σε , ,

Διανομέας πήρε πίσω το φαγητό όταν ανακάλυψε ότι είχαν αφήσει μόνο 6,50 ευρώ φιλοδώρημα

Το viral βίντεο που διχάζει

Screenshot 7 4

Μια διανομέας που διέσχισε μια απόσταση 20 χιλιομέτρων για να παραδώσει φαγητό σε έναν πελάτη, αρνήθηκε να του παραδώσει την παραγγελία όταν ανακάλυψε ότι της είχε αφήσει μόλις 6,50 ευρώ φιλοδώρημα, λέει ο Independent.

Σε viral βίντεο που τραβήχτηκε από την κάμερα στην είσοδο του σπιτιού του ιδιοκτήτη, η εμφανώς ενοχλημένη οδηγός ζητά να του μιλήσει πριν παραδώσει το φαγητό.

Ακούγεται να λέει στον άντρα ότι «μάλλον δεν έχει συνειδητοποιήσει από πόσο μακριά του έφερε το φαγητό». Όπως εξηγεί, το σπίτι του βρίσκεται στο Smithtown του Long Island και το εστιατόριο από το οποίο είχε παραγγείλει βρίσκεται στο Commack, το οποίο βρίσκεται σε απόσταση 40 λεπτών με το αυτοκίνητο. Ο άντρας αντιδρά λέγοντας ότι η διαδρομή διαρκεί 15-20 λεπτά.

Στη συνέχεια, η διανομέας του ζητά να αλλάξει το φιλοδώρημα μέσω της εφαρμογής DoorDash, απ’ την οποία έγινε η παραγγελία, και αυτός της απαντά: «Τι στο καλό ψάχνεις; Σου έδωσα φιλοδώρημα 6,50 ευρώ». Σε αυτό το σημείο η διανομέας του λέει ότι θα επιστρέψει το φαγητό και αρχίζει να περπατά προς το όχημά της.

Δείτε το βίντεο

Doordash Driver Confronts Customer about $8 tip

Thanks for checking out today’s video, Doordash Driver Confronts Customer about $8 tip. This channel provides news and tips for Grubhub and Doordash drivers …

(Σημείωση: Στις ΗΠΑ το σύστημα με τα φιλοδωρήματα είναι διαφορετικό απ’ ό,τι στην Ελλάδα. Δεν νοείται να μην αφήσεις καλό πουρμπουάρ και μπορεί να θεωρηθεί εξαιρετικά προσβλητικό αν αφήσεις φιλοδώρημα πχ. λιγότερο από το 15-20% της αξίας των προϊόντων. Στην περίπτωση της συγκεκριμένης διανομέα πάντως το φιλοδώρημα ήταν ικανοποιητικό.)

Το βίντεο κοινοποιήθηκε στο YouTube στις 30 Δεκεμβρίου και έχει πάνω από 500.000 προβολές. Τα σχόλια είναι ως επί το πλείστον επικριτικά για τη γυναίκα και λένε ότι φέρθηκε με άσχημο τρόπο αφού ότι τα 6,50 ευρώ ήταν υπεραρκετά. Κάποιοι όμως την υπερασπίστηκαν. Ένας χρήστης που ισχυρίζεται ότι εργάστηκε για την εταιρεία παράδοσης φαγητού εξήγησε ότι «μερικές φορές του στέλνουν παραγγελίες για απόσταση 15- 20 χιλιομέτρων για ελάχιστα χρήματα. Τα χιλιόμετρα που δείχνει η εφαρμογή είναι η απόσταση ως τον τόπο παράδοσης χωρίς να υπολογίζει την επιστροφή». Όπως λέει: «Αν δεν πάρω τουλάχιστον 0,50 ευρώ για κάθε χιλιόμετρο που διανύω, απορρίπτω την παραγγελία».

Η διανομέας αποτελεί παρελθόν για την πλατφόρμα

Εκπρόσωπος του DoorDash είπε στην Mirror: «Παίρνουμε την ασφάλεια της κοινότητάς μας εξαιρετικά σοβαρά, οπότε μια τέτοια συμπεριφορά δεν γίνεται ποτέ ανεκτή στην πλατφόρμα μας. Οποιαδήποτε συμπεριφορά παραβιάζει την πολιτική μηδενικής ανοχής αποτελεί λόγο απενεργοποίησης. Η εμπλεκόμενη διανομέας έχει αφαιρεθεί από την πλατφόρμα μας. Έχουμε επικοινωνήσει με τον πελάτη για να προσφέρουμε υποστήριξη και λυπούμαστε ειλικρινά για το γεγονός ότι αυτό το περιστατικό δεν ανταποκρίνεται στα στάνταρ που προσπαθούμε να παρέχουμε καθημερινά».

*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΤΕΣΤ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ: Πόσο νευρικός/ή είσαι;

Ακολουθήστε τα Μικροπράγματα στο Google News, για άρθρα και κουίζ που θα σας φτιάχνουν τη μερα.

Τα Μικροπράγματα στο inbox σου!