Καθώς το να είσαι γκέι είναι νόμιμο στη χώρα μας (και κάθε ζευγάρι μπορεί να ενωθεί με το Σύμφωνο Συμβίωσης) το ερώτημα δεν θα έπρεπε να είναι «γιατί υπάρχουν *και* κάποια ελάχιστα γκέι ζευγάρια σε καναδυό διαφημίσεις;» αλλά γιατί δεν υπάρχουν περισσότερα και σε περισσότερες διαφημίσεις.
Ποιος ο λόγος να μην απεικονίζεται ένα ζευγάρι που έχει τα ίδια δικαιώματα που έχουν και τα υπόλοιπα (και με τη βούλα των Νόμου); Απολύτως κανένας.
Τα ομόφυλα ζευγάρια σύμφωνα και με την ψυχιατρική αλλά και με τους νόμους είναι απολύτως ισορροπημένα, αποδεκτά και ισάξια με τα ομόφυλα. Το ότι κάποιος δεν συμφωνεί με την ιατρική και με τους νόμους είναι δικαίωμά του, όμως αυτό δε σημαίνει ότι τους πέφτει λόγος στο τι ζευγάρια θα δείχνουν ή τι ζευγάρια αντιπροσωπεύονται στις διαφημίσεις.
Η νέα καμπάνια της Lacta με ζευγάρια διαφορετικής σεξουαλικότητας, χρώματος, ηλικίας και καταγωγής
Στη νέα καμπάνια της Lacta φωτογραφίζονται 28 αληθινά ζευγάρια διαφορετικού σεξουαλικού προσανατολισμού, χρώματος, καταγωγής, ηλικίας και άλλων ιδιαίτερων χαρακτηριστικών. “Η αγάπη έχει πολλές γεύσεις” τιτλοφορείται εύστοχα η νέα διαφημιστική καμπάνια της σοκολάτας Lacta που μόλις κυκλοφόρησε, εν όψει της φετινής γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου, και για του λόγου το αληθές, ζευγάρια που τους ενώνει ένα βασικό κοινό χαρακτηριστικό, αυτό της αγάπης, το αποδεικνύουν.
Παρόλα αυτά, στα social media δόθηκε ρεσιτάλ μικροψυχίας και ομοφοβικής συνωμοσιολογίας για το ότι 3 απ’ τα 28 (μόλις 3 απ’ τα 28!!!) ζευγάρια είναι ομόφυλα.
Επιπλέον, πολλοί, που δεν τολμούν να παραδεχτούν την ομοφοβία τους κάνουν τάχα πως ενοχλούνται απ’ το ότι η Lacta (κι η κάθε Lacta) απλά θέλει να πουλήσει σοκολάτες στο συγκεκριμένο τάργκετ γκρουπ! Λες κι αυτό είναι κακό, ή λες και δεν θα συνέβαινε το ίδιο αν είχε πχ. ένα ετερόφυλο ζευγάρι εφήβων – ή λες και δε γίνεται σε όλες τις διαφημίσεις. Η μόνη διαφορά μ’ αυτήν την καμπάνια της Lacta είναι πως δεν φοβήθηκε τις (ήδη πάρα πολλές) αντιδράσεις και μας έκανε να συνηθίσουμε λίγο παραπάνω το γεγονός πως υπάρχουν και τα ομόφυλα ζευγάρια, με 100% τα ίδια δικαιώματα με όλους.
Απ’ όσα ενδιαφέροντα τουίτς διάβασα, να 15 με τα οποία συμφωνώ, είτε σε μεγαλύτερο ή σε μικρότερο βαθμό.
Barbie Σουβλατζού on Twitter
Στην καμπάνια της λάκτα, τα ετεροφυλόφιλα ζευγάρια φιλιούνται τα ομοφυλόφιλα απλά αγκαλιάζονται. Δύο αγκαλιές ξεκίνησαν αυτό το ξέσπασμα σκατοψυχίας. Το φιλί προκαλεί, η αγκαλιά προκαλεί, να περπατάμε δίπλα δίπλα προκαλεί. Συμβαίνει, αποδεχτείτε το ή βράστε στο ζουμί σας.
Nikolina Ch. on Twitter
Ο κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα να ζήσει τη ζωή του όπως τη θέλει. Οι συνάνθρωποι μας καλό θα ήταν να ασχολούνται περισσότερο με τον εαυτό τους και να σταματήσουν να κρίνουν και να κατακρίνουν ότι είναι διαφορετικό από αυτούς. Όλοι έχουν δικαίωμα στην ευτυχία. #Lacta
Κολώνα 🦝 on Twitter
η πρώτη διαφήμιση με γκέι ζευγάρι ήταν της ΙΚΕΑ το 1994. Ο Mr Jumbo είχε βγάλει επίσης ένα σποτάκι το 2017, αλλά στο φεισμπουκ είναι ακόμη στο 1984 αν κρίνω από τα σχόλια στην επίσημη σελίδα της λάκτα
Δι ετερναλ χανγκερ 🎈 on Twitter
Ο τρόπος που αντιδράσατε στη διαφήμιση της #Lacta δείχνει το λόγο που γίνονται τα gay pride, παιδιά. Γνώμη μου.
Γκέι Καγκουρό 🇲🇰 on Twitter
Και φυσικά θα επηρεαστούν τα παιδικά μάτια από την διαφήμιση της λακτα και θα θέλουν να γίνουν ομοφυλόφιλοι. Και έγχρωμοι. Και γυναίκες. Και άνθρωποι σε αμαξίδιο. Και ηλικιωμένοι. Και σωστοί γαμωανθρωποι που θα σέβονται ο ένας τον άλλο.
akis terzis on Twitter
Μηπως ρε μιζερα ανθρωπακια ο λογος που σας πειραξε η διαφημιση της #lacta είναι επειδη οι πρωταγωνιστές δειχνουν πιο ευτυχισμένοι απο εσας;
jenny tsouparopoulou on Twitter
Είναι ακατανόητο και ασύλληπτο πώς σοκάρει περισσότερο η αγάπη από τη βία. Η τρυφεράδα σοκάρει περισσότερο από τη χυδαιότητα. Η αγκαλιά πιο πολύ από το γυμνό. Το φιλί περισσότερο από τη βρισιά… Μπράβο στη #lacta έτσι για να εξοικειωνόμαστε με το όμορφο και το ειρηνικό. #αγάπη
物の怪 (yōkai) on Twitter
μεταξυ μας, μπραβο στην λακτα γιατι σε κριση μακεδονομαχιας, ομοφοβιας και περικεφαλαιας, αποφασισε να κανει το αυτονοητο
Σωσω Παπαδημα🐉🐾 on Twitter
Δεν είδα κανέναν να πει ένα μπράβο σε αυτή την φωτο της #lacta που περνάει και δίνει ένα ΜΕΓΑΛΟ μήνυμα σε μικρούς και σε μεγάλους γιατί και τα άτομα με ειδικές ανάγκες είναι μέσα στην ζωή μας,είδα μόνο ανισόρροπους να μαλωνουν για την άλλη φωτο,ξυπνήστε λίγο…
Evangelia🌈 on Twitter
Για ακομα μια φορα συνειδητοποιω οτι οι ανθρωποι γυρω μου ειναι κοντοφθαλμοι Η διαφημιση της #lacta αναφερεται στην ΑΓΑΠΗ κ’ στον ΕΡΩΤΑ στις μορφες που τα συνανταμε μεσω των διαφορων ζευγαριων κ’ ποσο ομορφο ειναι Εσεις ειδατε μονο το γκει ζευγαρι γιατι τοσο μπορειτε τοσο κανετε!
Τζαβελαινα ® on Twitter
Το παιδί σας δεν θα γίνει ομοφυλόφιλο επειδή θα δει μία εικόνα. Το πολύ πολύ να του δημιουργηθούν απορίες και να σας δοθεί η ευκαιρία να του μιλήσετε για την διαφορετικότητα, την αποδοχή, τον σεβασμό και την αγάπη ώστε να μην φέρεται μαλακισμένα μεγαλώνοντας. #Lacta
Φιλία Γεωργουδή on Twitter
Πάντως, οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι η καμπάνια της #Lacta είναι τουλάχιστον εξαιρετική απ ‘ολες τις απόψεις, αλλά κυρίως λόγω του μηνύματος που μεταδίδει. Σε μια κοινωνία που αντέδρασε τόσο χυδαία στη δολοφονία του Ζακ Κωστόπουλου, τέτοιες πρωτοβουλίες είναι πολύτιμες.
ThePeacemaker on Twitter
Έτσι μωρή #lacta τρέλα. Μοίρασε εγκεφαλικά. Ως λακτικός από μικρός νιώθω δικαιωμένος.
ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΧΕΡΙ ΤΗΣ ΚΑΛΟΓΡΙΑΣ on Twitter
Τι θυμήθηκα τώρα με όλη αυτή την φασαρία για την Λακτα ?? Κάτι καθυστερημένους που δεν είδαν την ταινιαρα brokeback mountain για να μην τους βγει το όνομα.
Sotiris Katselos on Twitter
Επίσης να πούμε ότι η διαφήμιση της #Lacta έχει και εξαιρετική αισθητική.
Maria Kazakou on Twitter
Μπράβο στη #Lacta Γιατί μία κοινωνία που θα έχει μάθει να αποδέχεται και να σέβεται τη διαφορετικότητα είναι μια κοινωνία με παιδεία
Πάντως τελικά… 😉
ΕΥΑ Μπουγατσα με κασερι (ΠΑΟΚ!) on Twitter
Ωραια τα ζευγάρια της λακτα αλλα ενα μπακουρι δεν φωτογράφισαν να καταπίνει τις σοκολατες με απελπισία.
*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΚΟΥΙΖ: Είναι αυτοί οι 37 διάσημοι γκέι ή στρέιτ; Κάνε το τεστ που αποδεικνύει πως δεν έχει σημασία