Δύσκολα θα πεις αποτυχία ένα τραγούδι που φαίνεται πως θα πάει κατευθείαν στο Νο 3 [update, πήγε στο 2 τελικά] των αμερικανικών τσαρτς. Όταν όμως πρόκειται για ένα τόσο πολυδιαφημισμένο και πολυαναμενόμενο κομμάτι ενός ποπ ειδώλου που επέστρεψε μετά από καιρό, δε γίνεται να μην αναρωτηθείς τι πήγε στραβά. Ειδικά όταν όλη η καμπάνια του Bieber ήταν φτιαγμένη με μοναδικό σκοπό το ντεμπούτο στο Νο1. Αφού αυτός έθεσε τον πήχη τόσο ψηλά, είναι λογικό να προκαλεί εντύπωση η αποτυχία του σ’ αυτό.
Ο Bieber τις τελευταίες μέρες έκανε τα πάντα. Ακόμα και προτροπή σε πράξεις αμφιλεγόμενης νομιμότητας, όπως το ότι ζήτησε απ’ τους φανς του εκτός Αμερικής να κάνουν απάτη (χρησιμοποιώντας VPN) για να βοηθήσουν την τύχη του τραγουδιού:
Επίσης έβαλε δεκάδες φωτογραφίες άσχετων βρεφών για να προωθήσει το σούπερ-σεξουαλικό τραγούδι του, ανέβασε εκατοντάδες ποστ και stories διαφημίζοντας το, προσπάθησε να φτιάξει memes, έκανε challenge στο TikTok, έκανε συμφωνία με τους ραδιοφωνικούς σταθμούς να παίζουν το κομμάτι, είπε στους φανς να το αφήσουν να παίζει καθώς κοιμούνται, και πάει λέγοντας.
cody on Twitter
I’ve.. never seen anyone so desperate in my life
Ταυτόχρονα, κατά σατανική σύμπτωση την εβδομάδα που βγήκε το Yummy, αποκάλυψε ότι πάσχει από Βορρελίωση (Νόσος του Lyme) και μίλησε δακρύβρεχτα για την ασθένειά του, ενώ αργότερα υπονόησε ότι η σύζυγός του είναι έγκυος. Έκανε δηλαδή τα πάντα για να συζητηθεί.
Το πιο αστείο, σήμερα που έγινε γνωστό πως δεν θα πάει στο #1, είναι να βλέπεις μαζεμένες σ’ ένα βιντεάκι όλες τις στιγμές που ο τραγουδιστής προσπαθούσε να πείσει τους φανς να το στριμάρουν και να το αγοράσουν, ενώ τον βλέπουμε εκτός των άλλων να εκβιάζει τους φανς λέγοντας «Δεν θα ξανακάνω περιοδεία αν δεν πάει Νο1 αυτό το τραγούδι».
Δείτε εδώ:
payola lost pic.twitter.com/8FMWLHJ3NQ
— rare out now (@tayvoodoox) January 12, 2020
Το προηγούμενο lead single του είχε πάει κατευθείαν στο Νο1 (όπου κατόρθωσαν να ανέβουν κι άλλα δύο τραγούδια απ’ το ίδιο άλμπουμ), και καθώς από τότε η δημοφιλία του δεν φαίνεται να είχε μειωθεί γενικά – αντίθετα, μεσολάβησε και το Despacito και το ντουέτο με τον Ed Sheeran κι άλλα σουξέ- φαινόταν πως το ντεμπούτο στο #1 το είχε στο τσεπάκι του. [Στην δε Μεγάλη Βρετανία, παρά την υπερδιαφήμηση, το Yummy πήγε ακόμα χειρότερα απ’ ό,τι στις ΗΠΑ: μόλις μέχρι το Νο 5.]
Πόσο μάλλον με την υποστήριξη της δημοφιλέστερης τραγουδίστριας της εποχής, της Billie Eilish, που κάλεσε τους φανς της να πάνε το τραγούδι στο Νο1:
Ακόμα και οι BTS επιστρατεύτηκαν, το πιο δημοφιλές συγκρότημα του πλανήτη, οι οποίοι το διαφήμισαν όσο πιο πολύ μπορούσαν με αποτέλεσμα εκατομμύρια views και σχεδόν ένα εκατομμύρια likes:
방탄소년단 on Twitter
https://t.co/UV3ukkMNqh 👍❤ #yummy #JK
Το πρόβλημα
Το πρόβλημα μάλλον είναι πως το τραγούδι (πάνω) είναι μάλλον αδιάφορο και «βασικό»: Ένα άγευστο R&B κομμάτι της μόδας, που θυμίζει απομίμηση προπέρσινου πεταμένου τραγουδιού Έλληνα ράπερ.
Έτσι αναμένεται να είναι και ο δίσκος του, καθώς ο ίδιος διευκρίνισε πως δεν θα είναι ποπ, αλλά «r&bieber». (Δεν αποκλείεται όμως να αλλάξουν τα σχέδιά του, μετά την χλιαρή υποδοχή του Yummy.)
Yummy GIF by Justin Bieber – Find & Share on GIPHY
Discover & share this Justin Bieber GIF with everyone you know. GIPHY is how you search, share, discover, and create GIFs.
Εννοείται πως δεν αποκλείεται να πάει το Yummy στο μέλλον Νο 1 στις ΗΠΑ . Αν όμως συμβεί αυτό θα είναι αποκλειστικά και μόνο χάρη στους BTS (υπάρχει η φήμη πως θα το βγάλουν ως ντουέτο-συνεργασία σύντομα).
Επίσης, εννοείται ότι ένα αδιάφορο τραγούδι δεν είναι το τέλος του κόσμου – ούτε της καριέρας του.
Η απόγνωση και η προσπάθεια να κάνει σουξέ με το στανιό είναι αυτό που προκαλεί εντύπωση, κι όχι τόσο μια επιτυχία που ήταν απλώς μικρότερη της αναμενόμενης.
*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: