σε , ,

Τι φρούτο είναι αυτό το «Καλή Παναγιά»;

Πώς και από πού έγινε της μόδας η ευχή που ελάχιστοι θυμούνται να υπήρχε πριν από μερικά χρόνια

«Καλή Παναγιά σε όλους»

Από την καλτ περσόνα Αναστασία Γιουσέφ μέχρι βουλευτές

Chris Dermentzopoulos on X (formerly Twitter): “#καλη_παναγια pic.twitter.com/0guamh0D9f / X”

καλη_παναγια pic.twitter.com/0guamh0D9f

πολλοί σήμερα -και τους τελευταίους Δεκαπενταύγουστους- εύχονται «Καλή Παναγιά» (με τόνο στο «γιά»):

Θωμας Τσουπρας on X (formerly Twitter): “Κ Α Λ Η Μ Ε Ρ Α !!! ΚΑΛΗ ΠΑΝΑΓΙΑ ⛪✨🙏 Blessing Day today 💫 pic.twitter.com/FySoYWTwGA / X”

Κ Α Λ Η Μ Ε Ρ Α !!! ΚΑΛΗ ΠΑΝΑΓΙΑ ⛪✨🙏 Blessing Day today 💫 pic.twitter.com/FySoYWTwGA

JavaScript is not available.

No Description

Panagiotis Doxa on X (formerly Twitter): “Καλή Παναγιά pic.twitter.com/CC01YHoOAw / X”

Καλή Παναγιά pic.twitter.com/CC01YHoOAw

Buzz Daz Jazz! on X (formerly Twitter): “Καλή Παναγιά είπαμε; Δεν είπαμε; Καλή Παναγιά! / X”

Καλή Παναγιά είπαμε; Δεν είπαμε; Καλή Παναγιά!

JavaScript is not available.

No Description

Είναι τόσο της μόδας που υπάρχουν και οι απαραίτητες αντιρρήσεις ή/και παρωδίες.

Βαγγεληηηηηηηη!! on X (formerly Twitter): “Έχουν πάει όλοι Τήνο φέτος. Είναι σίγουρος ότι γυρνώντας θα φέρουν πίσω Καλή Παναγιά / X”

Έχουν πάει όλοι Τήνο φέτος. Είναι σίγουρος ότι γυρνώντας θα φέρουν πίσω Καλή Παναγιά

Mysterywoman on X (formerly Twitter): “- Καλή Παναγιά.- Συγγνώμη δεν ήξερα. / X”

Καλή Παναγιά.- Συγγνώμη δεν ήξερα.

JavaScript is not available.

No Description

Screenshot 11 1

Log in or sign up to view

See posts, photos and more on Facebook.

Φαρμακοτsίφτισσα on X (formerly Twitter): “Ο Χαρδαλιάς μας είπε καλή Παναγιά ενώ ξεκάθαρα ήθελε να μας πει την Παναγία μας!! / X”

Ο Χαρδαλιάς μας είπε καλή Παναγιά ενώ ξεκάθαρα ήθελε να μας πει την Παναγία μας!!

LouellaDeVil on X (formerly Twitter): “Αν τον Δεκαπενταύγουστο εύχεστε “Καλή Παναγιά” αντί για “Καλο Δεκαπενταύγουστο” τότε και τα Χριστούγεννα γιατί δεν λέτε “Καλο Χριστο” αλλά λέτε “Καλά Χριστούγεννα”; / X”

Αν τον Δεκαπενταύγουστο εύχεστε “Καλή Παναγιά” αντί για “Καλο Δεκαπενταύγουστο” τότε και τα Χριστούγεννα γιατί δεν λέτε “Καλο Χριστο” αλλά λέτε “Καλά Χριστούγεννα”;

choricos on X (formerly Twitter): “Η ευχη “Καλη Παναγια” ειναι και εννοιολογικα και θρησκευτικα ανοητη.Δεν υπαρχει κακη Παναγιά.Το ατιστοιχο του “Καλα Χριστούγεννα” ή “Καλό Πασχα” ειναι “Καλο Δεκαπενταυγουστο”.Σταματηστε να βανδαλιζετε την γλωσσα και την θρησκεία. / X”

Η ευχη “Καλη Παναγια” ειναι και εννοιολογικα και θρησκευτικα ανοητη.Δεν υπαρχει κακη Παναγιά.Το ατιστοιχο του “Καλα Χριστούγεννα” ή “Καλό Πασχα” ειναι “Καλο Δεκαπενταυγουστο”.Σταματηστε να βανδαλιζετε την γλωσσα και την θρησκεία.

Ti Na Ta Kamo💥 on X (formerly Twitter): “#καλη_Παναγια χρησιμοποιούμε εκφράσεις που δεν σημαίνουν τίποτε στα ελληνικά μόνο και μόνο επειδή έγιναν δημοφιλείς.Άλλη γελοία έκφραση, “καλή απόλαυση” λένε διάφοροι σεφ λες και η απόλαυση μπορεί ποτέ να είναι κακή / X”

καλη_Παναγια χρησιμοποιούμε εκφράσεις που δεν σημαίνουν τίποτε στα ελληνικά μόνο και μόνο επειδή έγιναν δημοφιλείς.Άλλη γελοία έκφραση, “καλή απόλαυση” λένε διάφοροι σεφ λες και η απόλαυση μπορεί ποτέ να είναι κακή

Είναι νέο φρούτο, κυρίως των σόσιαλ;

Screenshot 12 1

Nikos Papastamatakis on X (formerly Twitter): “Εν τω μεταξύ το καλή παναγια μόνο εδώ μέσα το έχω δει.Είστε βλαμμενοι; / X”

Εν τω μεταξύ το καλή παναγια μόνο εδώ μέσα το έχω δει.Είστε βλαμμενοι;

Kay on X (formerly Twitter): “Το καλή πανάγια για κάποιο λόγο εγώ το άκουσα πρώτη φορά πριν από 2 χρόνια. / X”

Το καλή πανάγια για κάποιο λόγο εγώ το άκουσα πρώτη φορά πριν από 2 χρόνια.

Ποιος το έκανε mainstream άραγε;

LeonTd 🇬🇷 on X (formerly Twitter): “Αυτό το “Καλή Παναγιά” που λέτε νομίζω το έχει βγάλει ο Καμμένος. / X”

Αυτό το “Καλή Παναγιά” που λέτε νομίζω το έχει βγάλει ο Καμμένος.

Screenshot 14

Πάντως σε κάποιες περιοχές το έλεγαν και πριν από 10 χρόνια

Screenshot 13

Τα σόσιαλ μας έμαθαν πράγματα 😉

Εκτός αν σημαίνει κάτι άλλο…

Κουροσάβα Επτά on X (formerly Twitter): “Και αν το “καλή Παναγιά” είναι συνθηματικό σαν “την Παπαρήγα την καλή” και απλά είμαστε όλοι στην απέξω; / X”

Και αν το “καλή Παναγιά” είναι συνθηματικό σαν “την Παπαρήγα την καλή” και απλά είμαστε όλοι στην απέξω;

Καλό Δεκαπενταύγουστο σε όλες και όλους! 🙂

*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Τι ακριβώς γιορτάζουμε το Δεκαπενταύγουστο;

Ακολουθήστε τα Μικροπράγματα στο Google News, για άρθρα και κουίζ που θα σας φτιάχνουν τη μερα.
1 Comment
παλαιότερα
νεότερα δημοφιλέστερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Fobos_Duo
Fobos_Duo
5 χρόνια πριν

Η ευχή των αγράμματων.