σε

Πώς ένα κτίριο του 1930 αξιοποιεί τον ήλιο για να διατηρείται ζεστό το χειμώνα και δροσερό το καλοκαίρι

Είναι αυτό το ιδανικό σπίτι για όλες τις εποχές;

Στο προάστιο του Schaumburg, στο Ιλινόις των ΗΠΑ, ο αρχιτέκτονας Paul Schweikher έχτισε ένα σπίτι όχι σχεδιασμένο απλώς να απορροφά τον χειμωνιάτικο ήλιο, αλλά και για να παραμένει ζεστό τους κρύους μήνες και δροσερό τους ζεστούς μήνες.

Ο εκπαιδευτικός αρχιτεκτονικού σχεδιασμού Stewart Hicks εξηγεί πώς στο παραπάνω βίντεο, μια εισαγωγή σε αυτό που σήμερα είναι γνωστό ως Paul Schweikher House and Studio, αναφέρει το openculture.

Ακολουθήστε τα Μικροπράγματα στο Google News, για άρθρα και κουίζ που θα σας φτιάχνουν τη μερα.
0 Comments
παλαιότερα
νεότερα δημοφιλέστερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια