σε , ,

Αποκαλύφθηκε ότι αυτή η influencer είναι συνιδρύτρια της μάρκας που προωθούσε για μήνες

Τώρα ζητά συγγνώμη με κλάμματα…

χαρ 71

Η Susan Yara αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη μετά από αντιδράσεις θαυμαστών της όταν αποκαλύφθηκε η εμπλοκή της με μια μάρκα που προωθούσε για μήνες, κάνοντας τους φαν της να πιστεύουν ότι ήταν αντικειμενικός καταναλωτής και όχι συνιδρυτής, λέει το indy100.

Η Yara έχει δύο κανάλια στο YouTube. Ένα προσωπικό με 258.000 συνδρομητές και ένα κανάλι περιποίησης δέρματος που ονομάζεται Mixed Makeup, το οποίο έχει 1,25 εκατομμύρια συνδρομητές και είναι γνωστό για τα reaction του σε βίντεο περιποίησης προσώπου, που δημοσιεύονται από κανάλια όπως το Vogue και το Harper’s Bazaar.

Η Yara, μια από τις μεγαλύτερες beaty guru του YouTube, προωθούσε τους τελευταίους μήνες μια νέα μάρκα στο κανάλι της, την Naturium, ενθαρρύνοντας τους φαν της να αγοράσουν τα προϊόντα. Στις 28 Απριλίου, σε ένα βίντεο με τίτλο “4 Affordable Vitamin C Serums I Recommend”, η Yara αναφέρει το Naturium με επαινετικά σχόλια.

Είπε: «Συνήθως δεν βρίσκω τόσο ενδιαφέρουσες συνθέσεις, οπότε μου αρέσει αυτό. Έχουν βιταμίνη C που αναμιγνύει συστατικά όπως το σαλικιλικό οξύ και τη ρετινόλη και είμαι πολύ περίεργη να το δοκιμάσω. Περιέχει όλα αυτά τα συστατικά και για να είμαι εντελώς ειλικρινής, πραγματικά εκπλήσσομαι που κοστίζει μόνο 20 δολάρια!»

Στις 15 Απριλίου, δημοσίευσε στη σελίδα της στο Facebook μια ανάρτηση στην οποία συνέκρινε το Naturium με τον ανταγωνιστή του το Deciem, λέγοντας ότι το Naturium έχει «συστατικά υψηλότερης ποιότητας και είναι καλύτερο για το δέρμα».

1 20

Και όταν ρωτήθηκε πώς ανακάλυψε την μάρκα, ισχυρίστηκε ότι της έστειλαν ένα δείγμα ως προμόσιον.

2 18

Έτσι, οι φαν της έπεσαν από τα σύννεφα όταν η Yara δημοσίευσε ένα βίντεο στο οποίο ανακοίνωσε ότι η εταιρεία Naturium της ανήκει.

Μίλησε για το ταπεινό της παρελθόν, το πόσο σκληρά δούλεψε για να φύγει από τη μικρή πόλη όπου μεγάλωσε κ.α. Λέει στο βίντεο ότι η μάρκα κυκλοφόρησε επίσημα το Φεβρουάριο, και ήταν πολύ σημαντικό γι’ αυτήν να λάβει ειλικρινή και αληθινά σχόλια.

Ωστόσο, όπως επεσήμαναν πολλοί, αυτό δεν την εμπόδισε να προωθήσει την μάρκα της ενώ υπονοούσε ότι δεν είχε καμία συμμετοχή.

Οι θεατές δεν εντυπωσιάστηκαν και πλημμύρισαν το βίντεο με αρνητικά σχόλια, επισημαίνοντας ότι υπήρχαν πολλοί τρόποι που θα μπορούσε να είχε επιτύχει μια αμερόληπτη κριτική χωρίς να προωθήσει την ίδια της της την εταιρεία.

Μετά από τον καταιγισμό αντιδράσεων, η Yara δημοσίευσε ένα βίντεο με τίτλο «Λυπάμαι». Σε αυτό, ισχυρίζεται ότι ο λόγος που δεν αποκάλυψε τη σχέση της με την εταιρεία είναι ότι ανέλαβε επισήμως την εταιρεία πριν από δύο εβδομάδες και ότι αναγκάστηκε να αποκαλύψει τη συμμετοχή της μόνο όταν οι φαν το κατάλαβαν και άρχισαν να «επικοινωνούν με δημοσιογράφους»

I’m Sorry

After some self-reflection and discussions with friends, I realized the importance of context in this situation. My business partner Ben has also become a pe…

Σε μια συνοδευτική δήλωση, λέει:

«Τον Απρίλιο, όταν ανέφερα για πρώτη φορά το NATURIUM δεν είχα υπογράψει συμβόλαιο. Καθυστέρησε για πολλούς λόγους. Τότε πίστευα ότι πιθανότητα να μην γίνει η συμφωνία. Ήταν λάθος μου να μιλήσω για το NATURIUM χωρίς να αποκαλύψω τη σχέση μου με την εταιρεία».

Πολλοί επεσήμαναν ότι δεν ισχυρίζεται ότι είναι εκπρόσωπος ή μέτοχος της εταιρείας, αλλά συνιδρυτής και ότι το ζήτημα είναι νομικό.

*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αυτή η YouTuber ανέβασε κατά λάθος βίντεο όπου κακοποιεί το σκύλο της. Ακολούθησε χαμός

Ακολουθήστε τα Μικροπράγματα στο Google News, για άρθρα και κουίζ που θα σας φτιάχνουν τη μερα.
0 Comments
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Τα Μικροπράγματα στο inbox σου!