Ευχαριστώ τον Γιώργο που μου το έστειλε, μέσω του άρθρου του Γιώργου Σολάρη στο cyclades24.
Συνήθως όταν ακούς ότι κάτοικοι ενός χωριού έκαναν μια εικαστική παρέμβαση για να βελτιώσουν το χωριό τους, περιμένεις τα χειρότερα. Ή, έστω, κρατάς μικρό καλάθι.
Έτσι όταν έμαθα ότι στην Άνδρο, στο χωριό Αποίκια αποφάσισαν να κάνουν κάτι για να ευαισθητοποιήσουν όσους δεν έχουν περιβαλλοντική συνείδηση, ήμουν σκεπτικός.
Τέτοιες καλοπροαίρετες κινήσεις έχουν συνήθως κωμικοτραγικά αποτελέσματα – από άποψη αισθητικής.
Όταν όμως είδα το τελικό αποτέλεσμα, αναθάρρησα.
Να λοιπόν κάποιοι που κατόρθωσαν να κάνουν τους κάδους σκουπιδιών πραγματικά όμορφους.
Μου θύμισαν κεραμικά που έχω δει σε αρχαιολογικά μουσεία.
Σύμφωνα με τους κατοίκους, οι κάδοι σκουπιδιών και ανακύκλωσης είχαν γίνει πόλος έλξης για μπάζα.
Αποφάσισαν λοιπόν να δραστηριοποιηθούν, καθώς όπως δηλώνουν είναι ντροπή να έρχονται τουρίστες από άλλες χώρες και να μαζεύουν τα σκουπίδια τους κι οι ίδιοι να κάθονται στον καναπέ.
Μικρές, όμορφες αλλαγές που κάνουν τη διαφορά. Μπράβο στους κατοίκους της Αποικίας Άνδρου!
Στην Άνδρο τα τελευταία χρόνια έχει γίνει μια μεγάλη προσπάθεια από την ομάδα Andros routes για την καταγραφή, τη σήμανση, τον καθαρισμό, την ανάδειξη και την προβολή των μονοπατιών/καλτεριμιών του νησιού (πλέον πάνω από 100Km πιστοποιημένο πεζοπορικό δίκτυο). Στον καθαρισμό των διαδρομών από βλάστηση ή σκουπίδια, εκτός από τους ντόπιους ή μη εθελοντές, συμμετέχουν κάθε φθινόπωρο και ομάδες εθελοντών από την Ολλανδία. Φέτος οι Ολλανδοί μάζεψαν μεγάλες ποσότητες σκουπιδιών από το ρέμα που διασχίζει το χωριό των Αποικίων, και κάπως έτσι εξηγείται το “… καθώς όπως δηλώνουν είναι ντροπή να έρχονται τουρίστες από άλλες χώρες και να μαζεύουν τα σκουπίδια… Διαβάστε περισσότερα »
Στην Άνδρο τα τελευταία χρόνια έχει γίνει μια μεγάλη προσπάθεια από την ομάδα Andros routes για την καταγραφή, τη σήμανση, τον καθαρισμό, την ανάδειξη και την προβολή των μονοπατιών/καλτεριμιών του νησιού (πλέον πάνω από 100Km πιστοποιημένο πεζοπορικό δίκτυο). Στον καθαρισμό των διαδρομών από βλάστηση ή σκουπίδια, εκτός από τους ντόπιους ή μη εθελοντές, συμμετέχουν κάθε φθινόπωρο και ομάδες εθελοντών από την Ολλανδία. Φέτος οι Ολλανδοί μάζεψαν μεγάλες ποσότητες σκουπιδιών από το ρέμα που διασχίζει το χωριό των Αποικίων, και κάπως έτσι εξηγείται το “… καθώς όπως δηλώνουν είναι ντροπή να έρχονται τουρίστες από άλλες χώρες και να μαζεύουν τα σκουπίδια… Διαβάστε περισσότερα »