Χτες έγινε ο αγώνας μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας
Survivor: Η μεγάλη νίκη της Ελλάδας απέναντι στη Ρουμανία!!! (29/4/18)
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/photacamerapame
Και ήταν ντέρμπι
Frau Magda❄️ on X (formerly Twitter): “#survivorGR εγω παντως και μονο ακουγοντας οτι εχω αντιπαλο καποιον που τον λενε Βλαντιμιρ θα κρεμουσα πανω μου μια αρμαθια σκορδα καλου κακου / X”
survivorGR εγω παντως και μονο ακουγοντας οτι εχω αντιπαλο καποιον που τον λενε Βλαντιμιρ θα κρεμουσα πανω μου μια αρμαθια σκορδα καλου κακου
JavaScript is not available.
No Description
Λυσσασμένο♂Τσιουάουα♂ on X (formerly Twitter): “Πολύ καλά παιδιά φαίνονται αυτοί οι Ρουμάνοι! #survivorGR pic.twitter.com/xy6EAmnB9X / X”
Πολύ καλά παιδιά φαίνονται αυτοί οι Ρουμάνοι! #survivorGR pic.twitter.com/xy6EAmnB9X
Reservoir_dog™ 🇬🇷 on X (formerly Twitter): “Τον παρουσιαστή του ρουμανικού #survivorgr τον έχω πετύχει στην Νερατζιώτισσα να παιζει ακορντεόν με ταμπέλα ελεηστε τον αόματο… / X”
Τον παρουσιαστή του ρουμανικού #survivorgr τον έχω πετύχει στην Νερατζιώτισσα να παιζει ακορντεόν με ταμπέλα ελεηστε τον αόματο…
Full Of Helium on X (formerly Twitter): “Οι Ρουμάνοι έχουν τον Δράκουλα κι εμείς αφήσαμε τον Χάρο απ έξω! #survivorGR / X”
Οι Ρουμάνοι έχουν τον Δράκουλα κι εμείς αφήσαμε τον Χάρο απ έξω! #survivorGR
Reservoir_dog™ 🇬🇷 on X (formerly Twitter): “Τι λεει αυτός ο καραφλας ο ρουμανος όλη την ώρα;Θα μας τη γκαμήσει τη μπουφάν; #survivorgr / X”
Τι λεει αυτός ο καραφλας ο ρουμανος όλη την ώρα;Θα μας τη γκαμήσει τη μπουφάν; #survivorgr
ξεκούρδιστο νεράτζι on X (formerly Twitter): “#survivorgr Αυτοί οι Ρουμάνοι, είναι τόσο προκλητικα αντιπαθείς, με συνέπεια, να μας έχουν ταράξει το νευρικό μας σύστημα!!! / X”
survivorgr Αυτοί οι Ρουμάνοι, είναι τόσο προκλητικα αντιπαθείς, με συνέπεια, να μας έχουν ταράξει το νευρικό μας σύστημα!!!
Βίρνα Δράκου on X (formerly Twitter): “Και μόνο που είναι ντυμένοι γύρη οι Ρουμάνοι σε πιάνει αλλεργία. #survivorGR / X”
Και μόνο που είναι ντυμένοι γύρη οι Ρουμάνοι σε πιάνει αλλεργία. #survivorGR
V. F⭕r Vulk🅰️n on X (formerly Twitter): “Αυτός να δείτε είναι η Ροδάνθη των Ρουμάνων…Ηλιοθεραπεία την ώρα του αγωνίσματος…#survivorGR pic.twitter.com/qnS29etyoh / X”
Αυτός να δείτε είναι η Ροδάνθη των Ρουμάνων…Ηλιοθεραπεία την ώρα του αγωνίσματος…#survivorGR pic.twitter.com/qnS29etyoh
Alexis Carrington 😈 on X (formerly Twitter): “Έτσι επρεπε να εμφανιστούν στους Ρουμάνους θα γινόταν χαμός….😂😂😂😂 #survivorGR pic.twitter.com/KtkBvQ0si9 / X”
Έτσι επρεπε να εμφανιστούν στους Ρουμάνους θα γινόταν χαμός….😂😂😂😂 #survivorGR pic.twitter.com/KtkBvQ0si9
JavaScript is not available.
