Όταν η νέα εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου έβαλε στο τουίτερ ένα γκάλοπ, υπήρξαν θυελλώδεις αντιδράσεις.
Tόσο η ιδέα του γκάλοπ για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα, αλλά και ο τρόπος που διατυπώνεται το ερώτημα προκάλεσαν μαζικές αναφορές στο Twitter. Στη συνέχεια κατέβηκε («ολοκληρώθηκε») κι η εκπομπή ευχαρίστησε το κοινό, χαρούμενη που η άποψη εναντίον της αυτοδικίας υπερίσχυσε.
Ένας απ’ τους λόγους που πήρε τέτοια (δικαιολογημένη) έκταση το θέμα, ήταν το ότι πολλοί αντιπαθούν την Τατιάνα Στεφανίδου ή/και τον ΣΚΑΪ. Θυμίζω βέβαια ότι το εκείνο το σχετικά προσεκτικά διατυπωμένο γκάλοπ ανέβηκε μόνο στο τουίτερ (και δεν προβλήθηκε ποτέ στην τηλεόραση, άρα δεν ανήκει στην δικαιοδοσία του ΕΣΡ).
Τι παίζει όμως με το κανάλι του Γιώργου Καρατζαφέρη “αρτ”; Επειδή είναι πολύ μικρότερο, το θέμα θα περάσει στο ντούκου;
Η προκατειλημμένη ερώτηση περί «Ηρωοποιήσεως» και η λίστα με σχεδόν όλα τα «αρνητικά» του νεκρού (πώς ξέχασαν να τον αποκαλέσουν και “πρεζάκι”;) είναι σα να παρακαλάει τους έτσι κι αλλιώς υπερσυντηρητικούς τηλεθεατές του καναλιού του κ. Καρατζαφέρη να πάρουν τηλέφωνο, και, εμμέσως, να καταδικάσουν έναν νεκρό με την ψήφο τους!
Το χειρότερο όμως είναι πως ο σταθμός μοιάζει να βγάζει λεφτά απ’ το θάνατο του Ζακ Κωστόπουλου, εισπράττωντας και κάποιο ποσό απ’ τα σχεδόν δύο ευρώ που θα πληρώσει ο τηλεθεατής για ένα SMS.
Πώς θα νιώσουν οι φίλοι και συγγενείς του νεκρού, οποιουδήποτε νεκρού, μια μέρα μετά το θάνατό του να δουν στην τηλεόραση αυτό το πράγμα;
Μακάβριο και άσπλαχνο.
*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτό που δεν κατάλαβαν πολλοί για τις νεκρολογίες του Ζακ Κωστόπουλου
Εγώ πάντως αν ήμουν η αδερφή του Κωστόπουλου θα στενοχωριομουν που ήταν σε αυτή την κατάσταση, αν όμως ημουν η κόρη του ιδιοκτήτη θα ντρεπόμουν παρά πολύ που ο πατέρας μου κλωτσαει έναν πεσμένο στο έδαφος συνάνθρωπό του.
Ντροπή τους!
Παρασιτικά σαπροφάγα!
Μπορώ να σκεφτώ ένα σωρό επαγγέλματα που ο κόσμος σταβομουτσουνιάζει όταν τα ακούει, εντούτοις είναι 1.000 πιο έντιμα απ’ αυτό που κάνουν οι εν λόγω γλίτσες.
Ο μόνος λόγο που ο Καρατζαφύρερ θα έπαιζε “ομοφυλόφυλους οροθετικούς.”
Ξέρει να διεγείρει τα αντανακλαστικά του κοινού του και να [..] στο τάληρο…
Ανενδοίαστος