπασμα που έπαιξε σήμερα στις εκπομπές.

«Εσύ δεν έχεις δει κανέναν χαρακτήρα τέτοιο που να λέγεται Ριρής, στη ζωή σου την προσωπική, στη δουλειά σου, που να φοράει φανταχτερό; Δεν έχεις δει τέτοιους τύπους που να ντύνονται έτσι; Δεν ανακάλυψα εγώ το ντύσιμό τους. Εγώ σαν δημιουργός αναπαριστώ αυτό που βλέπω στη ζωή. Τους βλέπουμε καλεσμένους σε εκπομπές, δεν μιλάει κανείς. Ούτε λέω να μη βγαίνουνε, άλλα όχι ότι δεν υπάρχουν, μην τρελαθούμε τώρα. Δεν υπάρχει ο Ριρής; Πώς δεν υπάρχει; Έχω γνωρίσει ανθρώπους που είναι ομοφυλόφιλοι με τέτοια ονόματα».

Είναι σαφές, πως ο κ. Σεφερλής αντιλαμβάνεται τη γκέι σεξουαλικότητα με όρους ενδυματολογικούς (και μάλιστα φανταχτερούς). Λες και το ντύσιμο του κάθε ατόμου, ορίζεται από τη σεξουαλική του ταυτότητα και όχι από την ανάγκη έκφρασής του. Όσο κατάφωρα στερεοτυπικό όμως κι αν είναι αυτό, δεν με εξόργισε τόσο, όσο η φράση του «εγώ σαν δημιουργός αναπαριστώ αυτό που βλέπω στη ζωή».

Γιατί εκεί βρίσκεται η ουσία του προβλήματος με την κωμωδία του Σεφερλή. Γιατί αν ενδιαφερόταν κάπως ή έστω αν αφουγκραζόταν κάπως όλα αυτά τα σχόλια ως δημιουργός θα έβλεπε κάτι εντελώς διαφορετικό.

Θα έβλεπε ανθρώπους που τρώνε bullying και στερούνται δικαιωμάτων και που είναι αναγκασμένοι να χλευάζονται από κωμικούς που μένουν στο προνόμιό τους με την ψευδαίσθηση ότι αναπαριστούν κοινωνικές ομάδες.

Και να να το πω κι αλλιώς. Φυσικά εκεί έξω υπάρχουν πολλοί Ριρίδες, όπως υπάρχουν και πολλοί Γιάννηδες και Βασίληδες κ.ο.κ. Και κάποιοι απ΄αυτούς έχουν κάνει μεγάλο αγώνα, για να διεκδικήσουν τη σεξουαλικότητά τους, την ταυτότητα ή την έκφραση φύλου τους, κόντρα σε όλους εκείνους τους “καλοπροαίρετους” κωμικούς που κατηγορούνται “άδικα”.

Στην τελική, ας κοιτάξει λίγο καλύτερα!

***

4) Η τελευταία αναχώρηση

Ένα βίντεο από drone από το χτεσινό, τελευταίο… “απόπλου” του καραβιού Μυτιλήνη της, πάλαι ποτέ, Nel Lines.

Mytilene 🔱 The last departure

NEL LINES “Mytilene”, departing for the last time from Eleusis, being towed to Aliaga so she will be scrapped. 🛳️ Sail away with voyager.shipspotting!Follow…

Αναχωρεί για τελευταία φορά από την Ελευσίνα. Κάνει το τελευταίο του ταξίδι προς Αλιαγα για να ρυμουλκηθεί εκεί, και να διαλυθεί για να γίνει παλιοσίδερα…

5) Το κόψιμο του καναλιού της Σεμίνας απ’ το YouTube

Είναι ένα κανάλι θησαυρός, με αποσπάσματα από τηλεοπτικές της συνεντεύξεις, με βίντεο των σπουδαιότερων καλλιτεχνών των τελευταίων 50 ετών.

