σε ,

25 απίθανες αντιδράσεις Ελλήνων τηλεθεατών για το πρόσφατο επεισόδιο GoT

Διαβάστε μόνο αν το είδατε ήδη (ή αν δε σας νοιάζει να το δείτε ποτέ)

Screenshot_3

SPOILERS ALERT (φυσικά).

Το τρίτο επεισόδιο της 8ης σεζόν άφησε άφωνους τους φανς του Game of Thrones, και το hashtag #GOTGR έγινε viral.

Γενικά η σειρά συζητιέται πολύ τόσο απ’ αυτούς που τη βλέπουν, όσο και απ’ αυτούς που δεν…

₯ AlexV on X (formerly Twitter): “Προτείνω οι “αιρετικοί” που δεν τους αρέσει το GoT (σταρχίδια μας φίλε) και οι υπερενθουσιώδεις οπαδοί GoT (με μέτρο ψηλέ, σειρά είναι, όχι τα αντικαταθλιπτικά σου), να μαζευτούν στο ίδιο soundproof δωμάτιο και να μη σπάνε πούτσους. / X”

Προτείνω οι “αιρετικοί” που δεν τους αρέσει το GoT (σταρχίδια μας φίλε) και οι υπερενθουσιώδεις οπαδοί GoT (με μέτρο ψηλέ, σειρά είναι, όχι τα αντικαταθλιπτικά σου), να μαζευτούν στο ίδιο soundproof δωμάτιο και να μη σπάνε πούτσους.

Να μερικές απ’ τις θετικές αντιδράσεις για το νέο επεισόδιο…

snoopy on X (formerly Twitter): “ΤΙΕΠΕΙΣΟΔΙΑΡΑΗΤΑΝΑΥΤΗΡΕ #GOTGR / X”

ΤΙΕΠΕΙΣΟΔΙΑΡΑΗΤΑΝΑΥΤΗΡΕ #GOTGR

Του Καράμπελα τα ….. on X (formerly Twitter): “Δεν έχω λόγια. Αυτό το επεισόδιο ήταν όλα τα λεφτά #GameofThrones #GOT #GOTGR pic.twitter.com/kild3grMkD / X”

Δεν έχω λόγια. Αυτό το επεισόδιο ήταν όλα τα λεφτά #GameofThrones #GOT #GOTGR pic.twitter.com/kild3grMkD

Πιεσόμετρο on X (formerly Twitter): “Απίστευτα πράγματα είδαμε και πάλι. Θα το καταλάβουμε σε δέκα χρόνια όταν θα κάνουμε επανάληψη όλα τα επεισόδια μαζί. #NotToday #GOTGR #GameofThrones / X”

Απίστευτα πράγματα είδαμε και πάλι. Θα το καταλάβουμε σε δέκα χρόνια όταν θα κάνουμε επανάληψη όλα τα επεισόδια μαζί. #NotToday #GOTGR #GameofThrones

Red High Heels on X (formerly Twitter): “Σε όσους δεν άρεσε το επεισόδιο S8E3Τι περιμένατε; Να τους καθαρίσει όλους ο Night King και στη συνέχεια να ερωτευθεί κεραυνοβόλα τη Σέρσι και να ζήσουν κακιασμένοι για πάντα?? #GOTGR / X”

Σε όσους δεν άρεσε το επεισόδιο S8E3Τι περιμένατε; Να τους καθαρίσει όλους ο Night King και στη συνέχεια να ερωτευθεί κεραυνοβόλα τη Σέρσι και να ζήσουν κακιασμένοι για πάντα?? #GOTGR

JavaScript is not available.

No Description

Μερικές αρνητικές αντιδράσεις

Darth_Mia on X (formerly Twitter): “Νοιώθω αυτή την απογοήτευση που έκανες σεξ με το crush μετά από καιρό κ ήταν ξενέρωτο #GOTGR / X”

Νοιώθω αυτή την απογοήτευση που έκανες σεξ με το crush μετά από καιρό κ ήταν ξενέρωτο #GOTGR

Vasskar on X (formerly Twitter): “Δέκα χρόνια γαμιωμαστε κ καίμε τα μυαλά μας στις θεωρίες για να καταλήξει σε αυτή τη ΜΑΛΑΚΙΑ??? Παλικάρια από το προσπέρασμα των βιβλίων και μετά το κάνατε ΣΚΑΤΑ!!! #GOTGR #GameOfTrones / X”

