σε ,

Δυο τεράστιες αλήθειες για τη Μαντόνα και τους Hatari

«Αφωνη,γρια ,υποκριτρια,ΞΕΠΕΣΜΕΝΗ που δεν καθεται πια σπιτι της;»

Σοκαρίστηκαν λέει πολλοί που είδαν τη Μαντόνα στη Γιουροβίζιον κι είχε γίνει 61 ετών και της φαινόταν, κι η φωνή της είχε αστάθειες! (Εγώ τη φωνή στο Like A Prayer τη βρήκα μια χαρά για Μαντόνα, με κάποιες απ’ τις κλασικές μεμονωμένες αστάθειες που έχει όταν τραγουδά λάιβ και ίσως προβλήματα λόγω του ακουστικού. Ίσως μετά από δύο ώρες άψογων φωνητικών από δευτερότριτους τραγουδιστές από την παραμικρή χώρα της Ευρώπης, χτύπησαν πιο άσχημα οι δικές της αστάθειες. Αν δεν είχαν τραγουδήσει φωνάρες πριν – κι  αν δεν υπήρχε και η αίσθηση ότι η Μαντόνα θα τους ξεπεράσει όλους, πράγμα που δεν έγινε- θα έλεγαν άλλα σήμερα…)

Είναι όμως δυνατόν κάποιος να υπονοεί ότι επειδή η Μ. δεν του αρέσει πια θα ήταν καλύτερα να είχε αυτοκτονήσει; Ναι, το έγραψε δημοσιογράφος σε μεγάλο ελληνικό μέσο. Φρίκη…

Η Τζένη Χειλουδάκη ανέβασε ένα πολύ ενδιαφέρον στάτους

«αυτό που κραζετε την Madonna να το κοιτάξετε καπως…..τυπου αφωνη,γρια ,υποκριτρια,ΞΕΠΕΣΜΕΝΗ που δεν καθεται πια σπιτι της και όλα αυτά τα γλυκαδια τα κακιασμένα..

σας γλεντάει κανονικα όπως παντα γλεντουσε ολο τον πλανητη……500 χρονια στο προσκηνιο,με απίστευτες κομματαρες,σοκ χορευτικα και πρωτοπορα σε εποχες που εσεις χορευατε με τα λαικοσανσον της δημητριου και του πανταζη…..ειστε οι ιδιοι που τοτε υποκλινόσασταν στον κωστοπουλο και στο γαβαλα και μολις επεσαν από το θρονο τους ξεσκισατε τις σαρκες τους….

.υστερογραφο….τις μαγκιες οι ισλανδοι με τη σημαια της παλαιστινης να τις κανουν στη σκηνη όταν βγουν αν εχουν τα κοτσια όχι όταν πατωσουν στη βαθμολογια και μετα να μου το παιζουν ακτιβιστες…..»

Πέρα απ’ το ότι έχει δίκιο, για το 500 χρόνια στο προσκήνιο και το ότι πάντα είναι στο επίκεντρο των συζητήσεων, λέει κάτι σημαντικό στο υστερόγραφο για τους Hatari.

Οι Hatari (αυτούς υποστήριζα εγώ) ήταν οι «cool επαναστάτες φιλοπαλαιστίνιοι» όμως στη σκηνή δεν τόλμησαν να κάνουν τ ι π ο τ α. Μετά, κι όταν είχαν κλείσει οι ψηφοφορίες κι είχαν χάσει με μεγάλη διαφορά έδειξαν στο green room μια σημαία της Παλαιστίνης.

Καλά έκαναν, αλλά ήταν λίγο αργά.

Όλοι τους είπαν μπράβο και θεωρήθηκαν ήρωες, αλλά ξέρετε βέβαια μόνο ποιος τόλμησε να κάνει πολιτικό statement στη σκηνή:

Από το instagram του Mickey_Stardust

Ναι, αυτή που κατηγορούσαν κάποιοι εδώ και μήνες ως υποκρίτρια, ως αντιπαλαιστίνια, ως πόρνη των χρημάτων, αυτή που χτες συζητήθηκε επειδή τραγούδησε λάιβ, επειδή δεν είχε autotune στο ένα τραγούδι, επειδή είχε autotune στο άλλο, επειδή το ένα ήταν ζωντανό και το άλλο τάχα playback κλπ.

To καταπληκτικό τελευταίο λεπτό της εμφάνισής της:

Οι φιλοΠαλαιστίνιοι είναι έξαλλοι μαζί της έτσι κι αλλιώς. Το Ισραήλ είναι από σήμερα κι αυτό έξαλλο μαζί της και τo πιο δημοφιλές σχόλιο στο Instagram της, είναι από εξοργισμένο Ισραηλινό, ότι δε σεβάστηκε τη φιλοξενία.

Για άλλη μια φορά τους έχει όλους εναντίον της…

Κάποτε θα φύγει κι αυτή

Κάποτε θα φύγει κι αυτή όπως ο Πρινς, ο Τζορτζ Μάικλ, η Γουίτνι Χιούστον, ο Μάικλ Τζάκσον και τόσοι άλλοι. Και τότε τα ΜΜΕ θα ρίχνουν κροκοδείλια δάκρυα, κι ο κόσμος θα λέει «ήταν θρύλος, ήταν ατρόμητη, ήταν πρωτοπόρος» και θα εύχονται να την είχαν εκτιμήσει περισσότερο όσο ζούσε.

Μέχρι τότε, απλά θα λένε «είναι πόρνη, είναι γριά, και -σκανδαλό!- δεν πάτησε στις νότες!»…

 

*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

#FOUSTANELA: Ό,τι τέλειο, απαίσιο και ξεκαρδιστικό συνέβη στη Γιουροβίζιον

Πόρνη που πήγε Γιουροβίζιον για τα λεφτά; Πόσο ανόητος είσαι Μπόμπι Γκιλέσπι…

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ?

0 points
Upvote Downvote

9 Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση
  1. Η αλήθεια είναι ότι οι Hatari δεν θα μπορούσαν να κάνουν κάτι πάνω στη σκηνή. Διότι ανά πάσα στιγμή στη Γιουροβίζιον είναι έτοιμο να παίξει το τέιπ με τη μαγνητοσκόπηση της τελικής πρόβας, και εκείνοι να κοπούν πριν προλάβουμε να δούμε ο,τιδήποτε, με τόσες κάμερες πάνω στη σκηνή. Διάλεξαν τη μόνη στιγμή που θα μπορούσαν να κάνουν κάτι χωρίς να κοπούν αμέσως και αυτή ήταν η στιγμή της ψηφοφορίας, όπου …δεν υπάρχει μαγνητοσκοπημένο μπακ απ. Και επιπλέον είναι η στιγμή της υψηλότερης τηλεθέασης. Άρα, μάλλον διάλεξαν σωστά. 🙂 Και… δεν πάτωσαν (οι επιτροπές δεν τους ψήφισαν, το κοινό τους τίμησε δεόντως…)

    • Ναι είναι άδικη η Χειλουδάκη για το «πάτωσαν» οι Hatari (που απλώς δεν πήγαν τόσο καλά όσο περίμενα/ήθελα). Αλλά και η Μαντόνα είχε τέιπ και θα μπορούσαν να την κόψουν, κι όμως το έκανε και το πέτυχε. Εννοείται ότι κι αυτοί θα προλάβαιναν να το κάνουν πριν τους κόψουν, και θα ήταν πολύ πιο δυνατό, ειδικά αν υπήρχε προσπάθεια λογοκρισίας.

  2. Βασικά η Μαντόνα είναι τα πάντα, όχι όμως καλή τραγουδίστρια! Ποτέ δεν συγκίνησε το πλήθος με την ερμηνεία της, όμως αυτό ακριβώς το αδύνατο της σημείο ήταν που την οδήγησε στο να φτάσει στα όρια της σε όλα τα υπόλοιπα!