Οπότε είναι πραγματικά δύσκολο να περιέχει “επιβλαβές ή επικίνδυνο περιεχόμενο”. Όπως λέει η ίδια: «Τώρα που το ξανασκέφτομαι βέβαια, το κανάλι μου είναι γεμάτο με σεσημασμένους τρομοκράτες και κακοποιούς: Τον Χατζιδάκι, τον Ρίτσο, τον Βέγγο, τον Χορν, την Μελίνα, τον Θεοδωράκη, τον Καββαδία, την Παπαρήγα, τον Σιδηρόπουλο, τον Μικρούτσικο… άσε που περιέχει και εκπομπές για Πολυτεχνεία, χούντες, τόπους εξορίας, Φρειδερίκες, βασανιστές, χρυσαυγίτες…»

Το YouTube κατέβασε το κανάλι της Σεμίνας Διγενή- “Απροκάλυπτη λογοκρισία” | LiFO

Η οργισμένη ανάρτηση της δημοσιογράφου Για “απροκάλυπτη λογοκρισία” κατηγορεί η Σεμίνα Διγενή το YouTube, μετά την απόφαση της πλατφόρμας να “κατέβει” το κανάλι της δημοσιογράφου. Σε ανάρτηση στο Facebook η Σεμίνα Διγενή εκφράζει την οργή της για την απόφαση να τεθεί σε αναστολή το κανάλι της στην πλατφόρμα, τονίζοντας ότι πρόκειται για αυθαιρεσία και “παραλογισμό της νέας τάξης”.

Πιστεύω πως πρόκειται για κάποιο λάθος ή ίσως έγιναν μαζικά reports για κάποιο συγκεκριμένο βίντεο. Πάντως το YouTube θα έπρεπε να της επισημάνει απλώς ποιο βίντεο θεωρήθηκε «επικίνδυνο» αντί να της μπλοκάρει όλο το κανάλι με τα εκατοντάδες κλιπ-θησαυρούς.

Θέλω να πιστεύω ότι θα λυθεί σύντομα το θέμα, αλλιώς εδώ είμαστε και θα το παρακολουθήσουμε.

*Μέχρι τότε, να τα εξαιρετικά ηχητικά ντοκιμαντέρ που κάνει τα τελευταία χρόνια η Σεμίνα στη LIFO.

Χωρίς λογοκρισία 😉

Σεμίνα Διγενή | LiFO

Πρόσωπα και ιστορίες

6) Σχετικό με όσα γράψαμε χτες για τους γκέι και την ευλογιά πιθήκων

Στα χτεσινά 11 της ημέραςΓιατί είναι μούφα η σύνδεση των γκέι με την ευλογιά των πιθήκων») γράψαμε για τις ανεύθυνες δηλώσεις που ταυτίζουν ουσιαστικά την ευλογιά πιθήκων -που υπάρχει για δεκαετίες και «χτυπάει» τους στρέιτ, τους γκέι και τους αμφί με τον ίδιο τρόπο και με την ίδια συχνότητα.

Σήμερα είδα αυτό…

281176536 5427903127240735 6945358482144163228 n

Η εφημερίδα μεταφέρει τα «συγκλονιστικά στοιχεία» του πρώην επικεφαλής έκτακτης ανάγκης του ΠΟΥ: Ότι δηλαδή σε «ρέιβ πάρτι» με γκέι άτομα εντοπίστηκαν τα πρώτα κρούσματα.

Αυτό πιθανότατα ισχύει: Υπήρξε μαζική διασπορά εκεί – τα πάρτι με πολύ κόσμο θεωρούνται για super-spreaders, είτε το κοινό ήταν γκέι είτε στρέιτ.

Όμως, καθώς η ευλογιά αυτή μεταδίδεται με τα σταγονίδια του αέρα και με την επαφή του δέρματος (πχ. ακόμα και χειραψίες), είναι απαράδεκτος ο τίτλος [Ομοφυλοφιλικό σεξ μεταδίδει την ευλογιά] γιατί μπερδεύει και στιγματίζει.

Και το γκέι και το στρέιτ σεξ μεταδίδουν την ευλογιά. Και οι χειραψίες, και οποιαδήποτε σωματική επαφή, και η δυνατή ομιλία στα πάρτι που μεταδίδει σταγονίδια που εισπνέει ο άλλος…

***

Τουλάχιστον δεν έκαναν πρωτοσέλιδο (ακόμα) αυτή τη δήλωση του αντιεμβολιαστή καθηγητή του Πανεπιστημίου των Πατρών..

