σε , ,

«Κουράγιο Φίλε»: Το παρασκήνιο της συνεργασίας του Φοίβου με τον Τόλη Βοσκόπουλο

Το ντουέτο με τον Γιώργο Λεμπέση, η κινηματογραφική εμφάνιση του Βοσκόπουλου στο στούντιο και μια ξαφνική πτώση!

1304327

To 2003, η αθηναϊκή νύχτα ζούσε το δικό της «όνειρο θερινής νυκτός». Οι πίστες του λαϊκού τραγουδιού ήταν ακόμα ρεζερβέ πέντε και έξι μέρες την εβδομάδα, η Δέσποινα Βανδή και η Άννα Βίσση όριζαν τον μύθο μιας «κόντρας» με μπόλικη ίντριγκα και ρεπορτάζ μεσημεριανών και άλλων εκπομπών, ενώ υπήρχαν και νέοι ερμηνευτές που μπορούσαν να χαρίσουν νέα ζωή στην λαϊκοπόπ, όπως ο Γιώργος Λεμπέσης. Εκείνη την εποχή, ο Γιώργος Λεμπέσης είχε ήδη στο ενεργητικό του μεγάλες επιτυχίες, όπως το «Κατάλληλες Προϋποθέσεις» με τη Δέσποινα Βανδή και οι «Προδιαγραφές» και βρισκόταν στο στούντιο με τον Φοίβο, αναζητώντας το νέο του hit. Σύντομα προέκυψε ένα λαϊκό τραγούδι, ένα ντουέτο που έμοιαζε με συνομιλία ανάμεσα σε έναν ώριμο και έναν νεότερο άντρα με αφορμή έναν χωρισμό. Το «Φίλε» απαιτούσε μια ώριμη, λαϊκή φωνή.

Ο Γιώργος Λεμπέσης δεν έχασε χρόνο και κάλεσε τον Τόλη Βοσκόπουλο. Με ευγένεια και δισταγμό και την προσφώνηση «πατερούλη» (!) του ζήτησε να ακούσει το demo κι εκείνος απαντώντας «γιόκα μου», δέχτηκε χωρίς δεύτερη κουβέντα να πει το κομμάτι. Η εμφάνιση του Βοσκόπουλου στο στούντιο του Φοίβου, θύμισε rapper και rock star ταυτόχρονα.

«Έπεσε κάτω ο ηχολήπτης!»

House of Fame: Η κριτική στο ντουέτο Στέφανου, τα υπονοούμενα της Φουρέιρα και η ιστορία του Φοίβου

Περισσότερα celebrity news, συνεντεύξεις, tv αποσπάσματα, θέματα επικαιρότητας, στιλ και ομορφιάς στο https://www.yourtipster.gr/

Αν μας άφησε κάτι σημαντικό και αξιομνημόνευτο για την μουσική το ριάλιτι House of Fame, αυτό ήταν οι διηγήσεις του Φοίβου για όσα έχει ζήσει ως παραγωγός και συνθέτης σε εμβληματικούς, εμπορικούς δίσκους με λαϊκούς και ποπ τραγουδιστές. Ανάμεσα τους ήταν και ο Τόλης Βοσκόπουλος. Σε ένα από τα επεισόδια του ριάλιτι, είχε διηγηθεί την γνωριμία τους:

«Είχαμε κλείσει στούντιο, απόγευμα πρέπει να ήτανε. Έχω βγει έξω και κάθομαι και περιμένω. Φαινόταν πως σε τέσσερα τετράγωνα δρόμου είχε την απόλυτη ερημιά, δεν κυκλοφορούσε κανείς. Και ξαφνικά βλέπω από το βάθος, σκόνες και ένα αυτοκίνητο να έρχεται με τα χίλια, γκαζωμένο! Δεν μπορούσα να φανταστώ ποιος είναι. Και φρενάρει το αυτοκίνητο, «κοκκαλώνει» μπροστά μου! Δεν καταλάβαινα ακόμα τι είχε συμβεί. Ανοίγουν τέσσερις πόρτες, από τις τρεις βγαίνουν κάτι τεράστια «πράγματα», κάτι «ντούκια» και από την τέταρτη, την πίσω πόρτα, βγαίνει ο άρχοντας! Με το που βγαίνει, σαν να μην είχε μιλήσει ποτέ με τα παιδιά που ήταν στο αυτοκίνητο, πιάνει τα παιδιά που ήταν μέσα (τους θεόρατους τύπους) και τους κάνει (δείχνει κίνηση χεριού που τσιμπάει μάγουλο) «Αγοράκι μου, τι κάνεις; Αγοράκι μου, είσαι καλά;». Στο στούντιο, δεν θυμάμαι να έχω βιώσει εμπειρία σαν αυτή. Το πιο τρομερό ήταν όταν είχαμε στήσει τα μικρόφωνα και μάλιστα θυμάμαι πως είχαμε κρατήσει τις ρυθμίσεις στην κονσόλα από άλλο, πολύ γνωστό τραγουδιστή και μπαίνει να μπει το σημείο του στο ντουέτο και με το που λέει το «Κουράγιο…» ένας ηχολήπτης που είχαμε τότε, ένα τροφαντό παιδί, πήγε να πέσει κάτω! Τέτοια ήταν η ένταση και το βάθος της φωνής του».

*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Mια άλλη Eλλάδα! Φωτογραφίες απ’ το γάμο Τόλη-Άντζελας το 1996

Ακολουθήστε τα Μικροπράγματα στο Google News, για άρθρα και κουίζ που θα σας φτιάχνουν τη μερα.

Τα Μικροπράγματα στο inbox σου!