-
Question of
Τι σημαίνει το σύμβολο >
-
Δείχνει προς το μέρος που θα στρίψουμε
-
Δείχνει ότι το 5 > 4
-
Δείχνει ότι το 6 > 8
-
-
Question of
Τι μας δείχνουν τα παρακάτω στερεά;
-
Το σχήμα (1) είναι Κύλινδρος και το (2) είναι Ορθογώνιο παραλληλεπίπεδο
-
Το σχήμα (1) είναι Ορθογώνιο παραλληλεπίπεδο και το σχήμα (2) είναι Κύβος
-
-
Question of
Τα παρακάτω τραπουλόχαρτα συμβολίζουν αριθμούς, ποια είναι η σωστή απάντηση:
-
15
-
8
-
35
-
-
Question of
Έχω ένα ευθύγραμμο τμήμα και ένα διαβήτη τι μπορώ να σχεδιάσω;
-
Τη Μεσοκάθετο
-
Τη Διχοτόμο
-
Το Ύψος
-
-
Question of
Έχω δύο ευθύγραμμα τμήματα και ένα διαβήτη και θέλω να συγκρίνω:
-
Αν τα τμήματα είναι ίσα
-
Αν τα τμήματα είναι άνισα
-
Πόσα cm (εκατοστά) είναι τα μήκη των ευθυγράμμων τμημάτων
-
-
Question of
Μία σοκολάτα κόπηκε σε 5 ίσα κομμάτια (τεμάχια) η Γιώτα έφαγε το 1 κομμάτι και ο Νίκος έφαγε τα υπόλοιπα κομμάτια άρα η Γιώτα έφαγε ακριβώς το 1/5 της σοκολάτας.
-
Η Γιώτα έφαγε το 25% της σοκολάτας
-
Η Γιώτα άφησε το 75% της σοκολάτας
-
Ο Νίκος έφαγε το 80% της σοκολάτας
-
-
Question of
Συπληρώστε: στη συνέχεια ακολουθεί ……… χρώματος ……… επίσης ακολουθούν……..χρώματος………
-
τετράγωνο/πρασίνου/ κυκλικοί δίσκοι/κόκκινου
-
τετράγωνο/κόκκινου/κυκλικοί δίσκοι/πράσινου
-
-
Question of
Να βρεθούν οι γωνίες με το ερωτηματικό (?)
-
Η οξεία γωνία είναι 65°
-
Η αμβλεία γωνία είναι 75°
-
Η οξεία γωνία είναι 75° και η αμβλεία είναι 118°
-
-
Question of
Επίσης, σε αυτό το σχήμα:
-
Οι γωνίες με (?) είναι Παραπληρωματικές
-
Οι γωνίες με (?) είναι Συμπληρωματικές
-
Ούτε Παραπληρωματικές ούτε Συμπληρωματικές
-
-
Question of
Υπολογίστε τη σωστή απάντηση:
-
13,657 × 10 = 1,3657
-
13,657 × 10 = 136,57
-
13,657 × 10 = 0,13657
-
-
Question of
Επιλέξτε τη λάθος απάντηση: 1/2…
-
Είναι το 0,5
-
Είναι το 50%
-
Είναι το μισό
-
Τίποτα από τα παραπάνω
-
-
Question of
Επιλέξτε τη λάθος απάντηση: 2/4…
-
Είναι το 0,5
-
Είναι το 50%
-
Είναι το μισό
-
Τίποτα από τα παραπάνω
-
-
Question of
Τι μετράμε με το dm (δεκατόμετρο);
-
Όγκο
-
Εμβαδόν
-
Απόσταση
-
-
Question of
Τι μετράμε με το kg (χιλιόγραμμο);
-
Μάζα
-
Όγκο
-
Γραμμή
-
-
Question of
Τι μετράμε με την ώρα (h);
-
Μήκος
-
Χρόνο
-
Απόσταση
-
-
Question of
Τι στερεό θα δημιουργήσει αυτό το ανάπτυγμα με τις έξι έδρες;
-
Κώνο
-
Κύβο
-
Ορθογώνιο παραλληλόγραμμο
-
-
Question of
Να λυθούν οι εξισώσεις: Χ+4 = 11 και Χ – 3= 4
-
Η λύση είναι κοινή και στις δύο εξισώσεις
-
Κάθε εξίσωση έχει διαφορετική λύση
-
-
Question of
Να λυθούν οι εξισώσεις: 3⦁Χ=60 και Χ/4=5
-
Η λύση είναι κοινή και στις δύο εξισώσεις
-
Κάθε εξίσωση έχει διαφορετική λύση
-
-
Question of
Έχουν το ίδιο Εμβαδόν οι 8 παρακάτω κυκλικοί τομείς;
-
Ναι
-
Όχι
-
Δεν γνωρίζω
-
-
Question of
Έχουν το ίδιο Εμβαδόν τα 6 παρακάτω τρίγωνα;
-
Ναι
-
Όχι
-
Δεν γνωρίζω
-
Ακολουθήστε τα Μικροπράγματα στο Google News, για άρθρα και κουίζ που θα σας φτιάχνουν τη μερα.
Πολύ ωραίο το κείμενο στην αρχή, αν και κάποιες ενδεικτικές πηγές θα ήταν χρήσιμες. Δυστυχώς όμως όσον αφορά το ίδιο το τεστ, έχει κάποιες σοβαρές αδυναμίες που χρήζουν προσοχής. Αναλυτικά: Ερ. 4: Δύσκολη ερώτηση για Β γυμνασίου, καθώς και η απάντηση “ύψος” είναι επίσης σωστή, και η απάντηση “διχοτόμος” είναι σωστή υπό προϋποθέσεις. Το παιδί πρέπει να ιεραρχήσει τα δοθέντα στοιχεία χρησιμοποιώντας μαθηματική λογική ανώτερου επιπέδου (Α λυκείου και πάνω) Ερ. 5: Υπάρχουν 2 σωστές απαντήσεις! Με ένα διαβήτη και δύο ευθύγραμμα τμήματα μπορώ να ελέγξω, τόσο αν τα τμήματα είναι ίσα, όσο και αν τα τμήματα είναι άνισα. Αν… Διαβάστε περισσότερα »
Καταρχάς η κριτική εάν στοχεύει στην βελτίωση είναι επωφελής για όλους. Δεύτερον ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια για το κείμενο (υπήρχαν όλες οι αναφορές αλλά εν προκειμένω δεν είναι εισήγηση σε συνέδριο). Μπορώ ότι θέλετε να σας το αποστείλω. Όταν όμως γίνεται κριτική δεν πρέπει να έχει στόχο την ακύρωση ενός απλοϊκού ΤΕΣΤ όπως κατ’ επανάληψη αναφέρεται. Θα δώσω μια ‘μικρή’ απάντηση ακυρώνοντάς την ερώτηση (4) αντί να κτυπηθεί όλο το ΤΕΣΤ. Γράφετε: «Δύσκολη ερώτηση για Β γυμνασίου, καθώς και η απάντηση «ύψος» είναι επίσης σωστή, και η απάντηση «διχοτόμος» είναι σωστή υπό προϋποθέσεις». Σας πληροφορώ ότι ένα ευθύγραμμο… Διαβάστε περισσότερα »