Δέκα χρόνια γαμιωμαστε κ καίμε τα μυαλά μας στις θεωρίες για να καταλήξει σε αυτή τη ΜΑΛΑΚΙΑ??? Παλικάρια από το προσπέρασμα των βιβλίων και μετά το κάνατε ΣΚΑΤΑ!!! #GOTGR #GameOfTrones

||Ξινομούρα|| on X (formerly Twitter): “Τελικά πιστεύω πώς το επεισόδιο ήταν άκυρο. Αν παραβλέψουμε τον κακό φωτισμό, τόση ώρα ξεκοιλιάσματα, οι δράκοι δεν έκαναν τίποτα ουσιαστικό κ αφού η λυση ήταν να φανε τον ΝΚ για ποιο λόγο έμεινε ο Μπραν χωρίς βοήθεια; Έπρεπε εκεί να δώσουν βάση.#GameofThrones #GOTGR / X”

Τελικά πιστεύω πώς το επεισόδιο ήταν άκυρο. Αν παραβλέψουμε τον κακό φωτισμό, τόση ώρα ξεκοιλιάσματα, οι δράκοι δεν έκαναν τίποτα ουσιαστικό κ αφού η λυση ήταν να φανε τον ΝΚ για ποιο λόγο έμεινε ο Μπραν χωρίς βοήθεια; Έπρεπε εκεί να δώσουν βάση.#GameofThrones #GOTGR

⚜ ~ Lina ~ ⚜ on X (formerly Twitter): “Ποιανού φαεινή ιδέα ήταν να σκοτώσουν τον Night King τώρα και να αφήσουν τη Σέρσεϊ για το τέλος; Μα πάτε καλά; Να γλιτώσουν οι ήρωες από τους Λευκούς Οδοιπόρους να τη βρουν από τη Σέρσεϊ; Γιατί δεν μπορεί όλο και κάποιος θα πεθάνει στα επόμενα επεισόδια. #GameofThrones #GOTGR / X”

Ποιανού φαεινή ιδέα ήταν να σκοτώσουν τον Night King τώρα και να αφήσουν τη Σέρσεϊ για το τέλος; Μα πάτε καλά; Να γλιτώσουν οι ήρωες από τους Λευκούς Οδοιπόρους να τη βρουν από τη Σέρσεϊ; Γιατί δεν μπορεί όλο και κάποιος θα πεθάνει στα επόμενα επεισόδια. #GameofThrones #GOTGR

ellen🌷 on X (formerly Twitter): “#GOTGR Το μεγαλύτερο επεισόδιο στην ιστορία των σειρών σε λεπτά με το μικρότερο σενάριο σε λόγια εβερ / X”

GOTGR Το μεγαλύτερο επεισόδιο στην ιστορία των σειρών σε λεπτά με το μικρότερο σενάριο σε λόγια εβερ

Υπήρξαν οι έτσι κι έτσι

☘️Sham®️ock☘️ on X (formerly Twitter): “Αρχικά πρεπει να το ξαναδω… Από κει και περα η ουσια του επεισοδιου θα αναδυθεί στο τελος της σειρας και πως αυτο θα δεσει με οσα ειδαμε στο 3ο.. Δεν ξερω.. Κρινει πολλα το finish που θα κάνει… Υ. Γ. Κρατηθειτε λιγο ακομα με τα σποιλερς.. #got #GameofThrones #GOTGR / X”

Αρχικά πρεπει να το ξαναδω… Από κει και περα η ουσια του επεισοδιου θα αναδυθεί στο τελος της σειρας και πως αυτο θα δεσει με οσα ειδαμε στο 3ο.. Δεν ξερω.. Κρινει πολλα το finish που θα κάνει… Υ. Γ. Κρατηθειτε λιγο ακομα με τα σποιλερς.. #got #GameofThrones #GOTGR

JavaScript is not available.

No Description

tzatziki🥒 on X (formerly Twitter): “Το επεισόδιο ήταν πολύ καλό, κρίμα να να κριθεί με lazy writing στο τέλος #gotgr / X”

Το επεισόδιο ήταν πολύ καλό, κρίμα να να κριθεί με lazy writing στο τέλος #gotgr

@3FN on X (formerly Twitter): “Το μοντάζ χάθηκε στην μετάφραση.Πολύ βιαστική δουλειά. Μπορούσε να μείνει στην ιστορία σαν έπος.Από την μια λογικό γιατί μετά από 55 ημέρες γυρισμάτων μάζεψαν τόνους υλικού. Απο την άλλη δεν δικαιολογείται τέτοια αναμονή ώστε να πονάνε τα μάτια σου #GOTS8E3 #GameofThrones #GOTGR / X”

Το μοντάζ χάθηκε στην μετάφραση.Πολύ βιαστική δουλειά. Μπορούσε να μείνει στην ιστορία σαν έπος.Από την μια λογικό γιατί μετά από 55 ημέρες γυρισμάτων μάζεψαν τόνους υλικού. Απο την άλλη δεν δικαιολογείται τέτοια αναμονή ώστε να πονάνε τα μάτια σου #GOTS8E3 #GameofThrones #GOTGR

