Μενού

Η απελπισμένη προσπάθεια της Goody’s να κάνει ντόρο

Από πού να πιάσεις και πού να αφήσεις την «πιο απαίσια διαφήμιση του 2018»

Όταν είδα τη διαφήμιση αν και μ’ άρεσαν κάποιες εικόνες (και η μουσική) ένιωσα απέραντη αμηχανία. Ίσως και ντροπή, εκ μέρους της.

 

Αν ήμουν 14χρονος μπορεί να εντυπωσιαζόμουν -αν και δυο-τρεις έφηβοι που μίλησα μου είπαν τα χειρότερα- αλλά βλέποντας τους μηχανισμούς από πίσω της, τις ραφές της, τη θεωρώ ως μια κωμικοτραγική προσπάθεια μιας εταιρίας που έχει ξεπέσει εντελώς να κάνει ντόρο μέσω της πρόκλησης.

chris kalesis on Twitter

και ναι αποκαλυφθηκε, η πιο απαισια διαφημιση για το 2018, αυτη των Goodys, νομιζω κρατησε και κανα 3λεπτο στο οποιο απλα επαναλμβανοταν η λεξη “εμπαινες”. τρομερα αποτυχημενη προσπαθεια να υιοθετησουν cool/νεανικο λεξιλογιο μπας και πουλησουν

Είναι σαν ο παππούς μου να προσπαθεί να χορέψει twerk πιστεύοντας ότι ενθουσιάσει τη νεολαία, όμως το να προσβληθεί ένας μεγάλος νομίζω είναι αστείο.

Κάτι νεοπουριτανοί εστίασαν στο σόκιν του θέματος -γι’ αυτούς σόκιν είναι τα εφηβικά ψευτοϋπονοούμενα τύπου «έμπαινες», ή ότι οι νέοι ντύνονται περίεργα ή ότι κάποιοι ενδεχομένως να είναι και (θεός φυλάξει!) γκέι που δεν κρύβονται.

Να ένας/μία θιγμένος/η, χαρακτηριστικό παράδειγμα όσων αναφέρω:

Μιλάμε βέβαια για μία drama-queen (ή king) που ξεπερνά σε γελοιότητα τη διαφήμιση και ζέχνει ρατσιστική και συνωμοσιολογική κακία που μπορεί να κάνει πολύ περισσότερη βλάβη σε εφήβους απ’ το να δουν μια τολμηρή, έστω και απαίσια διαφήμιση. Κατά τη γνώμη μου όμως εντοπίζει ξώφαλτσα το πρόβλημα, που δεν είναι στο “έμπαινα” ή στον “γκεηζμό”.

Τα λέει η Ειρήνη:

Eirini Giannaki on Twitter

Ψάχνω κι εγώ να δω τι σχολιάζει το τουίτερ για το “έμπαινες”. Δεύτερο σοκ εκεί. Νεοπουριτανοί ενοχλούνται από την ατάκα “έμπαινες” κι όλα τα άλλα καλά καμωμένα.

Eirini Giannaki on Twitter

Αν υπάρχει καποιος που είδε τη διαφημιση του “εμπαινες” και δεν πιστευει οτι προωθει τη βία, ας μου πει τι διαφορετικό λέει γιατι πραγματικα έμεινα με το στομα ανοιχτο.

Στην υπερπροσπάθειά της να γίνει edgy και δεξερωτιάλλο, κι ενώ αρχικά μοιάζει να θέλει να πολεμήσει το bullying, η διαφήμιση επιλέγει τη βία ως την cool απάντηση (οι ροπαλοφόρες κοπέλες γίνονται οι ηρωίδες, «μπες!» τούς προτρέπει η φωνή για να σπάσουν το αμάξι). Το ότι το 99% των αντιδράσεων αφορά στο σεξ -που δεν βλέπουμε καν να γίνεται, αποδεικνύει ότι ο πουριτανισμός των περισσότερων φτάνει μέχρι εκεί. Το σεξ και η ελεύθερη έκφραση στην εμφάνιση ή τη σεξουαλικότητα είναι κακά, κατά τα άλλα κάντε ό,τι γουστάρετε.

Κατά τα άλλα ελπίζω να μη χρειαστεί να ξαναδώ αυτή τη διαφήμιση, μ’ αυτή την εκνευριστική ψευτομάγκικη φωνή και τα μαζεμένα κλισέ της, ούτε για πλάκα…

Lazuli (ラズリ) on Twitter

Βλεποντας τη νεα διαφημιση των #Goodys #εμπαινες #survivorGR