σε ,

Όταν ένα αμάξι (δεν!) μπλοκάρει λεωφορείο – Παρακώλυση κυκλοφορίας δίπλα στην τροχαία Αθηνών

«Εγώ αυτό που είδα ήταν μια ξεκάθαρη παρακώλυση κυκλοφορίας από τον οδηγό του λεωφορείου και δυστυχώς δεν είναι η πρώτη φορά»

Βλέπουμε την απόσταση του συμβάντος από την Τροχαία Αθηνών

Έχουμε γίνει πολλές φορές μάρτυρες του να έχει παρκάρει παράνομα κάποιος ανόητος και να κλείνει το δρόμο στο λεωφορείο.

Οι οδηγοί αυτοκινήτων που το κάνουν αυτό φταίνε έτσι κι αλλιώς. Μήπως όμως κάποιες φορές ο oδηγός λεωφορείου ή τρόλει χωράει να περάσει από κάπου χωρίς κίνδυνο πρόκλησης βλάβης, και αντί να κάνει λίγο μπρος πίσω και να ειδοποιήσει αν θέλει την τροχαία, κάθεται ακίνητος και κορνάρει;

Ο andreasandthecamera μου έστειλε μια τέτοια περίπτωση στην οποία όπως λέει ο οδηγός δεν έκανε πίσω ώστε να μπει σωστά αλλά κόρναρε καθυστερώντας όχι μόνο τους επιβάτες, αλλά και τα υπόλοιπα οχήματα (ανάμεσα στα οποία μπορεί να βρίσκονται και ασθενοφόρα εφόσον μιλάμε για ουρές που συχνά ξεπερνούν τα 200 μέτρα), και φυσικά δημιουργώντας περιττή ηχορύπανση.

Κι όλα αυτά, δίπλα στην τροχαία Αθηνών.

Βλέπουμε το πλάτος που επέτρεπε στον οδηγό του λεωφορείου να στρίψει

Άρη σου στέλνω κάτι που είδα το μεσημέρι [12/2] και θεωρώ ότι πρέπει να το δει ο κόσμος.

Μπορεί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κακώς να βρισκόταν εκεί (κάτι που φυσικά ισχύει με το παραπάνω και για το ηλεκτρικό πατίνι, το οποίο δεν προβλέπεται να φέρει και αριθμό κυκλοφορίας, ούτε και υπάρχουν επιπτώσεις για τους ιδιοκτήτες αν παρκάρουν σε σημεία που ενοχλούν) όμως το λεωφορείο χώραγε να περάσει και ο οδηγός το είχε καταλάβει πολύ καλά.

Δεν είναι 2014 ούτε είμαστε στη Γάζα ώστε όταν κάποιος κάνει μια παράβαση ή (ακόμα χειρότερα) κάτι που απλά δεν μας αρέσει, να τον λιθοβολούμε. Υπάρχει η τροχαία για να επιβάλει την όποια τάξη προβλέπει (καλώς ή κακώς) ο “νομοθέτης”, η οποία απείχε λιγότερο από 100 μέτρα από το συμβάν.

Βλέπουμε ότι ο οδηγός μπορούσε να κάνει όπισθεν

Είναι απαράδεκτο ένας οδηγός λεωφορείου ή τρόλεϊ, ενώ χωράει να στρίψει ή να περάσει από κάπου, να καταχράζεται την ιδιότητά του και να επιδιώκει να στρέψει τους επιβάτες, τους περιοίκους και τους οδηγούς (που αργοπορεί και επιβαρύνει με ηχορύπανση ο ίδιος από επιλογή του), εναντίον του εκάστοτε οδηγού που πάρκαρε παράνομα, ή και όχι παράνομα (π.χ. διπλή σειρά με alarm ενώ ο οδηγός βρίσκεται μέσα στο όχημα) φερόμενος ως αυτόματος πωλητής που περιμένει το κέρμα του, ενώ φυσικά αδιαφορεί για την αναστάτωση και την καθυστέρηση που προκαλεί ο ίδιος από επιλογή του σε όλο αυτό τον κόσμο, με τις ουρές των αυτοκινήτων συχνά να ξεπερνούν τα 200 μέτρα.

Βλέπουμε ένα μέρος της ουράς αυτοκινήτων και λεωφορείων που δημιουργήσε ο οδηγός του λεωφορείου

Εγώ αυτό που είδα ήταν μια ξεκάθαρη παρακώλυση κυκλοφορίας από τον οδηγό του λεωφορείου και δυστυχώς δεν είναι η πρώτη φορά, γι’ αυτό και θέλησα να δημοσιοποιήσω το συμβάν. Έχω δει πάνω από 10 τέτοιες περιπτώσεις τα τελευταία 3 χρόνια.

Βλέπουμε την απόσταση του συμβάντος από την Τροχαία Αθηνών

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ?

0 points
Upvote Downvote

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Παρακαλούμε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε