Όποιος έχει δουλέψει ποτέ σε θέση εξυπηρέτησης πελατών, όπως για παράδειγμα σερβιτόρος ή μπάρμαν, σίγουρα θα ξέρει πως οι αγενείς συμπεριφορές αποτελούν από ένα σημείο και μετά ρουτίνα. Πολλοί όταν σε δουν με δίσκο η πίσω από το μπαρ σε θεωρούν αυτομάτως υποδεέστερο άνθρωπο και βγάζουν τα κόμπλεξ τους πάνω σου. Γι’ αυτό και σε πολλές κουλτούρες υπάρχει η άποψη ότι «αν θες να καταλάβεις τι άνθρωπος είναι κάποιος, κοίταξε τον τρόπο που συμπεριφέρεται στον σερβιτόρο».
Όπως αναφέρει το Upworthy, πριν από τρία χρόνια ένας μπάρμαν στην Βιρτζίνια των ΗΠΑ, που λέγεται Austin Simms, βρήκε μια εξαιρετική ιδέα ώστε να υπενθυμίζει στους πελάτες… που το ξεχνούν πως πρέπει να είναι ευγενικοί. Σκέφτηκε, λοιπόν, να του χτυπήσει εκεί όπου πονούν σχεδόν όλοι: στο πορτοφόλι τους.
Ο μπάρμαν αυτός διαμόρφωσε τις τιμές σε μια πινακίδα στην καφετέρια που δούλευε με βάση τον τρόπο που ο πελάτης θα ζητήσει τον καφέ του. Οι τρεις επιλογές που έδινε ήταν οι εξής:
-«Έναν μικρό καφέ», 5 δολάρια
-«Έναν μικρό καφέ, παρακαλώ», 3 δολάρια
-«Γεια σας, θα ήθελα έναν μικρό καφέ παρακαλώ» 1,75 δολάρια
«Επειδή θέλω να λύσω όλες τις αδικίες του κόσμου, αποφάσισα να χρεώνω περισσότερο τους ανθρώπους που δεν λένε γεια και δεν καταλαβαίνουν ότι είμαστε όλοι άνθρωποι πίσω από το μπαρ», είπε ο Austin στο WDBJ7.
Όπως ισχυρίστηκε η ιδιοκτήτρια της καφετέριας Olivia Byrd, οι αυξημένες τιμές ήταν για πλάκα και κανείς δεν πλήρωσε παραπάνω για τον καφέ του. Πάντως, σύμφωνα με την ίδια, η πινακίδα έκανε τη δουλειά της και οι πελάτες ήταν πολύ πιο ευγενικοί μετά από αυτό.
*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Καθηγήτρια απολύθηκε επειδή μηδένισε μαθητές που δεν παρέδωσαν την εργασία τους
Φαντάσου πώς του μίλαγαν του ανθρώπου. Και να μην μπορεί να απαντήσει πίσω κιόλας, γιατί.. πελάτης! Μακάρι να μπορούσα να το κάνω κι εγώ στη δουλειά μου, έστω για μία φορά, να δω αντιδράσεις. Πίσω από πάγκο δεν είμαι, αλλά και πάλι κατώτερο και υποδεέστερο σε θεωρούν αν είσαι ένας απλός υπάλληλος.