Cristian_stel on X (formerly Twitter): “Έχω δει επικοτερες μάχες. Πάλι καλά που ήταν οι δράκοι και είχαμε λίγο φως. Αγαπώ διαλόγους Τυριον Σανσα. Ντάνι από τα παλιά. Καλισι και Μητέρα των Δράκων. Τζον ο πλέον αδιάφορος του επεισοδίου. Red Gandalf!! Arya σ αγαπώ! Κάτι μου έλειψε στο σύνολο #GameofThrones #GOTGR / X”

Έχω δει επικοτερες μάχες. Πάλι καλά που ήταν οι δράκοι και είχαμε λίγο φως. Αγαπώ διαλόγους Τυριον Σανσα. Ντάνι από τα παλιά. Καλισι και Μητέρα των Δράκων. Τζον ο πλέον αδιάφορος του επεισοδίου. Red Gandalf!! Arya σ αγαπώ! Κάτι μου έλειψε στο σύνολο #GameofThrones #GOTGR

Έγιναν πολλά memes

TheLordOfTheRing on X (formerly Twitter): “Our 5 seconds reaction in the Arya-Nightking scene #GOTS08E03 #GameofThrones #GameofThronesSeason8 #GOTGR #GOT #hbo pic.twitter.com/kgNimPux1Z / X”

Our 5 seconds reaction in the Arya-Nightking scene #GOTS08E03 #GameofThrones #GameofThronesSeason8 #GOTGR #GOT #hbo pic.twitter.com/kgNimPux1Z

JavaScript is not available.

No Description

JavaScript is not available.

No Description

Μεγάλη Χίμαιρα on X (formerly Twitter): “Λύθηκε και η παγκόσμια απορία για το πώς δημιουργείται το Άγιο Φως. Το φέρνει η Μελισσάντρε #GameOfThrones #GOTGR / X”

Λύθηκε και η παγκόσμια απορία για το πώς δημιουργείται το Άγιο Φως. Το φέρνει η Μελισσάντρε #GameOfThrones #GOTGR

Sweeeet on X (formerly Twitter): “Brown eyes, blue eyes, green eyes? Cersei, Arya coming for you bitch. 😄#GameOfThrones #GOTGR pic.twitter.com/Jb0BnX7VxC / X”

Brown eyes, blue eyes, green eyes? Cersei, Arya coming for you bitch. 😄#GameOfThrones #GOTGR pic.twitter.com/Jb0BnX7VxC

Ψηλός Ψύλλος on X (formerly Twitter): “82 λεπτά να το δεις, 82 λεπτά να ηρεμήσεις, 82 σταγόνες κολλύριο για να ξαναδείς. #GameofThrones #GOT #GOTGR / X”

82 λεπτά να το δεις, 82 λεπτά να ηρεμήσεις, 82 σταγόνες κολλύριο για να ξαναδείς. #GameofThrones #GOT #GOTGR

JavaScript is not available.

No Description

Πολύ σχολιάστηκε η σκοτεινή σκηνοθεσία

Thanassis S. on X (formerly Twitter): “Καθόμουν σα μαλακας και κατέβαζα σε 4k για να δω μαύρο σε UHD #GOTGR / X”

Καθόμουν σα μαλακας και κατέβαζα σε 4k για να δω μαύρο σε UHD #GOTGR

kostas on X (formerly Twitter): “#GOTGR pic.twitter.com/GZxe6fvswh / X”

GOTGR pic.twitter.com/GZxe6fvswh

Thanassis S. on X (formerly Twitter): “‼️SPOILER ΓΙΑ GAME OF THRONES‼️#GOTGR pic.twitter.com/rp4B3EvIiz / X”

‼️SPOILER ΓΙΑ GAME OF THRONES‼️#GOTGR pic.twitter.com/rp4B3EvIiz

Sunday_love on X (formerly Twitter): “Μόνο εγώ ξενέρωσα από το πρώτο 20λεπτο; Άναψα το φως μετά και τυφλώθηκα! Θιον σαγαπάω, RIP! #GOTGR / X”

Μόνο εγώ ξενέρωσα από το πρώτο 20λεπτο; Άναψα το φως μετά και τυφλώθηκα! Θιον σαγαπάω, RIP! #GOTGR

reggie on X (formerly Twitter): “Συγγνωμη κανεις δεν παραπονιεται που μας βγηκαν τα μάτια αποψε μεσα στα σκοτάδια; να χεσω και τη σκηνοθετική αποψη . #GOTGR / X”