FThAKe7WAAAqYab

7) Προς έκπληξη κανενός

Μάλλον περισσότεροι νεοναζί υπάρχουν στο Ρωσικό στρατό παρά στον Ουκρανικό…

Olga Tokariuk on Twitter: “Nazis fighting for Russia: what a surprise (not)! https://t.co/njA8Qc9ZD3 / Twitter”

Nazis fighting for Russia: what a surprise (not)! https://t.co/njA8Qc9ZD3

8) Από αναγνώστρια

«Όλοι μιλούν για τον εκφοβισμό, γίνονται ημερίδες κατά της βίας,μας ζητούν να ορθώσουμε ανάστημα και δεν είμαστε μόνοι…

Επέστρεψα πριν λίγο απο το γραφείο διευθύντριας δημοτικού σχολείου. Ως γονέας πήγα να ζητήσω εξηγήσεις με το πόσο μπορεί μια τάξη τρίτης δημοτικού να εξόργισε δασκάλα συμπληρωματικού μαθήματος, 3 ώρες την εβδομάδα αγγλικά, ώστε αυτή να τσιρίζει και να δηλώνει πως θα τους τραβά τα αυτιά μέχρι να ξεχειλώσουν και να ευχαριστούν το θεό που δεν δίνει μπάτσες…

Και μένω για ώρα αρκετή να κοιτάζω, σα να μην έχω ακούσει σωστά….

Ποια βία καταδικάζουμε; Υπάρχει διαχωρισμός στη βία; Δηλαδή, αν η διπλανή μας φωνάζει στην οικογένεια και την ακούμε απο το διαμέρισμά μας, δεν επιτρέπεται να παρέμβουμε όπως νομίζουμε, καλώντας αστυνομία ή οτιδήποτε;

Αν ο εκπαιδευτικός απειλεί μαθητές, οι συνάδελφοι του ψάχνουν στην τσάντα τους τις χαμένες μαστίχες; Δηλαδή, είμαστε άνθρωποι όταν εκφράζουμε κατανόηση στις αφηγήσεις;

Και γιατί ο διευθυντής έχει δεμένα χέρια και δεν μπορεί να κάνει κάτι περισσότερο; Τι συμβαίνει;

Φυσικά εκφράζω εσωτερικές σκέψεις για την υπόγεια βία… Αυτή τη «σωστή» που σου μαθαίνει πως είναι εντάξει να φοβάσαι και πως *εσύ ευθύνεσαι που εγώ χάνω την ψυχραιμία μου*…
γιατί φυσικά σε αυτό καταλήγει η δασκάλα. “Εσείς φταίτε που εγώ φωνάζω”.

Και πλέον υπάρχουν  παιδιά που το πιστεύουν… Πως εκείνα φταίνε που ο μπαμπάς έσπασε το τραπέζι απο τα νεύρα του, Πως εκείνα φταίνε που ο δάσκαλος τσιρίζει και τα απειλεί…

Η δασκαλα φυσικα και μαζεψε τον εκρηκτικο της χαρακτηρα,υστερα απο αμεση παρεμβαση  γονεων, αλλα οι μαθητες της δεν πιστεψαν στη μεταμελεια της.

“Ναι μαμα, ειναι πολυ ησυχη πια, αλλα πρεπει να δεις πως μας κοιταζει. Πώς κοιταζω εγω τις μπαμιες; Ετσι ακριβως!”
(Σιχαινεται τις μπαμιες…)

9) Πιστοί πήγαν αρνί ως «τάμα για σφαγή στην εκκλησία»

Η Σταματίνα Σταματάκου, δημοσιογράφος φιλοζωικών θεμάτων και διευθύντρια του Zero Stray Academy, δεν είναι φιλόζωη μόνο για γάτες και σκυλάκια…

Δυσκολεύτηκα να πιστέψω αυτή την είδηση, όμως απ’ ό,τι φαίνεται συμβαίνει συχνά σε τοπικές κοινωνίες.

Έγραψε:

281844231 10217543637982820 7507347853432293213 n

Κάποιοι «πιστοί» πήγαν αυτό το μωράκι για τάμα. Είχαν μαζί τους και μπαλτά. Μάλιστα ήθελαν να το σφάξουν στο προαύλιο της εκκλησίας παρουσία παιδιών.

Ο παπάς ευτυχώς δεν το δέχθηκε και σήμερα το πήρα σπίτι. Τουλάχιστον αυτό ήταν τυχερό και σώθηκε από τη σφαγή.

Ο νονός του τον βάφτισε Φρίξο, είναι ένας γλύκας και με ακολουθεί παντού στο σπίτι. Είναι σαν σκύλος, βγαίνει βόλτα με λουρί και τα πάει τέλεια με όλους, έχει ιδιαίτερη αδυναμία στις γάτες. Θα τον κρατήσω όσο χρειαστεί αλλά ιδανικά πρέπει να βρούμε μία φάρμα που θα ζει ευτυχισμένος με άλλα αρνάκια και κανείς ποτέ δεν θα τον σφάξει και δεν θα τον εκμεταλλευτεί.

Παιδιά από εδώ ο Φρίξος, Φρίξο από εδώ τα παιδιά 🧡

Log in or sign up to view

See posts, photos and more on Facebook.

Log in or sign up to view

See posts, photos and more on Facebook.

10) Χωρίς σχόλιο

FTHaXYoWUAAa7Vj 

11) Το podcast της ημέρας:

Ο πόλεμος Ωνάση, Νιάρχου και Γουλανδρή για τη δημιουργία της πρώτης αεροπορικής εταιρείας στην Ελλάδα | LiFO

Ο Νίκος Μπακουνάκης συζητά με τον συγγραφέα και ερευνητή Αχιλλέα Χεκίμογλου, με αφορμή το βιβλίο του “Ο Ωνάσης και ο Σμηναγός Χ” που κυκλοφόρησε πρόσφατα.

αύριο πάλι 🙂

***

Ακολουθήστε τα Μικροπράγματα στο Google News, για άρθρα και κουίζ που θα σας φτιάχνουν τη μερα.
20 Comments
παλαιότερα
νεότερα δημοφιλέστερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Γράφων
Γράφων
1 χρόνος πριν

8. Πώς γίνεται σε μια περίπτωση απρεπούς και αντιεπαγγελματικής συμπεριφοράς από μια γυναίκα να στοχοποιούμε πάλι “τον πατέρα που έσπασε το τραπέζι”; Επίσης, πέραν της απρεπούς και αντιεπαγγελματικής συμπεριφοράς της συγκεκριμένης, τι πρέπει να συμβεί για να πειστούμε ότι μεγαλώνουμε τα παιδιά μας χωρίς αρχές και σεβασμό; Να βλέπαμε πώς συμπεριφέρονται στο γήπεδο, στο πανεπιστήμιό τους ή στους τοίχους της πόλης μήπως; 9. Πολύ συνειδητά για την επαπειλούμενη επίθεση λέω ότι η σφαγή ενός προβάτου σε σφαγείο πόσο διαφορετική είναι όταν συμβαίνει σε ένα δημόσιο χώρο; Ο παπάς δεν το δέχθηκε γιατί ξέρει την αλλαγή του νόμου και καλά έκανε… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 1 χρόνος πριν από Γράφων
Φερόμενος
Φερόμενος
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Γράφων

Το οξύμωρο είναι πως αναρτήσεις για τα αμνοερίφια, το χαδιάρικα γατιά και τα αδέσποτα της γειτονίας -που προσφέρουν (ως θεματολογία) πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα έναντι των τοξικομανών- συνοδεύονται από επικροτήσεις και ενθαρρυντικά σχόλια για την «ανθρωπιά» του εκάστου καλού Σαμαρείτη. Που δεν αμφιβάλω για την ανθρωπιά τους απλώς η ίδια η έννοια, περιλαμβάνει άνθρωπο και όχι ζώο. Υ.Γ. : Γνωρίζοντας εμπειρικά κάτι ψιλά από γιδοκάτσικα κλπ. έχω την αίσθηση πως δεν γίνεται να εκπαιδευτούν για συμβίωση εντός σπιτιού, ενώ, η πλέον εύκολη τροφή -εκτός της ελευθέρας βοσκής- είναι οι λεγόμενες «μπάλες από τριφύλλι»: Κάτι κύβοι πολτοποιημένου τριφυλλιού μέγεθος του μισού του… Διαβάστε περισσότερα »

Απελπισμένος
Απελπισμένος
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Γράφων

Καλά και ωραία αυτά που λες αλλά γιατί κάποιος που κάνει κάτι καλό για ένα θέμα να πρέπει ντε και καλά να κάνει κάτι καλό σε όλα τα θέματα για να αποδείξει πως δεν είναι υποκριτής; Γιατί, χωρίς να σε ξέρω προσωπικά, τι έχεις κάνει εσύ για τους τοξικοεξαρτημένους και για τα ζώα; Μακάρι να έχεις κάνει πολλά και μπράβο σου. Ο καθένας μας έχει ιδιαίτερες ευαισθησίες και πράγματα που τον συγκινούν περισσότερο από άλλα και ναι, δεν είναι απαραίτητα σημαντικότερα από τα υπόλοιπα ζητήματα της κοινωνίας. Δεν υπάρχει κάποιος κανόνας που να λέει πως οτι κάνουμε πρέπει να επιλέγεται… Διαβάστε περισσότερα »

Γράφων
Γράφων
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Άρης Δημοκίδης

Για whataboutism όρα την απάντησή μου στον φίλτατο Απελπισμένο.

