σε ,

Αληθινό θρίλερ: 4 Έλληνες είναι εγκλωβισμένοι στην Καμπότζη και ψάχνουν τρόπο να γυρίσουν

«Είμαστε στη δυσάρεστη θέση να σας ενημερώσουμε για αυτό που ζούμε τώρα»

Screenshot 9 18

«Είμαστε στη δυσάρεστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι είμαστε 4 ταξιδιώτες που έχουμε εγκλωβιστεί στην πρωτεύουσα της Καμπότζης», μου λέει ο αναγνώστης που θέλησε να δημοσιοποιήσει την περιπέτειά τους.

Και οι 4 ταξιδιώτες είναι απ’ την Ελλάδα και βρέθηκαν μπλεγμένοι σε ένα ταξίδι που δε λέει να τελειώσει, με τα πράγματα να περιπλέκονται όλο και περισσότερο καθημερινά, λόγω Κορωνοϊού:

«Ξεκινήσαμε το ταξίδι μας στις 10 Μαρτίου χωρίς κανένα πρόβλημα και φυσικά πριν αρχίσουν τα προβλήματα με τις απαγορεύσεις εισόδων, κλείσιμο συνόρων κρατών ή ακυρώσεις πτήσεων.

Πρώτος σταθμός του ταξιδιού μας ήταν το Βιετνάμ. Την 7η ημέρα, ενώ όλα πήγαιναν πάρα πολύ καλά, αποφάσισε η κυβέρνηση του Βιετνάμ να κλείσει τα σύνορά της σε όλες τις πτήσεις εξωτερικού. Σε 1 μέρα ενώ ήδη βρισκόμασταν στο Ανόι, μας πέταξαν στην κυριολεξία από το ξενοδοχείο γιατί όπως δήλωσαν έκλειναν όλα τα ξενοδοχεία για απολύμανση. Εκεί φοβηθήκαμε για πρώτη φορά και επικοινωνήσαμε άμεσα με την Πρεσβεία μας που βρίσκεται στην ίδια πόλη, αλλά και με το προξενείο μας στο Χο τσι Μινχ.

Η επιστροφή μας κανονικά ήταν στις 26 Μαρτίου μέσω Σιγκαπούρης με την εταιρεία Scoot. Ο ίδιος ο κύριος Πρέσβης μας είπε να αποχωρήσουμε άμεσα από τη χώρα, πηγαίνοντας στο αεροδρόμιο και να πάρουμε την επόμενη πτήση για Σιγκαπούρη.

Πήγαμε στο αεροδρόμιο του Ανόι, όπου ήμασταν αποφασισμένοι να μείνουμε στο αεροδρόμιο μέχρι την επόμενη μέρα όπου είχε μία πτήση η scoot για Σιγκαπούρη. Εκεί οι Αστυνομικοί μας απαγόρευσαν να μείνουμε το βράδυ δηλώνοντας μας ότι τα σύνορα του Βιετνάμ από την επόμενη ημέρα θα κλείσουν για όλες τις πτήσεις εξωτερικού. Ψάχνοντας στο αεροδρόμιο, βρήκαμε μία πτήση της Lao airlines που όπως αποδείχθηκε στη συνέχεια ήταν η τελευταία από το Βιετνάμ.

Καταλήξαμε μετά από κόπους και με άδειες πτήσεις στην Καμπότζη όπου ενημερωθήκαμε ότι δεν γίνονται πλέον καν πτήσεις για οπουδήποτε. Είμαστε εγκλωβισμένοι στην Καμπότζη. Μας είπαν να επικοινωνήσουμε με τη γαλλική πρεσβεία, η οποία μας είπε ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι γιατί προτεραιότητα της είναι οι Γάλλοι υπήκοοι και όχι οι Έλληνες που υπάγονται εκεί.

Μας είπαν επίσης να επικοινωνήσουμε με την Qatar Airways, η οποία θα κάνει πιθανόν πτήση για Γαλλία στις 31/3 με χρέωση περίπου στα 2000 ευρώ ανά άτομο, ενώ ήδη έχουμε χάσει 500 ευρώ από την ακυρωμένη μας πτήση μέσω Σιγκαπούρης.

Μιλάμε επομένως για 8000 ευρώ για τα 4 άτομα για μια αβέβαιη πτήση προς Γαλλία. Βρισκόμαστε στο κενό χωρίς να γνωρίζουμε καν που πρέπει να απευθυνθούμε. Εργαζόμαστε κανονικά στην χώρα και δεν ανήκουμε σε ΚΑΔ προσωρινά κλειστής επιχείρησης. Απλά θέλουμε μια μη εξωφρενική λύση για να μπορέσουμε να γυρίσουμε στη χώρα καθώς ακούγεται στη Καμπότζη για κλειστά σύνορα ως τέλος Μαΐου με ενδεχόμενο παράτασης.

