σε ,

Οι Θεσσαλονικείς έχουν να πουν κάτι για τον κρατικοποιημένο ΟΑΣΘ (και δεν είναι καθόλου καλό!)

Στην έρευνα της Interview αποτυπώνεται μια άνευ προηγουμένου δυσαρέσκεια για τα λεωφορεία της πόλης

ΟΑΣΘ Θεσσαλονίκη
Φωτο: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

Έχω γράψει κι άλλη φορά τον τελευταίο χρόνο για την κατάντια του ΟΑΣΘ. Τα δρομολόγια έχουν μειωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό, ενώ η εξυπηρέτηση έχει χειροτερεύσει δραματικά. Το σύστημα της τηλεματικής έχει καταρρεύσει (στα λεωφορεία δεν ακούω πια το «επόμενη στάση τάδε») και πάμπολλες ηλεκτρονικές πινακίδες που σε ενημέρωναν για το πότε έρχονται τα λεωφορεία έχουν χαλάσει και εδώ και πολλούς μήνες δεν έχουν επιδιορθωθεί.

Επιπλέον πανσπάνια γίνονται πια έλεγχοι εισιτηρίων, πράγμα που σημαίνει πως ο Οργανισμός χάνει τρελά έσοδα, τα οποία, τώρα που είναι κρατικός, μαντεύετε ποιος θα αναγκαστεί να πληρώσει στο τέλος…

Γιατί να κόβω εισιτηρίο στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ αφού δεν γίνεται έλεγχος;

Απ’ ό,τι φαίνεται δεν είμαι ο μόνος που ταλαιπωρείται. Σύμφωνα με την νέα έρευνα της Interview που διενεργήθηκε για λογαριασμό του thestival, o ΟΑΣΘ είναι το Νούμερο Ένα πρόβλημα ολόκληρης της Θεσσαλονίκης.

Οι ερωτηθέντες αναδεικνύουν ως μεγαλύτερο πρόβλημα τις δυσλειτουργίες στις αστικές συγκοινωνίες, σε ποσοστό 53%:

(Σε ερώτηση για το αν η οικονομική κρίση έκανε τους πολίτες να χρησιμοποιούν περισσότερο τα ΜΜΜ, πέντε στους δέκα δηλώνουν ότι τα χρησιμοποιούν με την ίδια συχνότητα, ενώ ποσοστό 34% ανέφερε ότι τα χρησιμοποιεί περισσότερο.)

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα κλήθηκαν επίσης να εκφράσουν την άποψή τους για τον νέο κρατικό Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών, με συντριπτικό ποσοστό της τάξης του 76% να δηλώνει ότι διαφωνεί ή μάλλον διαφωνεί με τη μεταρρύθμιση.

Μάλιστα, ποσοστό 77% δηλώνει ότι ο ΟΑΣΘ λειτουργεί σήμερα χειρότερα από ότι λειτουργούσε πριν, με μόλις ένα 4% να υποστηρίζει ότι λειτουργεί καλύτερα.

Η συχνότητα των δρομολογίων των λεωφορείων φαίνεται ότι είναι ένα από τα βασικότερα ζητήματα που καλείται να λύσει η νέα διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών.

Ποσοστό 87% των ερωτηθέντων δηλώνει λίγο ή καθόλου ικανοποιημένο από τη συχνότητα των δρομολογίων, ενώ ένα 8% πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο.

Είμαι σίγουρος πως υπάρχουν διάφοροι λόγοι (ή δικαιολογίες) που ο ΟΑΣΘ χειροτέρεψε ακόμη περισσότερο από τότε που κρατικοποιήθηκε.

Οι βασικοί υπεύθυνοι για τις συγκοινωνίες της πόλης: Στέλιος Παππάς, Πρόεδρος ΟΑΣΘ και Χρήστος Σπίρτζης, υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (Φωτο: Eurokinissi)

Ας λειτουργήσει όμως αυτή η έρευνα ένα καμπανάκι στους υπεύθυνους: κάντε καλύτερη δουλειά.

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ?

14 points
Upvote Downvote

Total votes: 24

Upvotes: 19

Upvotes percentage: 79.166667%

Downvotes: 5

Downvotes percentage: 20.833333%

Αφήστε μια απάντηση