σε

«Δεν αντέχω να περάσω και δεύτερη φορά το ίδιο φινάλε» Όλοι μιλάνε για την επιστροφή του Ευθύμη Ζησάκη στο Σόι σου

Οι τηλεθεατές είδαν το επεισόδιο και είχαν πολλά να πουν

Photomix image

Μία από τις πιο συγκινητικές στιγμές της σειράς μας χάρισε η επιστροφή του Ευθύμη Ζησάκη στον ρόλο του Άρη στο Σόι σου, καθώς η αποχώρηση του στην προτελευταία σεζόν είχε προκαλέσει έκπληξη. Χαρούμενος για το reunion ήταν και ο ίδιος, όπως δήλωσε στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου μιλώντας και για το διάστημα που ήταν απών από την τηλεόραση: «Δεν θα μπορούσα όμως να πω όχι στο Σόι σου. Και η παραγωγή ήταν μία χαρά, όλα τα παιδιά ήταν εκεί, ήταν ένα μικρό reunion, για όλους και περάσαμε πολύ ωραία στα γυρίσματα». Ενώ έκανε και μια αποκάλυψη: «Με την Μπέλλα θα υπάρξει συνέχεια, αλλά περιμένω και εγώ να δω που θα πάει. Ανυπομονώ να δω με ποιον τρόπο θα σοβαρευτεί ο Άρης. Γιατί πρέπει και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αυτή τη μετάβαση».

Ακολουθήστε τα Μικροπράγματα στο Google News, για άρθρα και κουίζ που θα σας φτιάχνουν τη μερα.
0 Comments
παλαιότερα
νεότερα δημοφιλέστερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια