σε , ,

Η Ακρίτα επανέρχεται για την παρανόηση για τις «διπλοκούρσες» της Beat. Σειρά της εταιρίας τώρα…

Χωρίς άλλη αλαζονεία και επιθετικότητα όμως!

H Έλενα Ακρίτα και ο Νίκος Δρανδάκης

Ανάμεσα στις πολλές διαμαρτυρίες για τις αλλαγές στο app της Beat (και σαφώς η πιο πολυσυζητημένη) ήταν αυτή της Έλενας Ακρίτα:

«Έτερος ακούει; Θερμά συγχαρητήρια στην The BEAT App που μας αποδεικνύει κάθε μέρα ότι μπορεί και χειρότερα. Πρώτα καταργήσανε την επιλογή (που δεν ήταν καλλιστεία αλλά ήξερες τουλάχιστον ποιος έχει κλιματισμό, ποιος είναι καλός επαγγελματίας και ποιος δέχεται κατοικίδια ή όχι.
Δευτερον, τώρα σε υποχρεώνουν να δηλώσεις τον προορισμό, που δεν τον βλέπει λέει ο οδηγός πριν την επιβίβαση. Μπορεί τι να πω.
Και τώρα γκανγκαν γκανγκαν επαναφέρουν το χάλι που χρόνια ζήσαμε όλοι μας. Να στοίβαζόμαστε στα ταξί μαζί με άλλους πελάτες. Καλειτε εσείς που είστε πχ τρεις, έχει αυτός ήδη έναν μέσα, ιδού τρια άτομα πχ., έχει ήδη κι έναν μέσα, βάρη η σαρδελοπόιηση. Αν μάλιστα έχει δυο πελάτες, απλώς μένετε στο δρόμο. 

Δηλαδή όλα όσα μας ανάγκασαν να στραφούμε στο Beat τα βάφτισαν οι τύποι ‘καινοτομιες’ και τα επαναφέρουν στις μεταφορές μας. (Μ’ αρέσει που μαζεύαμε υπογραφές σαν τους τρελούς μη μας πειράξουν την εφαρμογή.)
Μπράβο κύριοι έξοχα, πιστεύω σε σας κι είμαι βέβαιη πως μπορείτε και χειρότερα. Να κάνω και μια πρόταση αν μου επιτρέπετε. Εξαιρετικές ‘καινοτομίες’ πάντα για το καλό μας, είναι να επιτρέψετε το κάπνισμα, τη μουσική στη διαπασών και την συνομιλία του οδηγού στο κινητό για να μη βαριέται στην κούρσα.
Α και τη σούπερ καινοτομία που την εσείς βαφτίσατε ‘back to back’, εμείς την ξέρουμε με άλλο όνομα: ‘Κουκάκι πάτε μαντάμ, ν’ αφήσω τον κύριο Παγκράτι και συνεχίζουμε’.»

Τι έγινε στη συνέχεια

Η εταιρία διευκρίνισε πως δεν θα γίνονται διπλοκούρσες και πως οι οδηγοί πρώτα θα αφήνουν τον προηγούμενο πελάτη και μετά θα έρχονται σε σένα. Αυτό δεν φαινόταν ούτε απ’ όσα είχε γράψει ο CEO της Beat Νίκος Δρανδάκης αλλά και ούτε απ’ την ατυχέστατη διατύπωση του δελτίου τύπου της Beat (μια ανακοίνωση που στάλθηκε σε όλους τους πελάτες, και αφήνει την εντύπωση πως όντως το back to back = διπλοκούρσες).

Σχετικά σύντομα είχε κάνει edit στο status της προσθέτοντας την παρακάτω φράση:

«Update. Από την εφαρμογή διευκρινίστηκε ότι η διπλοκούρσα δεν ισχύει, κάτι που δεν έγινε αντιληπτό από το δελτίο τύπου τους. Καλό θα ήταν να επαναδιατυπώσουν το κειμένό τους.»

Όμως πριν το update, ο CEO της εταιρίας Νίκος Δρανδάκης ανέβασε ένα επιθετικό status μιλώντας για παλιότερες «καφρίλες» της (ποιες;):

Υποστηρίζω ότι τα περί “fake news” και “καρφρίλας” είναι απαράδεκτα, όταν η ίδια η εταιρία έχει βγάλει ένα τόσο μπερδεμένο δελτίο τύπου που οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια κάποιον να καταλάβει αυτό που κατάλαβες κι η Ακρίτα όπως και οι περισσότεροι. Δικό τους επικοινωνιακό πρόβλημα είναι.

Η Ακρίτα επανήλθε πριν λίγο για το συγκεκριμένο θέμα:

No Title

No Description

Τώρα θα κάνει κι η εταιρία αυτό που πρέπει;

Χωρίς άλλη αλαζονεία και επιθετικότητα όμως. Μπορεί οι πελάτες να είμαστε χαζοί και να μην πιάνουμε πουλιά στον αέρα, αλλά μη μας μαλώνετε κιόλας.

Ο κ. Δρανδάκης μίλησε για «καφρίλες» και μετά γκρίνιαξε ότι δε μπορεί να ασχολείται όλη μέρα μ’ αυτά γιατί «δεν έχω χρόνο να είμαι πάνω από το facebook και να απαντώ σε ένα τόσο hot topic. Έχω μια μεγάλη εταιρεία να διαχειριστώ, απλά ήθελα να επικοινωνήσω κάτι που με ενόχλησε πολύ. Λυπάμαι που σας απογοητεύω αλλά πρέπει να διαχειριστώ τις προτεραιότητες μου.» (Λες και οι πελάτες που ξόδεψαν χρόνο για να ασχοληθούν με τα της εταιρίας είναι τίποτα αργόσχολοι.)

Πριν από μία εβδομάδα, ο ίδιος o Δρανδάκης επιχείρησε να εξηγήσει τι είναι το back to back. Διαβάστε το και πείτε μου αν εσείς καταλαβαίνετε 100% ότι το ταξί που θα σας έρθει θα είναι πάντα και αναγκαστικά τελείως άδειο:

Δεν αναφέρει πουθενά ρητά (ούτε καν το υπονοεί) ότι θα είναι πάντα ελεύθερο τη στιγμή που θα σε πάρει. Άρα; Είτε στην αρχή όντως άφηναν παραθυράκι για διπλοκούρσες και τώρα το μαζεύουν μετά τις αντιδράσεις, ή δεν ξέρουν να εξηγήσουν το πιο απλό πράγμα του κόσμου. Σε μια τόσο αμφιλεγόμενη αλλαγή, το πιο απλό θα ήταν να είχαν τονίσει κάτι του στυλ: «Το ταξί θα έχει αποβιβάσει τον προηγούμενο πελάτη πριν σας πάρει, και δεσμευόμαστε ότι πάντα θα είναι 100% άδειο».

Σε κάθε περίπτωση, ίσως και λόγω της κατακραυγής, ακόμα και αν υπήρχε σχέδιο για διπλοκούρσες, αυτό ακυρώθηκε. Τώρα χρειάζεται αυτοκριτική κι όχι άλλο κούνημα δαχτύλου.

«Μα κάναμε αυτοκριτική» λένε, «αυτό θα κάνουμε όλη την ώρα;».

Ναι, αυτό θα κάνετε, αν έχετε τμήμα δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας – εξάλλου γι’ αυτό τους πληρώνετε, για να εξηγούν με απλά λόγια, ξανά και ξανά, τις αλλαγές. Και για να καθησυχάσουν ακόμα και τον τελευταίο μπερδεμένο πελάτη. Ειδικά όταν οι δικοί σας κειμενογράφοι -αλλά και ο ίδιος ο CEO- τον έχουν μπερδέψει.

+ Σχόλιό μου στον τοίχο του κου Δρανδάκη, στο στάτους για τις «καφρίλες», το οποίο status έχει κάνει πλέον private:

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ?

0 points
Upvote Downvote

Ενα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση
  1. Είναι απαράδεκτη η χρηση της λέξης ¨καφριλα¨ από τον κορυφαίο υπάλληλο και εκπρόσωπο μιας εταιρείας.
    Το βασικότερο πλεονέκτημα της beat ήταν να μπορείς να διαλέγεις τον οδηγό σου. Επειδή δεν μπορούσαν ή πεισματικά αρνήθηκαν να ανέβουν οι οδηγοί σε αξιοπρεπες επίπεδο καθαριότητας και συμπεριφοράς εριξε η εταιρεία τα στανταρτ της. Δεν την συμπαθώ την Ακριτα αλλά μια χαρα τους τα είπε.

Αφήστε μια απάντηση