Εμμένω. Έχουμε ισοπεδώσει έννοιες και προτεραιότητες. Το οποίο είναι βολικό για άλλους αυτοματισμούς.

Γράφων
Γράφων
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Άρης Δημοκίδης

Επίσης, όταν μου πεις ποιο συγκεκριμένα είναι το θέμα με την σφαγή ζώου προς κατανάλωση στα πλαίσια μιας λατρευτικής συνήθειας τα ξαναλέμε.

Γράφων
Γράφων
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Άρης Δημοκίδης

Αυτό το επιχείρημα για τα παιδιά και το τι βλέπουν ποιοι άλλοι το λένε μωρέ;…

Πατατακι
Πατατακι
1 χρόνος πριν

Yπεροχη Σταματινα Σταματακου με συγκινησες. Υποκλινομαι και σ ευχαριστω που υπαρχεις κι ομορφαινεις τον κοσμο

Φερόμενος
Φερόμενος
1 χρόνος πριν

Περί Σεφερλιάδος, ξανά και συγνώμη: Ο μοναδικός τρόπος εκδήλωσης μίας συμπεριφοράς, είναι … η εκδήλωση της. Ένας οιοσδήποτε σ. προσανατολισμός, γενικά, πολύ γενικά, ΔΕΝ εκδηλώνεται στην κοινή καθημερινότητα -εκτός από το «πέσιμο». Μιλώντας για gay σε επιθεώρηση λοιπόν υπάρχουν δύο τινά: Ή δεν θα πιάνουμε το θέμα καθόλου, ή θα πιάνουμε την «προφανή» θηλυπρεπή του εκδοχή/εκδήλωση. Στερεότυπο; Ίσως. Το μοναδικό; Όχι. Οι γέροι δεν πέρδονται συνέχεια, οι άντρες δεν σκέφτονται 24/7 μπούτια, οι γυναίκες δεν κουνιούνται με μίνι, οι Ρομά δεν…(αυτό άστο…) α, και ο αστυνόμος Θεοχάρης έλεγε και άλλες συλλαβές εκτός από «σκουλίιιικιιιι». Βία, περιθώριο, κλπκλπ ; Είναι κάπως… Διαβάστε περισσότερα »

Φερόμενος
Φερόμενος
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Άρης Δημοκίδης

Δεκτή και ίσως βάσιμη η μομφή περί της άγνοιας μου, όχι όμως και το “αφ’ υψηλού”. Άλλωστε στο πεζοδρόμιο του σχολιασμού βρίσκομαι και όχι στην -εκ των πραγμάτων αφ’ υψηλού- mainstream αρθρογραφία που στρέφεται εναντίον του Σεφερλή.
Θα το ακούσω το ηχητικό.

Απελπισμένος
Απελπισμένος
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Φερόμενος

Καταρχάς να πω πως είμαι από εκείνους που απεχθάνονται την ιδέα που λέει πως μια ομάδα ανθρώπων μπορεί να ζητήσει και να πετύχει την εξαναγκαστική σιωπή μιας άλλης ομάδας ανθρώπων με το ελάχιστο κριτήριο της προσβολής. Η κωμωδία, είτε μας αρέσει είτε όχι προσβάλλει και μάλιστα η προσβολή είναι δομικό της στοιχείο. Σιγά μην ρωτάμε τους πάντες αν προσβάλλονται με κάτι που πρόκειται να ειπωθεί και να παίρνουμε την άδειά τους για να μιλήσουμε. Το μόνο που θα επιτρέπεται στο τέλος θα είναι ίσως ένα “καλημέρα” κι αυτό όχι χωρίς να κοιτάς πίσω σου περιμένοντας το μαχαίρι να σε καρφώσει.… Διαβάστε περισσότερα »

Απελπισμένος
Απελπισμένος
1 χρόνος πριν

Αλήθεια τώρα, εν έτη 2022 υπάρχουν συμπολίτες μας που σκέφτηκαν πως είναι καλή ιδέα να πάρουν ένα πρόβατο, να το πάνε στην εκκλησία συνοδεία μπαλτά και να ζητήσουν την ευλογία του παπά για το σφάξιμό του; Ειλικρινά θα ήθελα να τους γνωρίσω αυτούς τους ανθρώπους και να καταλάβω τι έχουν στο μυαλό τους. Από καθαρά ανθρωπολογικό ενδιαφέρον αφού μιλάμε πιθανώς για ανακάλυψη πρωτόγονης φυλής μέσα στην ελληνική επικράτεια. Που είσαι National Geographic και πανμέγιστε Ντέιβιντ Ατένμπορο.Το ότι μιλάμε για ειδωλολατρική πρακτική απ’την άλλη ενώ το παίζουν και καλοί χριστιανοί κατά πάσα πιθανότητα, τι φάση;

Φερόμενος
Φερόμενος
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Απελπισμένος

“…Στου παιδιού μου την χαρά έσφαξα έναν κόκορα ….”
(Τώρα ειδική ευχή σφαξίματος στον αυλόγυρο όντως δεν υπάρχει)

Γράφων
Γράφων
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Απελπισμένος

Από πότε οι Έλληνες, παραδοσιακά λαός ποιμένων, έγινε τόσο σον-σον και μη-μου-άπτου δεν το κατάλαβα. Η θανάτωση ενός ζώου υπό την αίρεση ότι είναι για κατανάλωση τροφής και σύμφωνα με εγκεκριμένους κανόνες υγιεινής είναι ΟΚ. Πρακτικά μιλώντας σε πολλά σπίτια σφάζουν ακόμα τα ζώα τους σε όλη την ελληνική επαρχία. Είτε αυτά είναι κότες και κουνέλια είτε αρνιά, κατσίκια και γουρούνια. Να μην μιλήσουμε για το νόμιμο κυνήγι και ψάρεμα. Το αγνοούμε αυτό; Στην λατρεμένη πχ Ικαρία των νυν ευαίσθητων γρούβαλων υπάρχουν 22.000 αμνοερίφια και κανένα σφαγείο. Μαντέψτε: τα σφάζουν από ένα δέντρο στην αυλή του σπιτιού τους μπροστά στα… Διαβάστε περισσότερα »

Απελπισμένος
Απελπισμένος
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Γράφων

Εεε καλά τώρα, θυσία ζώου σε δημόσιο χώρο για την βοήθεια της Παναγιάς δεν το λες απλά παρωχημένο. Καφρίλα βγαλμένη από άλλες εποχές το λες. Και το ότι κάτι γινόταν παλαιότερα κατά παράδοση δεν σημαίνει πως αν συμβαίνει ακόμα δεν είναι σοκαριστικό γιατί αν ήταν έτσι ας επαναφέρουμε και την γκιλοτίνα. Ούτε το “σκοτώνω κουνούπια” είναι κατά οποιοδήποτε τρόπο συγκρίσιμο. Και στα λέει αυτά κάποιος που ακούει την λέξη “προβατίνα” και του τρέχουν τα σάλια. (σημ., προσωπικά δεν είπα ποτέ πως το να σφάζεις στην αυλή στο χωριό σου ζώο για κατανάλωση είναι κακό ούτε παρωχημένο). Η Αλλαγή γίνεται με… Διαβάστε περισσότερα »

Γράφων
Γράφων
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Απελπισμένος

Όταν κέντρα εξουσίας (ΠτΔ, ΜΜΕ κτλ) εστιάζουν μόνο σε μικρά προφανώς είναι γιατί αδιαφορούν για τα μεγάλα.

Σε κάθε περίπτωση εγώ την συμπεριφορά απέναντι στα ζώα σαν να ήταν ανθρωποι (ο νονός της προβατίνας που την είπε Φρίξο;;) δεν θα την καταλάβω ποτέ και πάντα θα την βρίσκω ως άλλοθι για άλλα.

Κατά τα λοιπά δεν νομίζω ότι οι δυο μας διαφωνούμε επί της ουσίας.

Τελευταία επεξεργασία 1 χρόνος πριν από Γράφων
iwmou
iwmou
1 χρόνος πριν

Οκ, η συμπεριφορά της δασκάλας δεν ήταν σωστή. Αλλά εγώ πάντα θυμάμαι ότι οι δασκάλες των αγγλικών στα δημόσια σχολεία δεν περνούσαν καλά. Υπήρχαν παιδιά που θεωρούσαν το μάθημα αυτό “ώρα του παιδιου”. Θυμάμαι δασκάλα αγγλικών στο δημοτικό να βγαίνει κλάιγοντας από την αίθουσα. Και δεν είμαι κάνα νιάτο, 37 ετών είμαι.

Τα Μικροπράγματα στο inbox σου!