σε , ,

Αυτή η απλή τεχνική θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς σε λιγότερο από ένα λεπτό

H επίδραση της θυμίζει επίδραση καταπραϋντικού φαρμάκου

Αυτό που όλοι ζητάμε μετά από μια κουραστική μέρα είναι ένας βαθύς χαλαρωτικός ύπνος, αλλά δυστυχώς δεν έρχεται πάντα. Λόγοι όπως το άγχος και η αϋπνία μπορεί να οδηγήσουν σε ανήσυχο ύπνο με μερικούς ανθρώπους να δυσκολεύονται ιδιαίτερα να κοιμηθούν, ανεξάρτητα από το πόσο προσπαθούν να χαλαρώσουν. Υπνωτικά χάπια και άλλα φάρμακα μπορούν να βοηθήσουν, αλλά έχουν και επικίνδυνες ανεπιθύμητες ενέργειες, γι’αυτό είναι καλύτερο να αποφεύγονται χωρίς ιατρική συμβουλή.

Μια μέθοδος που σπάνια προτείνεται στη δυτική ιατρική είναι οι ολιστικές τεχνικές αναπνοής. Χρησιμοποιούνται κυρίως για την καταπολέμηση του στρες και του άγχους αλλά μπορούν να βοηθήσουν και στα προβλήματα ύπνου.

Μια συγκεκριμένη τεχνική που μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε σε λιγότερο από 60 δευτερόλεπτα είναι η άσκηση «4-7-8».

Η απίστευτα απλή άσκηση έχει υποστηριχθεί από τον Dr. Andrew Weil και πάει κάπως έτσι:

-Τοποθετήστε την άκρη της γλώσσας σας πάνω στα μπροστινά δόντια και κρατήστε την εκεί για το υπόλοιπο της άσκησης.
-Εκπνεύστε από το στόμα, κάνοντας τον ήχο «φφφ».
-Κλέιστε το στόμα σας και αναπνεύστε από τη μύτη, μετρώντας αργά μέχρι το τέσσερα.
-Στη συνέχεια, θα πρέπει να κρατήσετε την αναπνοή σας, συνεχίζοντας το μέτρημα ως το επτά.
-Στο οκτώ εκπνεύστε με τον ίδιο ήχο «φφφ» που κάνατε στο δεύτερο βήμα.
-Επαναλάβετε την άσκηση τρεις φορές.

Sleep Sleeping GIF – Find & Share on GIPHY

Discover & share this Sleep GIF with everyone you know. GIPHY is how you search, share, discover, and create GIFs.

Η επιστήμη πίσω από την τεχνική είναι ότι μας επιτρέπει να εισπνέουμε περισσότερο οξυγόνο, το οποίο στη συνέχεια ρέει πιο εύκολα μέσω της κυκλοφορίας του αίματος και επιβραδύνει την καρδιά, απελευθερώνοντας περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα στους πνεύμονες.

Μια ακόμη συγγραφέας που δηλώνει ενθουσιασμένη από τη μέθοδο είναι η Alina Gonzalez. Λέει: «Για μένα, η επίδραση της τεχνικής αυτής μοιάζει με καταπραϋντικό φάρμακο. Όταν κάποιος κρατάει την αναπνοή του για επτά δευτερόλεπτα και στη συνέχεια εκπνέει, η αναπνοή γίνεται τόσο στεγνή και σύντομη που το σώμα αναγκάζεται να επιβραδύνει τον ρυθμό της καρδιάς. Δεν έχει άλλη επιλογή. Προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση και αισθάνεσαι σαν τρέχεις σ’ένα ένα τρελό κατοστάρι μόνο που όταν φτάνεις στη γραμμή του τερματισμού είναι σαν να κάνεις μια αργή, χαλαρή βόλτα στο πάρκο».

Στο βίντεο ο Dr. Weil μας δείχνει την τεχνική

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ?

28 points
Upvote Downvote

Total votes: 26

Upvotes: 14

Upvotes percentage: 53.846154%

Downvotes: 12

Downvotes percentage: 46.153846%

Ενα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση
  1. Ωραία μέθοδος, λάθος τίτλος. Πώς να σας φύγει η νύστα και να σας έρθουν τα νεύρα, έπρεπε να λέγεται η μέθοδος. Άσε που χρειάζεσαι και σκονάκι και πού να το διαβάζεις μέσα στα σκοτάδια.

Αφήστε μια απάντηση