Ειλικρινά δεν ξέρω που μπορώ να απευθυνθώ πλέον!

ΥΓ. Εδώ πληροφοριακά γίνεται παντού θερμομέτρηση! Και σε σούπερ μάρκετ ακόμα αν πας να μπεις. Επίσης στο Βιετνάμ πέρα του ότι μας πέταξαν έξω από το ξενοδοχείο, δεν μας επέτρεπαν καν την είσοδο σε εστιατόρια και μαγαζιά εξαιτίας του ότι ήμασταν από Ευρώπη!

UPDATE: Πλέον η πτήση επιστροφής που μας πρότειναν από 2.000 ευρώ έχει φτάσει στα 4.422 δολάρια!

Screenshot 8 20

Και επίσης η Visa μας λήγει σε 3 βδομάδες, χωρίς να ξέρουμε καν τι μέλλει γενέσθαι!»

****

Δημοσίευσα όσα μου είπε ο Έλληνας αναγνώστης ελπίζοντας να βρεθεί μια λύση. Στην ερώτησή μου «Με το επίσημο ελληνικό κράτος επικοινωνήσατε το τελευταίο 24ωρο;» μου απάντησε: «Ναι ναι πολλάκις. Και οι συγγενείς μας από Ελλάδα χωρίς να βρεθεί κάποια λύση…»

*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Γιατί όλες οι νέες ασθένειες εμφανίζονται στην Κίνα;

Ακολουθήστε τα Μικροπράγματα στο Google News, για άρθρα και κουίζ που θα σας φτιάχνουν τη μερα.
5 Comments
παλαιότερα
νεότερα δημοφιλέστερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Baron Von Sternberg
4 χρόνια πριν

Να τους βοηθήσουν φυσικά. Αλλά να υποθέσω ότι ζητούν να πληρώσει το κράτος (δηλαδή εμείς οι φορολογούμενοι) την απόφασή τους να πάνε στην Άπω Ανατολή την 10η Μαρτίου; Γιατί τι άλλο σημαίνουν οι αναφορές στην τιμή του εισιτηρίου, και στην επιθυμία “μη εξωφρενικής” λύσης;

Ops guy

Ειλικρινά τι σκέφτονταν; Είχε βουήξει ο κόσμος για τον ιό από τις αρχές Μάρτη ή και νωρίτερα https://www.naftemporiki.gr/story/1559067/ypeks-euxaristoume-ti-bretania-kai-tin-italia-gia-ton-epanapatrismo-ton-duo-ellinon και ξεκίνησαν το ταξίδι – χωρίς σοβαρή ταξιδιωτική ασφάλεια (όχι μόνο ακύρωσης πτήσεων αλλά πλήρη). Ενώ πιέζεται η Ελληνική Κυβέρνηση να διαχειριστεί τα περιστατικά στην Ελλάδα πρέπει να δαπανήσουμε κάποιες δεκάδες χιλιάδες ευρώ για να τους γυρίσουμε πίσω από ταξίδι αναψυχής. Τυπικά οι Γάλλοι μπορούν να βοηθήσουν λόγω της Συνθήκης του Μάαστριχτ (διπλωματική υποστήριξη όπου η χώρα ενός Ευρωπαίου πολίτη δεν έχει προξενείο) αλλά μάλλον κάτι πάει στραβά. Πριν λήξει η VISA τους ας κλείσουν τα εισιτήρια για να γυρίσουν στην Ευρώπη… Διαβάστε περισσότερα »

Savvina Chalkidi
4 χρόνια πριν

Εγω μένω στη Καμποτζη, αν κ όχι στη πνομ πεν όπου από ότι βλέπω βρίσκονται, εάν θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί μου κ μπορώ να βοηθησω σε οτιδηποτε. Πάντως οι Έλληνες απευθυνόμαστε στη πρεσβεία της Ταυλανδης.

Baba Duma

Αν ο κ. Δημοκίδης μπορεί να έλθει σ’επαφή με τους 4 Έλληνες, ας τους ενημερώσει ότι σήμερα (27/3) το απόγευμα στις 18:00 τοπική ώρα φεύγει πτήση τσάρτερ της Malaysian Airlines από Phnom Penh για Kuala Lumpur που θα μεταφέρει 103 πολίτες του Ηνωμένου Βασιλείου. Νέα πτήση θα γίνει στις 10/4. Τις πληροφορίες δημοσιεύει η εφημερίδα Khmer Times στο σημερινό της φύλλο. Ίσως μέσω της εφημερίδας μπορέσουν να έλθουν σ’επαφή με τον Βρετανό που διοργανώνει ιδιωτικά την πτήση τσάρτερ. https://www.khmertimeskh.com/706336/private-individual-organises-charter-flight-from-cambodia-to-get-stranded-uk-tourists-home/

Τα Μικροπράγματα στο inbox σου!