Συγγνωμη κανεις δεν παραπονιεται που μας βγηκαν τα μάτια αποψε μεσα στα σκοτάδια; να χεσω και τη σκηνοθετική αποψη . #GOTGR

Eirini on X (formerly Twitter): “#GameofThrones #GameofThronesSeason8 #GOTGR #GOT #GOTS8E3 #NotToday #BattleOfWinterfell #TheLongNight pic.twitter.com/X0q7H4hoSr / X”

GameofThrones #GameofThronesSeason8 #GOTGR #GOT #GOTS8E3 #NotToday #BattleOfWinterfell #TheLongNight pic.twitter.com/X0q7H4hoSr

Abumel on X (formerly Twitter): “Κάπου εδώ να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Melisandre, που χάρη στις φωτιές της καταφέραμε να δούμε λίγο μάχη. #GOTGR / X”

Κάπου εδώ να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Melisandre, που χάρη στις φωτιές της καταφέραμε να δούμε λίγο μάχη. #GOTGR

JavaScript is not available.

No Description

reggie on X (formerly Twitter): “Μαλλον το πισσο σκοταδο το εκαναν για να μη καταλάβουμε αμεσως ποιοι πέθαναν για να αναγκαστούμε να δουμε κ το επομενο επεισόδιο (λες και υπηρχε περίπτωση να μη το δουμε) #GOTGR pic.twitter.com/vFK6rnbDjr / X”

Μαλλον το πισσο σκοταδο το εκαναν για να μη καταλάβουμε αμεσως ποιοι πέθαναν για να αναγκαστούμε να δουμε κ το επομενο επεισόδιο (λες και υπηρχε περίπτωση να μη το δουμε) #GOTGR pic.twitter.com/vFK6rnbDjr

Σχολιάστηκαν και κάποια σεναριακά κενά

Maksi☘️🏀 on X (formerly Twitter): “Εγώ πάντως απογοητεύτηκα, κυρίως σε θέματα στρατηγικής για το GoTs8e3, περιμενω το γνωστό βιντεάκι παρωδία με Χιτλερ να σχολιάζει τα λάθη σκηνοθεσίας και σεναρίου 😂😂😂 #GOTGR / X”

Εγώ πάντως απογοητεύτηκα, κυρίως σε θέματα στρατηγικής για το GoTs8e3, περιμενω το γνωστό βιντεάκι παρωδία με Χιτλερ να σχολιάζει τα λάθη σκηνοθεσίας και σεναρίου 😂😂😂 #GOTGR

aNameToCome on X (formerly Twitter): “Πως βρέθηκε η Άρια λέει στο κόκκινο δέντρο, ξέρω γω ρε φίλε, εδώ βρέθηκε ο Κατρουγκαλος σε υπουργείο, εκεί θα κολλησουμε; / X”

Πως βρέθηκε η Άρια λέει στο κόκκινο δέντρο, ξέρω γω ρε φίλε, εδώ βρέθηκε ο Κατρουγκαλος σε υπουργείο, εκεί θα κολλησουμε;

aNameToCome on X (formerly Twitter): “Πικραμένοι οι GOT φανς από τα λογικά κενά που αφήνει μια κατά τα λοιπά απολύτως ρεαλιστική και τεκμηριωμένη σεναριακά σειρά. / X”

Πικραμένοι οι GOT φανς από τα λογικά κενά που αφήνει μια κατά τα λοιπά απολύτως ρεαλιστική και τεκμηριωμένη σεναριακά σειρά.

JavaScript is not available.

No Description

JavaScript is not available.

No Description

Trebotroll✨ on X (formerly Twitter): “Εν τω μεταξύ οι άλλοι μιλάνε για Στρατηγική στο #GOT τη στιγμή που ο #NightKing κανει μια έτσι τα χέρια πανω και ανασταίνονται όλοι και πολεμουν με το μέρος του. 😂😂😂#GOTGR#GameofThronesseason8episode3#GameofThrones / X”

Εν τω μεταξύ οι άλλοι μιλάνε για Στρατηγική στο #GOT τη στιγμή που ο #NightKing κανει μια έτσι τα χέρια πανω και ανασταίνονται όλοι και πολεμουν με το μέρος του. 😂😂😂#GOTGR#GameofThronesseason8episode3#GameofThrones

*ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΣΤ ΜΑΣ:

ΚΟΥΙΖ: Πόσο καλά ξέρεις το Game of Thrones;

Ακολουθήστε τα Μικροπράγματα στο Google News, για άρθρα και κουίζ που θα σας φτιάχνουν τη μερα.
0 Comments
παλαιότερα
νεότερα δημοφιλέστερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια