σε ,

Η αλήθεια για τις αφίσες με τα spoilers του Netflix που τιμωρούν όσους σπάνε την καραντίνα

Spoiler alert! Το ακραίο μέτρο με τις ψηφιακές εικόνες που περιέχουν σπόιλερ αγαπημένων εκπομπών

Screenshot 2 28

ΠΡΟΣΟΧΗ: SPOILERS

Τις τελευταίες μέρες κυκλοφορούν στα social media φωτογραφίες που δείχνουν αφίσες σε κεντρικά σημεία μεγάλων πόλεων, που περιέχουν σπόιλερ γνωστών σειρών του Netflix. Η εξήγηση που δίνουν είναι ότι πρόκειται για μια στοχευμένη καμπάνια της εταιρείας που έχει σκοπό να αποτρέψει τον κόσμο από το να κυκλοφορεί στους δρόμους:

ΠολικηStardustΜαιμου on Twitter

Στο Αμβουργο έχουν γεμίσει την πόλη με διαφημιστικά-σποιλερς σειρών για να τιμωρήσουν όσους βγαίνουν έξω

Ποια είναι όμως η πραγματικότητα;

Σύμφωνα με το Forbes, η καμπάνια είναι ψεύτικη, αλλά όχι 100%. Πρόκειται για μια ιδέα των Seine Kongruangkit και Matithorn Prachuabmoh Chaimoungkalo, φοιτητών Μάρκετινγκ και Διαφήμισης στο Miami Ad School Europe στο Αμβούργο της Γερμανίας. Σκέφτηκαν ότι επειδή ο καλύτερος τρόπος για να σταματήσουμε την εξάπλωση του κορωνοϊού είναι να μείνουμε στο σπίτι, ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να πείσουν τον κόσμο να συμμορφωθεί με αυτό θα ήταν να τον «απειλήσουν» με σπόιλερ των αγαπημένων τους σειρών στα κεντρικά σημεία της πόλης.

χαρ 13

Όλα ξεκίνησαν όταν οι δύο φοιτητές επισκέφθηκαν πρόσφατα την πατρίδα τους, την Ταϊλάνδη και διαπίστωσαν ότι η κυβέρνηση της χώρας δεν ήταν πολύ αποτελεσματική στην ενημέρωση των πολιτών για τους κινδύνους της πανδημίας.

Netflix – The Spoiler Billboard

Marketing Turkiye

«Επειδή πολλοί άνθρωποι εξακολουθούν να πιστεύουν ότι δεν πειράζει αν βγουν έξω για λίγο για να ξεσκάσουν, αποφασίσαμε να κάνουμε κάτι ακραίο: να φτιάξουμε εικονικές ψηφιακές εικόνες με σπόιλερ των αγαπημένων τους σειρών στο Netflix.», λένε.

Η πρακτική αυτή ονομάζεται speculative advertisement (υποθετική διαφήμιση), ή spec ad εν συντομία και χρησιμοποιείται συνήθως από ανερχόμενους free lancer διαφημιστές που φτίαχνουν ψεύτικες καμπάνιες γνωστών εταιρειών, με τις οποίες δεν έχουν καμία επίσημη επαγγελματική σχέση, για να περάσουν το μήνυμα τους πιο αποτελεσματικά και φυσικά να προωθήσουν τη δουλειά τους προς αυτές.

Από τότε που η καμπάνια τους ανέβηκε online, έχει αναπαραχθεί από πολλά σάιτ και χρήστες των social media που πιστεύουν ότι οι αφίσες είναι πραγματικές, ενώ στην πραγματικότητα πρόκειται απλά για προϊόν φώτοσοπ.

«Χωρίς παρεξήγηση, ξέραμε από την αρχή ότι είναι μια ωραία ιδέα κι ότι μπορεί να μας έδινε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε τη δουλειά μας σε έναν πελάτη ή, ακόμη καλύτερα, και στο ίδιο το Netflix αλλά ο βασικός μας στόχος μας ήταν να φτιάξουμε κάτι που θα έκανε τη διαφορά.»

Δυστυχώς, το Netflix, που έχει καταγράψει μια άνοδο 25% στις συνδρομές του το τελευταίο διάστημα, απέρριψε την ιδέα των δύο φοιτητών.

*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αντικρουόμενες απόψεις για τους «τσαμπουκαλεμένους» Έλληνες που εγκλωβίστηκαν στο Λονδίνο

Ακολουθήστε τα Μικροπράγματα στο Google News, για άρθρα και κουίζ που θα σας φτιάχνουν τη μερα.
0 Comments
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Τα Μικροπράγματα στο inbox σου!