No Description
Frau Magda❄️ on X (formerly Twitter): “#survivorGR δε φτανει που ειναι σα γοριλεςοι ρουμανοι,φορανε κι αυτο το διακριτικο καναρινι οποτε οι δικοι μας θα ταβλιαστουν ή απο κεφαλοκλειδωμα ή απο ιλιγγο / X”
survivorGR δε φτανει που ειναι σα γοριλεςοι ρουμανοι,φορανε κι αυτο το διακριτικο καναρινι οποτε οι δικοι μας θα ταβλιαστουν ή απο κεφαλοκλειδωμα ή απο ιλιγγο
JavaScript is not available.
No Description
Christos Roukos on X (formerly Twitter): “Αδέρφια μας Ρουμάνοι όποιος και να κερδίσει στο τέλος όλοι μαζί θα τραγουδήσουμε το Τορνερό Τορνερο λα μηα βητα τι νταρο… #survivorgr / X”
Αδέρφια μας Ρουμάνοι όποιος και να κερδίσει στο τέλος όλοι μαζί θα τραγουδήσουμε το Τορνερό Τορνερο λα μηα βητα τι νταρο… #survivorgr
JavaScript is not available.
No Description
Τελικά νικήσαμε
Marrie_Qrie on X (formerly Twitter): “Σάκης:”Θα μιλήσω λίγο στα αγγλικά, για να με καταλάβει και η ρουμανικη ομάδα.You Romanians, YOU DRANK HIM!!!” #survivorGR / X”
Σάκης:”Θα μιλήσω λίγο στα αγγλικά, για να με καταλάβει και η ρουμανικη ομάδα.You Romanians, YOU DRANK HIM!!!” #survivorGR
JavaScript is not available.
No Description
Kon_Pil on X (formerly Twitter): “Μπράβο τι τους θέλαμε τους Τούρκους? Φέρτε Ρουμάνους 😂 #survivorGR / X”
Μπράβο τι τους θέλαμε τους Τούρκους? Φέρτε Ρουμάνους 😂 #survivorGR
Gilda on X (formerly Twitter): “Μετα τη νικη μας την ωρα που μιλουσε η δαλακα εδειξε την ρουμανα πελατισσα της και σιγουρα απο το υφος της ευχοταν στην κατερινα καλη συνεχεια στο παιχνιδι υγεια και αλλα τετοια 😂😂😂#survivorGR / X”
Μετα τη νικη μας την ωρα που μιλουσε η δαλακα εδειξε την ρουμανα πελατισσα της και σιγουρα απο το υφος της ευχοταν στην κατερινα καλη συνεχεια στο παιχνιδι υγεια και αλλα τετοια 😂😂😂#survivorGR
draco71 on X (formerly Twitter): “#survivorGR Με τους Τούρκους οι διάσημοι έδωσαν 7 απο τις 9 νίκες. Με τους Ρουμάνους οι μαχητές 8 απο τις 10 νίκες. Τα παιδιά βλέποντας τον στίβο που ήδη έχουν παίξει αποφασίζουν για τους καταλληλότερους με αρκετή επιτυχία. Το τουιτερ όμως απο 9000 χιλ. απόσταση ξέρει καλύτερα. / X”
survivorGR Με τους Τούρκους οι διάσημοι έδωσαν 7 απο τις 9 νίκες. Με τους Ρουμάνους οι μαχητές 8 απο τις 10 νίκες. Τα παιδιά βλέποντας τον στίβο που ήδη έχουν παίξει αποφασίζουν για τους καταλληλότερους με αρκετή επιτυχία. Το τουιτερ όμως απο 9000 χιλ. απόσταση ξέρει καλύτερα.
JavaScript is not available.
No Description
JavaScript is not available.
No Description
JavaScript is not available.
No Description
Regina the queen on X (formerly Twitter): “#survivorGR Σιγά βρε Κατερίνα, κάναμε περήφανη την Ελλάδα, που νικησατε τη Ρουμανία στο survivor . Stay calm ! / X”
survivorGR Σιγά βρε Κατερίνα, κάναμε περήφανη την Ελλάδα, που νικησατε τη Ρουμανία στο survivor . Stay calm !
Phoebe Buffay on X (formerly Twitter): “Πως δεν είπαν το πασίγνωστο “Ελλάδα Ιππότες..Ρουμανία μαύρες κότες”??? #survivorGR / X”
Πως δεν είπαν το πασίγνωστο “Ελλάδα Ιππότες..Ρουμανία μαύρες κότες”??? #survivorGR
Gio Stam on X (formerly Twitter): “Δύο χώρες. Ένας βασικός μισθός. Ελλάδα – Ρουμανία 486 €#survivorGR / X”
Δύο χώρες. Ένας βασικός μισθός. Ελλάδα – Ρουμανία 486 €#survivorGR
Ούπς
JavaScript is not available.
No Description
