«Καλή Παναγιά σε όλους»
Από την καλτ περσόνα Αναστασία Γιουσέφ μέχρι βουλευτές
Chris Dermentzopoulos on X (formerly Twitter): “#καλη_παναγια pic.twitter.com/0guamh0D9f / X”
καλη_παναγια pic.twitter.com/0guamh0D9f
πολλοί σήμερα -και τους τελευταίους Δεκαπενταύγουστους- εύχονται «Καλή Παναγιά» (με τόνο στο «γιά»):
Θωμας Τσουπρας on X (formerly Twitter): “Κ Α Λ Η Μ Ε Ρ Α !!! ΚΑΛΗ ΠΑΝΑΓΙΑ ⛪✨🙏 Blessing Day today 💫 pic.twitter.com/FySoYWTwGA / X”
Κ Α Λ Η Μ Ε Ρ Α !!! ΚΑΛΗ ΠΑΝΑΓΙΑ ⛪✨🙏 Blessing Day today 💫 pic.twitter.com/FySoYWTwGA
JavaScript is not available.
No Description
Panagiotis Doxa on X (formerly Twitter): “Καλή Παναγιά pic.twitter.com/CC01YHoOAw / X”
Καλή Παναγιά pic.twitter.com/CC01YHoOAw
Buzz Daz Jazz! on X (formerly Twitter): “Καλή Παναγιά είπαμε; Δεν είπαμε; Καλή Παναγιά! / X”
Καλή Παναγιά είπαμε; Δεν είπαμε; Καλή Παναγιά!
JavaScript is not available.
No Description
Είναι τόσο της μόδας που υπάρχουν και οι απαραίτητες αντιρρήσεις ή/και παρωδίες.
Βαγγεληηηηηηηη!! on X (formerly Twitter): “Έχουν πάει όλοι Τήνο φέτος. Είναι σίγουρος ότι γυρνώντας θα φέρουν πίσω Καλή Παναγιά / X”
Έχουν πάει όλοι Τήνο φέτος. Είναι σίγουρος ότι γυρνώντας θα φέρουν πίσω Καλή Παναγιά
Mysterywoman on X (formerly Twitter): “- Καλή Παναγιά.- Συγγνώμη δεν ήξερα. / X”
Καλή Παναγιά.- Συγγνώμη δεν ήξερα.
JavaScript is not available.
No Description
Log in or sign up to view
See posts, photos and more on Facebook.
Φαρμακοτsίφτισσα on X (formerly Twitter): “Ο Χαρδαλιάς μας είπε καλή Παναγιά ενώ ξεκάθαρα ήθελε να μας πει την Παναγία μας!! / X”
Ο Χαρδαλιάς μας είπε καλή Παναγιά ενώ ξεκάθαρα ήθελε να μας πει την Παναγία μας!!
LouellaDeVil on X (formerly Twitter): “Αν τον Δεκαπενταύγουστο εύχεστε “Καλή Παναγιά” αντί για “Καλο Δεκαπενταύγουστο” τότε και τα Χριστούγεννα γιατί δεν λέτε “Καλο Χριστο” αλλά λέτε “Καλά Χριστούγεννα”; / X”
Αν τον Δεκαπενταύγουστο εύχεστε “Καλή Παναγιά” αντί για “Καλο Δεκαπενταύγουστο” τότε και τα Χριστούγεννα γιατί δεν λέτε “Καλο Χριστο” αλλά λέτε “Καλά Χριστούγεννα”;
choricos on X (formerly Twitter): “Η ευχη “Καλη Παναγια” ειναι και εννοιολογικα και θρησκευτικα ανοητη.Δεν υπαρχει κακη Παναγιά.Το ατιστοιχο του “Καλα Χριστούγεννα” ή “Καλό Πασχα” ειναι “Καλο Δεκαπενταυγουστο”.Σταματηστε να βανδαλιζετε την γλωσσα και την θρησκεία. / X”
Η ευχη “Καλη Παναγια” ειναι και εννοιολογικα και θρησκευτικα ανοητη.Δεν υπαρχει κακη Παναγιά.Το ατιστοιχο του “Καλα Χριστούγεννα” ή “Καλό Πασχα” ειναι “Καλο Δεκαπενταυγουστο”.Σταματηστε να βανδαλιζετε την γλωσσα και την θρησκεία.