  3. δεν κρινει κανείς την ιστορία της Μαντόνα που ασφαλώς είναι μεγάλη, αλλά τη συγκεκριμενη εμφανιση, η οποία ήταν ατυχής, συμφωνα με όλα τα σοβαρά media του κόσμου…

  4. φυσικά η Μαντόνα είναι θρύλος και αξίζει πολλά… ωστόσο, η συγκεκριμένη εμφάνιση ήταν από κάθε άποψη δύστυχη… και αισθητικά και επικοινωνιακά… ο κόσμος όντως θα την θυμάται και θα τη μνημονεύει, αλλά ελπίζω όχι για αυτή την εμφάνιση… ευτυχώς υπάρχουν άλλες, απείρως καλύτερες στιγμές της …

  5. Πολύ σωστό σχόλιο για τους Hatari! Είχαν την ευκαιρία να κάνουν Political statement στη σκηνή κατά τη διάρκεια της εμφάνισής τους και σε ώρα prime time (η ώρα των αποτελεσμάτων ήταν γύρω στις 1 τα ξημερώματα) ωστόσο δεν το έκαναν γιατί φοβήθηκαν… οπότε μην μας τους παρουσιάζετε κάποιοι σαν ήρωες… Θα είχαν ακυρωθεί αν έμφάνιζαν κασκόλ με την Παλαιστίνη στη σκηνή και φυσικά δεν ήθελαν γιατί περίμεναν την ψηφοφορία… ακτιβιστές από τα Λιντλ λοιπόν!

    Η Μadonna από την άλλη έκανε κάτι καλύτερο και προώθησε ένα μήνυμα ειρήνης και ενότητας που δεν ενόχλησε γιατί ακριβώς ήταν μήνυμα ενότητας η αγκαλιά των 2 χορευτών με τις σημαίες των 2 κρατών και γι’αυτό δεν γιούχαραν (αν και η αντίδραση ήταν πολύ χλιαρή).

    Ελπίζω να πάρουν ένα fine από την EBU (μάλλον η Ισλανδική τηλεόραση θα το πληρώσει) για να καταλάβουν ότι υπάρχουν κάποιοι κανόνες…

  6. Madona @ Eurovision 2019: They are so naive – they think we are not aware of their crimes. We know, but we’re just not ready to act. The storm isn’t in the air, it’s inside of us.
    Αφού είπε ότι μας θεωρούν αφελείς και νομίζουν οτι δεν βλέπουμε τα εγκλήματα, έδειξε βομβαρδισμένες πόλεις με σωριασμένους Παλαιστίνιους Θέλει guts αυτό που έκανε, και όλοι μιλούν για την poor performance όταν έχει γίνει κάτι αδιανόητα γενναίο κατά τη γνώμη μου. Ας πούμε σχολιάστηκε η σκηνή με τον ισραηλινό και την παλαιστήνια που στέλνουν μήνυμα συμφιλίωσης στο τέλος και για τα προηγούμενα γαργάρα.. Πήγε στο Ισραήλ και είπε αυτά μέσα στην performance πιάνοντάς τους στον ύπνο;
    Κατά τη γνώμη μου ήταν μια ΙΣΤΟΡΙΚΗ περφόρμανς. Μου κάνει φοβερή εντύπωση πώς δεν σχολιάζεται το πιο προκλητικό μέρος της. Σαν να έπεσε ταφόπλακα.

  7. Αλλη μια φορά έδειξε οτι ειναι Ma-DONA, δλδ κυρία!….δυναμική και ανθρώπινη! Οσοι δεν βλέπουν το μηνυμα συμφιλίωσης, είναι κακιασμένοι και μικρόμυαλοι. Τα πικρόχολα σχόλια για την ηλικία της δείχνουν πόσο πολύ την ζηλευουν αυτοί που εχουν γέρικο μυαλό και σκατά για ιδέες!
    Η γυναίκα είναι θρύλος!!!

Αφήστε μια απάντηση