σε , ,

Στην Άνδρο αποφάσισαν να ζωγραφίσουν τους κάδους. Απλά δείτε το *μετά*!

Όταν ακούς ότι κάτοικοι ενός χωριού έκαναν μια εικαστική παρέμβαση για να βελτιώσουν το χωριό τους, περιμένεις τα χειρότερα…

kadoi-apoikia-andros-3-696x464

Ευχαριστώ τον Γιώργο που μου το έστειλε, μέσω του άρθρου του Γιώργου Σολάρη στο cyclades24

Συνήθως όταν ακούς ότι κάτοικοι ενός χωριού έκαναν μια εικαστική παρέμβαση για να βελτιώσουν το χωριό τους, περιμένεις τα χειρότερα. Ή, έστω, κρατάς μικρό καλάθι.

kadoi apoikia andros 1

Έτσι όταν έμαθα ότι στην Άνδρο, στο χωριό Αποίκια αποφάσισαν να κάνουν κάτι για να ευαισθητοποιήσουν όσους δεν έχουν περιβαλλοντική συνείδηση, ήμουν σκεπτικός.

kadoi apoikia andros 3

Τέτοιες καλοπροαίρετες κινήσεις έχουν συνήθως κωμικοτραγικά αποτελέσματα – από άποψη αισθητικής.

24296366 1755674314443939 1511545866790437051 n

Όταν όμως είδα το τελικό αποτέλεσμα, αναθάρρησα.

teliko apotelesma kadoi 2

Να λοιπόν κάποιοι που κατόρθωσαν να κάνουν τους κάδους σκουπιδιών πραγματικά όμορφους.

teliko apotelesma kadoi 3

Μου θύμισαν κεραμικά που έχω δει σε αρχαιολογικά μουσεία.

kadoi apoikia andros 2

Σύμφωνα με τους κατοίκους, οι κάδοι σκουπιδιών και ανακύκλωσης είχαν γίνει πόλος έλξης για μπάζα.

teliko apotelesma kadoi 5

Αποφάσισαν λοιπόν να δραστηριοποιηθούν, καθώς όπως δηλώνουν είναι ντροπή να έρχονται τουρίστες από άλλες χώρες και να μαζεύουν τα σκουπίδια τους κι οι ίδιοι να κάθονται στον καναπέ.

teliko apotelesma kadoi 4

Μικρές, όμορφες αλλαγές που κάνουν τη διαφορά. Μπράβο στους κατοίκους της Αποικίας Άνδρου!

teliko apotelesma kadoi 6

Ακολουθήστε τα Μικροπράγματα στο Google News, για άρθρα και κουίζ που θα σας φτιάχνουν τη μερα.
1 Comment
παλαιότερα
νεότερα δημοφιλέστερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Simon Says
Simon Says
8 χρόνια πριν

Στην Άνδρο τα τελευταία χρόνια έχει γίνει μια μεγάλη προσπάθεια από την ομάδα Andros routes για την καταγραφή, τη σήμανση, τον καθαρισμό, την ανάδειξη και την προβολή των μονοπατιών/καλτεριμιών του νησιού (πλέον πάνω από 100Km πιστοποιημένο πεζοπορικό δίκτυο). Στον καθαρισμό των διαδρομών από βλάστηση ή σκουπίδια, εκτός από τους ντόπιους ή μη εθελοντές, συμμετέχουν κάθε φθινόπωρο και ομάδες εθελοντών από την Ολλανδία. Φέτος οι Ολλανδοί μάζεψαν μεγάλες ποσότητες σκουπιδιών από το ρέμα που διασχίζει το χωριό των Αποικίων, και κάπως έτσι εξηγείται το “… καθώς όπως δηλώνουν είναι ντροπή να έρχονται τουρίστες από άλλες χώρες και να μαζεύουν τα σκουπίδια… Διαβάστε περισσότερα »