Ti Na Ta Kamo💥 on X (formerly Twitter): “#καλη_Παναγια χρησιμοποιούμε εκφράσεις που δεν σημαίνουν τίποτε στα ελληνικά μόνο και μόνο επειδή έγιναν δημοφιλείς.Άλλη γελοία έκφραση, “καλή απόλαυση” λένε διάφοροι σεφ λες και η απόλαυση μπορεί ποτέ να είναι κακή / X”
καλη_Παναγια χρησιμοποιούμε εκφράσεις που δεν σημαίνουν τίποτε στα ελληνικά μόνο και μόνο επειδή έγιναν δημοφιλείς.Άλλη γελοία έκφραση, “καλή απόλαυση” λένε διάφοροι σεφ λες και η απόλαυση μπορεί ποτέ να είναι κακή
Είναι νέο φρούτο, κυρίως των σόσιαλ;
παιδιά 2 φωτό σας βάζω, μια στο φουρνο σήμερα που μου έστειλε φωτό να με τρολάρει η γυναίκα μου με μήνυμα και μια στην εταιρεία μου χθες στο σύστημα εσωτ επικοινωνίας pic.twitter.com/XwqgiqfRsA
— ΤΑΖ (@Rantanp49061536) August 14, 2020
Nikos Papastamatakis on X (formerly Twitter): “Εν τω μεταξύ το καλή παναγια μόνο εδώ μέσα το έχω δει.Είστε βλαμμενοι; / X”
Εν τω μεταξύ το καλή παναγια μόνο εδώ μέσα το έχω δει.Είστε βλαμμενοι;
Kay on X (formerly Twitter): “Το καλή πανάγια για κάποιο λόγο εγώ το άκουσα πρώτη φορά πριν από 2 χρόνια. / X”
Το καλή πανάγια για κάποιο λόγο εγώ το άκουσα πρώτη φορά πριν από 2 χρόνια.
Κι έχεις απόλυτο δίκιο. Είναι μόδα αυτή η έκφραση μάλλον νομίζουν ότι ακούγονται – και καλά – ψαγμένοι με τις παραδόσεις όσοι τη χρησιμοποιούν.
— airstripone (@airstripone2) August 14, 2020
Ποιος το έκανε mainstream άραγε;
LeonTd 🇬🇷 on X (formerly Twitter): “Αυτό το “Καλή Παναγιά” που λέτε νομίζω το έχει βγάλει ο Καμμένος. / X”
Αυτό το “Καλή Παναγιά” που λέτε νομίζω το έχει βγάλει ο Καμμένος.
Εχω την εντύπωση ότι εκείνος ο γελοίος ο Αυτιάς το …κόλλησε!!
— netasketa (@netasketa) August 14, 2020
Νομίζω το πρωτοείπε ο Σαμαράς ως ΠΘ.
— George Zafolias (@GZafolias) August 14, 2020
Εγώ να πω την αλήθεια το Καλή Παναγία το άκουσα πρώτη φορά από τον Σαμαρά ως ευχή. Μου ακούγεται άσχημη κιόλας. Το Καλό Δεκαπενταύγουστο είναι καλό και όλοι καταλαβαίνουμε τι εννοούμε.
— Θεοφάνης Βέργος (@th_vergos) August 14, 2020
Πάντως σε κάποιες περιοχές το έλεγαν και πριν από 10 χρόνια
Ανέκαθεν λεγόταν η ευχή, ειδικά στους ορεινούς οικισμούς που έχουν πολιούχο την Κοίμηση της Θεοτόκου. Ονομάζεται και μικρό Πάσχα, και γιορτάζεται τριήμερο!!!
— Prison break (@Prisonbreak74) August 14, 2020
Το έλεγαν μόνο στα νησιά
— Chr. G.Amerikanou (@C_Amerikanou) August 14, 2020
Εγώ δεν το είχα ακούσει παλιά και προέρχομαι από θρησκευομενο περιβάλλον. Κατάλαβα ότι λέγεται σε ορισμένες περιοχές της Ελλάδας και ίσως τώρα με τα social που συνομιλούν άγνωστοι από διαφορετικές περιοχές να ακούστηκε και σε μας που δεν το έχουμε σαν ευχή.
— Quinoa Soup (@quinoasoup) August 15, 2020
Στα νησιά ειδικά στις Κυκλάδες είναι πολύ συνηθισμένη έκφραση κυρίως από τους μεγαλύτερους σε ηλικία γιατί η γιορτή της Παναγίας είναι ένα πολύ μεγάλο γεγονός ξεκινάει από τη παραμονή με πανηγύρια και τελειώνει ανήμερα πάλι με γιορτές τραπέζια σε εκκλησίες χορούς.
— annakoza (@annakoza10) August 15, 2020
Τα σόσιαλ μας έμαθαν πράγματα 😉
Αυτή η προσφώνηση υπάρχει από παλιά στα χωριά και σε μικρές πόλεις της επαρχίας…τώρα που απέκτησαν και οι γιαγιες Τουίτερ, ήρθε κι εδώ 😂😂
— Adal_Harry (@AdalHarry) August 15, 2020
Εκτός αν σημαίνει κάτι άλλο…
Κουροσάβα Επτά on X (formerly Twitter): “Και αν το “καλή Παναγιά” είναι συνθηματικό σαν “την Παπαρήγα την καλή” και απλά είμαστε όλοι στην απέξω; / X”
Και αν το “καλή Παναγιά” είναι συνθηματικό σαν “την Παπαρήγα την καλή” και απλά είμαστε όλοι στην απέξω;
Καλό Δεκαπενταύγουστο σε όλες και όλους! 🙂
*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:




Η ευχή των αγράμματων.