Δε μπορείς να είσαι Έλληνας youtuber και να μην κάνεις ένα χιπ χοπ βίντεο της μόδας (δήθεν παρωδία). Μετά ενδεχομένως, όταν κάποιος σε κράξει θα βγάλεις κι ένα βίντεο να αντιδράς στο κράξιμο, μετά θα βγάλεις ένα νέο τραγούδι που θα κράζεις τους haters και η ζωή θα περνάει ωραία, και προβλέψιμη. Ο Γιώργος Αρβανίτης ARVA έβγαλε το απαραίτητο χιπ χοπ βίντεό του.
Βασίστηκε (παρότι δεν βλέπουμε να το γράφει κάπου, ίσως επειδή είναι τόσο προφανές) στο No Limit του G-Eazy, και στο βίντεο ο ARVA κάνει βόλτες στο Hollywood του οποίου, σύμφωνα με τον τίτλο του τραγουδιού είναι ο Βασιλιάς:
ARVA – King Of Hollywood
ARVA – Βασιλιάς του Hollywood | King Of Hollywood (Official Music Video)
ARVA – Βασιλιάς του Hollywood | King Of Hollywood (Official Music Video) Lyrics: Slogan, Arva, Skull Producer: JAYLIEN Directed: Jenkins Monzey, Christian Fischer Mixing & Mastering: JAYLIEN, Arva www.arvaofficial.com ☆ΕΓΓΡΑΦΗ/SUBSCRIBE:►https://goo.gl/86Prpd Find me here:▼ ☆FACEBOOK PAGE: https://www.facebook.com/ARVAmusicofficial ☆FACEBOOK PROFILE: https://www.facebook.com/oceans.arvanitis ☆INSTAGRAM: https://www.instagram.com/arvaofficial ☆TWITTER: https://twitter.com/ARVAofficial ☆SPOTIFY : https://goo.gl/XnhQaf ☆SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/arva_arva Original Remade Song : G-Eazy – No Limit (Audio) ft.
Είναι παρωδία; Κι αν ναι, είναι καθόλου αστεία;
Οι απόψεις στο YouTube διίστανται.
Να μερικές υπέρ
Prwto trrrrele mou!!🤙💋 -Sophia Paraskevopoulou
«kai gamw😍❤» -Alkistounio
«Καλά εντάξει θεός» -Vasiliki P.
«kai gamw bro❤❤» -kks. g
«Τρρρρρελε μου γαμησες!!!!😂😂» -Μαρια Κριπουρη
«That was lit🔥🔥🔥» -Antigoni Ger
«ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΗΑ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΧΟΛΙΓΟΥΝΤΙΑΝΟΣ ΤΡΕΛΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ Ο Ν1 ΧΟΛΙΓΟΥΝΤ ΣΤΑΡ» -MiLi Jay MLJ
«Το κομμάτι μπορώ να πω άνετα ότι γάμησέ Αλλά σε παρακαλώ πες μου από που πήρες την μπαντανα supreme σε εκλιπαρω ή όποιος ξέρει να μου πει μαγκες» -Chris Syropoulos
Και μερικές κατά…
«Γιατι καθε βδομαδα να βγαινει κι αλλη μια τετοια μαλακια δεν μπορω να καταλαβω…οι youtubers ειναι για να βγαζουν βιντεακια κι οχι ψευτοραπ κομματια…οσο για σενα αρβα σε προτιμουσα πριν 4-5 χρονια που επαιζες σωστη μουσικη με τους united highlights κι ας μην ήσασταν τοσο εμπορικοι…» -Xristos Aggelis
«T R A S H Άλλος ένας wannabe rapper youtuber που βγάζει για τον μπούτσο κομμάτια. ΝΕΧΤ» -Φλαβιος Ντ.
«Εδώ βλέπουμε έναν ενήλικα που ζει με τα λεφτά του μπαμπά του και δείχνει με ένα άθλιο τραγούδι πόσα λεφτά εχει..δεν χρειάζεται καν να αναφέρω ότι η μουσική είναι αντιγραφή» -dimitris stam
«Μολις καταστράφηκε το No limit, συγγνώμη G-Eazy 😢» -Nikos Tsar
«Αχ θεε μου τι μαλακιες ακουω πρωινιατικα..» -Maria 99
«Τι να σε φτάσει κάποιος youtouber? Μαλακά ούτε 100.000subs δεν έχεις λες και τον εαυτό σου βασιλιά 😂» -Kamal Singh
«Μαλακαααα είναι ότι χειρότερο έχω ακούσει… Με πόνεσαν τα αυτιά μ…» -GIANNHS TZANETOS
«Μας βγηκε ραπερ και ο Αρης απο το “Καφε της Χαρας”(Ναι ξερω,δεν ειναι αυτος) Γαμώ τις μόδες σας φλώρια» -Dr.Alpha
«Βασιλιάς του Χόλιγουντ ; Εσύ δεν ήσουν το καλοκαίρι διασκεδαστής στο super paradise?» -imGriizZly
Κάποιοι το θεώρησαν τρολάρισμα χωρίς καμία προσπάθεια για επίδειξη:
«Ρε παιδια είναι φανερο νομιζω οτι το έκανε για πλάκα… Τρολαρει το παιδι μην τον κραζετε αμέσως…» -Despoina _
Και κάποιος ήταν στο ενδιάμεσο:
«Δεν λέω ,γαμάτο το βίντεο κλιπ! ..ξέρεις με τα λεφτά τις γκομενες τα τοπία τα ακριβά πράγματα ΑΛΛΑ πλιζ ρε Αρβα Κάνε καλύτερη μουσικη και καλύτερες ρημες . Δηλαδή ευχαριστήθηκαν τα μάτια μου και καρκινιασαν τα αυτιά μου» -Βασιλης Μπο
*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αμερικανοί αντιδρούν βλέποντας την ελληνική και την κυπριακή συμμετοχή στη φετινή Γιουροβίζιον

Τι βλαχακι είναι αυτό?