σε ,

Να γιατί δεν πρέπει να πίνουμε καφέ με άδειο στομάχι

Σύμφωνα με τους ειδικούς, υπάρχουν παρενέργειες τόσο στη σωματική όσο και την ψυχική μας υγεία

Screenshot_13

Ο καφές αποτελεί απόλαυση για πάρα πολύ κόσμο. Μάλιστα, ο μέσος άνθρωπος καταναλώνει μεγάλες ποσότητες καφέ κάθε χρόνο. Για παράδειγμα, ο κάθε Έλληνας καταναλώνει 5,4 κιλά καφέ κατά μέσο όρο ετησίως. Ωστόσο, για να απολαύσει κάποιος τα οφέλη του καφέ θα πρέπει να τον πίνει με γεμάτο στομάχι.

«Το να πίνεις καφέ με άδειο στομάχι ή το πρωί πριν φας πρωινό, μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα της κορτιζόλης στο σώμα σου. Από τη στιγμή που ανοίξεις τα μάτια σου το πρωί, το σώμα σου αρχίζει να απελευθερώνει κορτιζόλη, μια ορμόνη που είναι υπεύθυνη να ρυθμίζει το ανοσοποιητικό σύστημα, τον μεταβολισμό και την αντίδραση στρες», αναφέρει ο γιατρός Nikola Djordjevic.

Σύμφωνα με τον γιατρό Djordjevic, εάν γεμίσεις τον εαυτό σου με καφεΐνη όταν τα επίπεδα κορτιζόλης σου βρίσκονται στα ύψη, μπορεί να τον εκθέσεις σε ακόμη περισσότερο στρες. Όπως αναφέρει το reader’s Digest, μια πιλοτική έρευνα που αξιολόγησε τις προτιμήσεις φοιτητών ιατρικής σε ποτά που εμπεριέχουν καφεΐνη έδειξε ότι το 25% των φοιτητών έπινε καφέ το πρωί με άδειο στομάχι.

Οι φοιτητές αυτοί κινδυνεύουν περισσότερο από μεταβολές στη διάθεση και πιθανά μακροπρόθεσμα προβλήματα υγείας, όπως αναφέρεται στην έρευνα. Αυτό συμβαίνει επειδή ο καφές διεγείρει το οξύ στο στομάχι, δημιουργώντας ένα πιο όξινο περιβάλλον.

mmmmm

The perfect Coffee Caffeine Need Coffee Animated GIF for your conversation. Discover and Share the best GIFs on Tenor.

«Ο καφές σε ένα άδειο στομάχι μπορεί να μεγιστοποιήσει τις επιδράσεις του ερεθισμού γιατί τίποτα δεν μπορεί να ανταγωνιστεί την απορρόφηση» αναφέρει η Jamie Long, ο οποίος είναι εξειδικευμένος κλινικός ψυχολόγος. Γι’ αυτό, ένα γεμάτο στομάχι είναι πολύ σημαντικό για να απορροφηθεί το στομαχικό οξύ που παράγεται.

Εφόσον ο καφές ερεθίζει το στομαχικό οξύ, είναι πολύ πιθανό να πάθεις καούρες, ακόμη και να πάθεις έλκος στομάχου, υποστηρίζει ο Djordjevic. ξεκάθαρα, λοιπόν, ο καφές με άδειο στομάχι επηρεάζει την υγεία του σώματός μας. Έχει επίδραση και στην ψυχική μας υγεία, όμως. Η υπερπαραγωγή οξέος στο στομάχι μπορεί να προκαλέσει μεταβολές στη διάθεση, τρεμούλιασμα και άλλα συμπτώματα, ισχυρίζεται ο ίδιος. Προσθέτει επίσης πως υπάρχουν έρευνες οι οποίες συνδέουν το γαστρικό οξύ με το άγχος και την κατάθλιψη.

«Ειδικά όταν καταναλώνεται σε μεγάλες ποσότητες, οι έρευνες έχουν δείξει ότι η καφεΐνη προκαλεί συμπτώματα άγχους, ακόμη και κρίσεις πανικού. Τα συμπτώματα μπορεί να περιλαμβάνουν νευρικότητα, τρέμουλο, κοκκινισμένο πρόσωπο και ταχυκαρδία», λέει η Long. « Και αν είσαι ήδη επιρρεπής στο άγχος, τότε είσαι ακόμη πιο ευάλωτος στην επίδραση του καφέ», συμπληρώνει.

*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

ΤΕΣΤ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ: Αν ήσουν καφές, τι θα ήσουν;

Ακολουθήστε τα Μικροπράγματα στο Google News, για άρθρα και κουίζ που θα σας φτιάχνουν τη μερα.
1 Comment
παλαιότερα
νεότερα δημοφιλέστερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
konstantinos konstant.
konstantinos konstant.
6 χρόνια πριν

Δεν το γνώριζα καν ότι υπάρχουν άνθρωποι που τρώνε πριν πιουν καφέ !