Μενού

Γιατί να κόβω εισιτηρίο στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ αφού δεν γίνεται έλεγχος;

(Και τι θα γίνει όταν δεν θα υπάρχουν πια έσοδα;)

Konstantinos Tsakalidis / SOOC

Δημοσιεύουμε την επιστολή αναγνώστη του σάιτ μας:

Με αφορμή αυτό το άρθρο και τα παλαιότερα δημοσιεύματά σας σχετικά με το πολύπαθο θέμα της μαζικής μετακίνησης στη Θεσσαλονική θα ήθελα να εκθέσω κάποιες παρατηρήσεις – σκέψεις για τον ΟΑΣΘ.

1. Με αφορμή τη δήλωση του κ. Παππά “Σε ό,τι αφορά τον στόλο του ΟΑΣΘ διευκρίνισε ότι παρελήφθησαν 622 λεωφορεία, από τα οποία μόνο τα 243 ήταν σε δυνατότητα να κυκλοφορούν και σήμερα κυκλοφορούν 416, ενώ για την οικονομική διαχείριση του Οργανισμού ανέφερε: «Το έχουμε ήδη γυρίσει το παιχνίδι, μέσα σε ένα 8μηνο εμείς έχουμε εξοικονομήσει για το δημόσιο ποσοστό της τάξης του 30-40% των δαπανών σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο” .

Δεν ξέρω για ποια εξοικονόμηση μιλάει αλλά το τελευταίο διάστημα, μετά την αλλαγή καθεστώτος, δεν έχω δει ποτέ μου να διενεργείται έλεγχος και χρησιμοποιώ το αστικό σχεδόν καθημερινά. Γιατί να πληρώνω το αντίτιμο του εισιτηρίου αφού δεν γίνεται έλεγχος; Και το πρόβλημά μου δεν είναι η μη διενέργεια ελέγχου, αλλά το γεγονός ότι από τους επιβαίνοντες σε μία γραμμή (συγκεκριμένα μιλάω για το 14 που χρησιμοποιώ συχνά), μόλις το 10% ΜΑΞΙΜΟΥΜ ακυρώνει το εισιτήριο.

Αυτό σημαίνει, ότι εμείς, το 5-8% των επιβαινόντων που ακυρώνουμε το εισιτήριό μας, κινούμε τον ΟΑΣΘ. Είναι παντελώς απαρέδεκτο. Πώς θα μπορέσει ο ΟΑΣΘ να παρέχει μειωμένα ή ελεύθερη μετακίνηση σε ευπαθείς ομάδες (πρωτοβουλίες τις οποίες χαιρετίζω), αν οι υπόλοιποι δεν πληρώνουμε το αντίτιμο;

Konstantinos Tsakalidis / SOOC

2. Δεν ξέρω τι κάνει η Τροχαία, αλλά δεν έχω δει τροχονόμο ούτε τις Αποκριές. Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με την νοοτροπία μας ως οδηγοί, τόσο ΕΙΧ όσο και επαγγελματικών. Και τα επαγγελματικά έχουν και μια δικαιολογία ανεκτή.

Ήμουν παρών τις προάλλες σε περιστατικό όπου ο οδηγός του ΟΑΣΘ στο φανάρι Λαμπράκη-Διαγόρα (ρεύμα προς Τούμπα, έχει και φανάρι για έξοδο στην Περιφερειακή) είπε ευγενικά σε οδηγό να σταθμεύσει καλύτερα το όχημά της γιατί αφενός δεν χωρούσε και  τυχόν διερχόμενο όχημα, ιδίως αν περίμενε και άλλο αριστερά να βγει για Περιφερειακή, θα της προκαλούσε ζημία και αυτή απλά τον έβρισε.

Πρέπει με αυτά να ασχολούνται οι οδηγοί; Δηλαδή, το διπλοπαρκάρισμα που υφίσταται η Λαμπράκη και άλλες οδοί δεν θα συγκινήσει ποτέ κάποιον; Αν ήξερα ότι ήταν έτσι η δουλειά στην Τροχαία, να έδινα εξετάσεις για εκεί.

*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Κάτι τρέχει με τον ΟΑΣΘ: Γιατί αργούν τόσο πολύ τα λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη;