σε , ,

23 ατάκες και meme για το χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν του Στην Υγειά μας

Τηλεκριτική στα γρήγορα, απ’ τους ίδιους τους τηλεθεατές ;-)

Στην Υγειά μας

Για άλλη μια χρονιά η εορταστική εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου κράτησε συντροφιά στους περισσότερους τηλεθεατές που επέλεξαν να γιορτάσουν το ρεβεγιόν των Χριστουγέννων από το σπίτι.

Η αυτοκριτική ήταν διάχυτη

MR E..N M..K on X (formerly Twitter): “Αυτο που 10 Έλληνες γλεντάνε και 9 εκατομμύρια κάθονται στο σπιτι τους και τους κοιτάνε, το λες και εθνική κατάθλιψη! #stinigiamas / X”

Αυτο που 10 Έλληνες γλεντάνε και 9 εκατομμύρια κάθονται στο σπιτι τους και τους κοιτάνε, το λες και εθνική κατάθλιψη! #stinigiamas

Πίθηκος Τάπας on X (formerly Twitter): “Παραμονή Χριστουγέννων και εμείς διασκέδαζουμε με το #stinigiamas γιατί αν δεν γλεντήσουμε τώρα που είμαστε νέοι πότε θα γλεντήσουμε / X”

Παραμονή Χριστουγέννων και εμείς διασκέδαζουμε με το #stinigiamas γιατί αν δεν γλεντήσουμε τώρα που είμαστε νέοι πότε θα γλεντήσουμε

Μοτσαρέλος on X (formerly Twitter): “-Τι θα κάνεις τα Χριστούγεννα;-Φίλε άσε χαμός που να στα λέω-Στην υγειά μας;-Στην υγειά μας#stinigiamas / X”

Τι θα κάνεις τα Χριστούγεννα;-Φίλε άσε χαμός που να στα λέω-Στην υγειά μας;-Στην υγειά μας#stinigiamas

JavaScript is not available.

No Description

Υπήρξαν βέβαια και οι πιο «τολμηροί»

JavaScript is not available.

No Description

Οι καλεσμένοι μας μάγεψαν

JavaScript is not available.

No Description

stathis on X (formerly Twitter): “#stinigiamas Αυτην την γλάστρα τι την μαζεύεται σε όλες τις εκπομπές ??? pic.twitter.com/i4qKH9FiFY / X”

stinigiamas Αυτην την γλάστρα τι την μαζεύεται σε όλες τις εκπομπές ??? pic.twitter.com/i4qKH9FiFY

Λαυρεντία Μπισμπίκη on X (formerly Twitter): “Εγώ μετά από 3-4 κρασιά #stinigiamas pic.twitter.com/HBfgJTAix5 / X”

Εγώ μετά από 3-4 κρασιά #stinigiamas pic.twitter.com/HBfgJTAix5

Kυρία Βλαστού ® on X (formerly Twitter): “Σήμερα που πληρώθηκαν Δ.Υ. , συνταξιούχοι, Δώρα κλπ. έπρεπε να τραγουδήσουν οι βαψομαλλιάδες. Να φύγει μετά για χαρτούρα στα μπουζούκια ο κόσμος. #stinigiamas pic.twitter.com/hnxY5OfdKZ / X”

Σήμερα που πληρώθηκαν Δ.Υ. , συνταξιούχοι, Δώρα κλπ. έπρεπε να τραγουδήσουν οι βαψομαλλιάδες. Να φύγει μετά για χαρτούρα στα μπουζούκια ο κόσμος. #stinigiamas pic.twitter.com/hnxY5OfdKZ

𝑀𝑜𝑛𝑘𝑒𝑦 𝐷. 𝐾𝑜𝑚𝑖 🐵 on X (formerly Twitter): “Γελασε ο Μπεζος ,παει ο κοσμος χαλασεεεε #stinigiamas / X”

Γελασε ο Μπεζος ,παει ο κοσμος χαλασεεεε #stinigiamas

JavaScript is not available.

No Description

𝑀𝑜𝑛𝑘𝑒𝑦 𝐷. 𝐾𝑜𝑚𝑖 🐵 on X (formerly Twitter): “Το #stinigiamas ειναι κατι σαν το #thevoicegr οποιος θέλει παει και τραγουδάει 🤣🤣 / X”

Το #stinigiamas ειναι κατι σαν το #thevoicegr οποιος θέλει παει και τραγουδάει 🤣🤣

JavaScript is not available.

No Description

too mats on X (formerly Twitter): “Γατάκια διορθώνω το σωστό #StinIgiaMas pic.twitter.com/1b7UwlqKlP / X”

Γατάκια διορθώνω το σωστό #StinIgiaMas pic.twitter.com/1b7UwlqKlP

Και το styling

JavaScript is not available.

No Description

Μήτσος Κέιν 🇵🇸✌️🇵🇸🕊️ on X (formerly Twitter): “Καροτσερη τραβα το ορθοδοξο. #stinigiamas pic.twitter.com/0skNFZfZKe / X”

Καροτσερη τραβα το ορθοδοξο. #stinigiamas pic.twitter.com/0skNFZfZKe

JavaScript is not available.

No Description

XMAS EDITION😈 & 😇: the 📚 of 📺+🎶 !! on X (formerly Twitter): “Ένα Σπίτι Καίγεται Θανάση!#stinigiamas pic.twitter.com/ycou33EwrZ / X”

Ένα Σπίτι Καίγεται Θανάση!#stinigiamas pic.twitter.com/ycou33EwrZ

JavaScript is not available.

No Description

melin on X (formerly Twitter): “Λακη,γυρνα πισω η εστω τηλεφωνα #stinigiamas pic.twitter.com/MprGpYJhmJ / X”

Λακη,γυρνα πισω η εστω τηλεφωνα #stinigiamas pic.twitter.com/MprGpYJhmJ

Απ’ ό, τι φαίνεται…

Η θεία η Διαμάντω 💎 on X (formerly Twitter): “Σαββατόβραδα με Σπύρο Παπαδόπουλο..Παραμονή Χριστουγέννων με Σπύρο Παπαδόπουλο.. Παραμονή Πρωτοχρονιάς με Σπύρο Παπαδόπουλο.. Ανάσταση με Σπύρο Παπαδόπουλο.. Ο Σπύρος Παπαδόπουλος είναι ότι πιο σταθερό έχω στη ζωή μου! #stinigiamas / X”

Σαββατόβραδα με Σπύρο Παπαδόπουλο..Παραμονή Χριστουγέννων με Σπύρο Παπαδόπουλο.. Παραμονή Πρωτοχρονιάς με Σπύρο Παπαδόπουλο.. Ανάσταση με Σπύρο Παπαδόπουλο.. Ο Σπύρος Παπαδόπουλος είναι ότι πιο σταθερό έχω στη ζωή μου! #stinigiamas

Είμαστε στο πνεύμα της ημέρας

₯. Αchma (Blue Tick) on X (formerly Twitter): “Μπες στο πνεύμα της ημέρας!#FelizNavidad #MerryChristmas #stinigiamas pic.twitter.com/Jurn7WfwUC / X”

Μπες στο πνεύμα της ημέρας!#FelizNavidad #MerryChristmas #stinigiamas pic.twitter.com/Jurn7WfwUC

Ακολουθήστε τα Μικροπράγματα στο Google News, για άρθρα και κουίζ που θα σας φτιάχνουν τη μερα.
0 Comments
παλαιότερα
νεότερα δημοφιλέστερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια